Практична робота № 9 «Введення, редагування та форматування тексту». Практична робота № 10 «Робота з текстовими фрагментами»

Про матеріал
Навчальна мета: Допомогти учням засвоїти роботу в текстовому процесорі Word Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з програмами архівування та антивірусними програмами. Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Перегляд файлу

Урок 23-24

 

Тема: Практична робота № 9 «Введення, редагування та форматування тексту». Практична робота № 10 «Робота з текстовими фрагментами»

 

Навчальна мета: Допомогти учням засвоїти роботу в текстовому процесорі Word

 

Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з програмами архівування та антивірусними програмами.

 

Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.

 

Тип уроку: Урок застосування набутих знань на практиці.

 

Структура уроку

  1. Організаційний момент
  2. Етап орієнтації
  3. Етап проектування
  4. Етап навчальної діяльності
  5. Робота за ПК
  6. Контрольно-оцінювальний етап
  7. Домашнє завдання

Хід уроку

І. Організаційний момент

Доброго ранку, діти! Хто сьогодні відсутній?

 

ІІ. Етап орієнтації

Сьогодні ми будемо вивчати тему: «Практична робота № 9, 10

Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися навчитися працювати з Word.

 

IIІ. Етап проектування

  1. Практична робота № 9
  2. Практична робота № 10

 

ІV. Етап навчальної діяльності

 

V. Робота за ПК

Практична робота № 9        Див. додаток 1

Практична робота № 10      Див. додаток 2

 

VІ. Контрольно-оцінювальний етап

Вчитель оцінює роботу на уроці. На наступному уроці нас тематичний залік № 4  на тему «Основи роботи з текстовою інформацією».

 

VІІ.  Домашнє завдання

Повторити матеріал теми по конспекту уроку.


Додаток 1

Практична робота № 9

 

Завдання 1. Відкрийте новий документWord та введіть наступний текст:

 

Всегда есть тот, кому ты нужен,
Кто так в тебя наивно верит,
Кто доверяет смело душу,
Кто ждать готов, любя, у двери.

 

Кто каждый миг дыханьем, взглядом,
Всегда готов к тебе стремиться.
Всегда есть тот, кто просто рядом,
Кто быть ненужным не боится.

 

Кто знает, что любовь не просят,
Кто знает, что любовь - не милость,
Чтобы её монеткой бросить,
Чтобы она к ногам катилась.

 

Но в час любой, когда невзгоды
В свои тиски сжимают сердце,
Всегда есть тот, кто в непогоду
Тепло отдаст тебе согреться,

 

Тот, кто напомнит в час печали,
Когда в душе завоет ветер:
"За тех, кого мы приручали,
Всегда! Всегда!! Всегда в ответе!!!"

 

Завдання 2. Збережіть документ на диску D:\Роботи дітей\9 клас з назвою Ваше ім’я.doc

Завдання 3*. Виконайте форматування документу за такими вимогами:

  1.           Задайте для даної сторінки такі параметри:
    •              ліве поле – 3 см;
    •              праве, верхнє, нижнє поля – 1 см.
    •              розмір паперу – А4;
    •              орієнтація сторінки – книжкова.
  2.           Задайте відступ першого рядка абзацу 1 см.
  3.           Задайте шрифт Monotype Corsiva, розмір – 14.
  4.           Задайте міжрядковий інтервал – 1,5, інтервал до абзацу  - 6 пт, після –  

          12 пт.

  1.           Вирівняйте текст по центру, зробіть його червоним кольором.
  2.           Зробіть рамочку навколо вашого вірша з наступними параметрами:
    • тип ліній 

 

  • ширина ліній 2,25 пт
  • колір ліній рожевий

Завдання 4. Перевірити правопис документа та виправити помилки. Зберегти документ.

Завдання 5**. Під текстом вірша надрукувати таблицю наступного вигляду:

 

Назва

Обороти товару

Всього

Весна

Літо

Березень

Квітень

Травень

Червень

Липень

Серпень

Зошити

1250

1235

1888

41534

444

555555

 

Ручки

1500

1232

123132

132

213

222354

Додаток 2

Практична робота № 10

 

Завдання 1. Відкрийте новий документWord та введіть наступний текст:

Формули з математики

Завдання 2. За допомогою редактора формул введіть наступні формули до таблиці:

 

1. Сторони трикутника пропорційні до синусів протилежних кутів.

,

2. Відношення сторони трикутника до синуса протилежного кута дорівнює діаметру кола, описаного навколо трикутника.

3. Квадрат будь-якої сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін без подвійного добутку цих сторін помноженого на косинус кута між ними.

с2 = а2 + b2 – 2аbсоs α

4. Наслідки з теореми косинусів

соs α = (а2 + b2 – с2) : 2аb

5. Наслідки з теореми косинусів

d12 + d22 = 2(а2 + b2)

6. Таблиця значень деяких кутів

α

0

30

45

60

90

120

135

150

180

sin α

0

1

0

cos α

1

0

-

-

-

-1

tg α

0

1

-

-

-1

-

0

ctg α

-

1

0

-

-1

-

-

7. Тригонометричні формули

                          sin2α + cos2α = 1

tg α * ctg α = 1

 

Завдання 3. Збережіть документ на диску D:\Роботи дітей\9 клас з назвою Ваше Прізвище.doc

doc
Додано
17 квітня 2020
Переглядів
1120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку