Практична робота до теми "Досліджуємо об'єкти"

Про матеріал
До вашої уваги практична робота для 6 клазу з інформатики до теми "Досліджуємо об'єкти"
Перегляд файлу

ПРАКТИЧНА РОБОТА №21

Тема: “Досліджуємо об'єкти”

 

Завдання. Створіть проєкт за допомогою онлайн-застосуноку Scratch, у якому змінений спрайт і тло. Спрайт рухається постійно, коли він зіткнеться з границею тла, то змінює свій напрямок на протилежний.

 

ХІД РОБОТИ

1. Створимо новий проєкт.

2. Перед тим, як працювати з блоками коду, змінимо образ спрайта і тла сцени натиснувши на відповідні кнопки (рис. 1).

Рис. 1. Кнопки зміни образу спрайта та тла сцени

 

3. У меню вибору спрайта, виберіть категорію “Тварини” та знайдіть спрайт “Dot” (рис 2.1).

4. У меню вибору тла, виберіть категорію “Космос” та знайдіть тло “Moon” (рис. 2.2).

Рис. 2.1. Спрайт “Dot”

Рис. 2.2. Тло “Moon”

5. Видаліть спрайт “Спрайт1” натиснувши на кнопку . У результаті наша сцена матиме вигляд, як на рисунку 3.

Рис. 3. Вигляд сцени після заміни образу спрайта та тла сцени

6. Перейдіть на вкладку “Образи”та видаліть образ “dod-d” натиснувши кнопку .

7.  Складемо блоковий алгоритм. Як і завжди розпочнемо проект з блоку .

8. Так, як наш спрайт рухається постійно, то використаємо блок  з категорії “Керування”.

9. Блок наповнюємо такими блоками, як , , .

10. У результаті код матиме вигляд як на рисунку 4.

Рис. 4. Код до завдання

11. Спробуйте погратися з кількістю кроками. У результаті ви маєте помітити, що чим більше крок тим швидше спрайт дістанеться межі. Так як наш спрайт знаходить на Місяці рекомендую поставити маленьке значення, наприклад 2.

12. Збережіть проект під назвою “Практична робота 21”. За потреби завантажте проект та збережіть його у власній папці на комп’ютері.

 

РЕЗУЛЬТАТ ВИКОНАННЯ ПРОЄКТУ

docx
Додав(-ла)
Онищенко Яна
Додано
16 травня 2023
Переглядів
347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку