Позакласний захід "Де логіка"

Про матеріал

Захід містить 4 раунди.

Раунд 1. Знайди спільне, асоціації.

Раунд 2. Формула всього

Раунд 3. Спитаємо у Гугл.

Раунд 4. Практична робота.

До сценарію буде представлена презентація.

Перегляд файлу

Інтелектуальна гра «Де логіка»

Предмет: Інформатика

Автор: Рохман Юлія Миколаївна, вчитель інформатики Черкаської ЗОШ №8 Черкаської міської ради

 

Мета: Заохотити учнів до вивчення інформатики, математики та фізики. Розвивати логічне мислення, знання з інших предметів, пов’язувати між собою дані різного роду.  Виховувати інтерес до предмету, вміння працювати в команді, повагу до оточуючих.

 

Ведучий 1. Доброго дня діти  і гості. Сьогодні в рамках предметного тижня Математики, фізики та інформатики ми з вами проведемо цікаву гру «Де логіка».

Ведучий 2. Чому саме логіка. А тому що логіка допомагає нам у житті вирішувати багато завдань, приймати зважені рішення. Використовуючи логічне мислення, можна з більшою точністю відповідати на тести контрольних робіт чи навіть ЗНО.

Ведучий 1. Тож розпочнемо нашу гру. Вона буде складатися з 5 раундів. Але перед початком давайте познайомимося з командами. Перша наша команда учнів 10 класу. Виберіть капітана і представте назву команди. Друга команда учнів 11 класу. Прошу ваше представлення.

Ведучий 2. Ну і вболівальники обох команд будь ласка гучними оплесками підтримайте ваших друзів та однокласників. Тепер оголошую правила гри. Перед вами з’являтимуться завдання, команда, яка першою знає відповідь дзвонить у дзвоник і відповідає на запитання. Кожна відповідь повинна бути обґрунтована. Якщо важко відповісти, то ми будемо пропонувати підказки. Якщо команда відповідає не правильно, то хід передається автоматично супернику, і так поки відповідь не буде розгадана.

Ведучий 1. Отож, перший раунд «Знайди спільне, асоціації». Вам буде запропоновано три картинки, об’єднані за певною однакою. Вам потрібно відповісти, що саме їх поєднує, описати кожну картинку за цією ознакою. Тож спробуємо.

Ведучий 2. Проводить раунд

Раунд 1. Знайди спільне, асоціації

  1.          Материнська плата
  2.          Голова
  3.          Число 7
  4.          Картини Шевченка
  5.          Серце
  6.          Біт
  7.          Рукав

 

Ведучий 1. Раунд 2. Формула всього. Вам буде запропоновано логічний ребус у вигляді формули, склавши які – отримаєте третю картинку (відповідь).

Ведучий 2. Проводить раунд.

Колесо + бінокль = колесо огляду

Система рівнянь + Олександр блок = системний блок

Техніка + прогрес = технічний прогрес

Мова + програма = мова програмування

Обличчя + книга = фейсбук

Бортовий Комп’ютер + вірус = комп’ютерний  вірус

 

Ведучий 1. Раунд 3. Спитаємо у Гугл. Як говорять в народі Гугл знає все. Тож ми вирішили визначити, які дані найчастіше запитують  у гул. Система пошуку наскільки розумна, що коли починаєш вводити запитання, то пошук сам пропонує найбільш популярні відповіді. Вам буде запропоновано початок запитанні і ви повинні вгадати, які запити користувачі вводять найчастіше.

Ведучий 2. Проводить раунд.

  1. Як знайти

Площу, людину, роботу

  1. Скільки

Коштує біометричний паспорт, Коштує айфон 5, Коштує айфон 6

  1. Чому так багато

Грибів, Різних книг потрібно людині чи  Довкола тепла

  1. Де купити

Вишиванку, Авто в Польщі чи Спінер

  1. Який об’єм

Водню виділиться при взаємодії

Кисню необхідно для спалювання

Хлору вступив в реакцію з воднем

  1. Як вивчити

Табличку множення, Англійську мову чи Вірш

  1. Скільки важить

Слон, Хмара чи Могилевська

  1. Як прогуляти

Пари, Школу чи Роботу

 

Ведучий 1. Раунд 4. Практична робота. Ми побачили, як ми вмієте логічно мислити і працювати в команді. А зараз попрацюємо практично. Вам буде не легке завдання. Подивимося, які з вас ІТ-ішники. Завдання. За технологічною карткою потрібно обжати кабель на інтернет. Також команді запропоновано скласти комп’ютер, під’єднавши правильно всі пристрої до материнської плати.

Ведучий 2. Наша гра підійшла до логічного завершення, тож підводимо підсумки. Дякуємо за увагу, до нових зустрічей.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Прокопчук Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
24 липня 2018
Переглядів
2481
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку