Прізвище та ім'я____________________________
Клас______________________________________
Річна контрольна робота з інформатики (6 клас)
1. Що вивчає комп'ютерна графіка? (1 правильна відповідь)
а) засоби створення та опрацювання текстів
б) програми для створення графіків
в) засоби створення та опрацювання графічних зображень
г) засоби для створення комп'ютерних ігор
2. Які два види комп'ютерної графіки існують?(2 правильні відповіді)
а) растрова графіка
б) секторна графіка
в) векторна графіка
г) сегментна графіка
д) кольорова графіка
3. Растрове зображення складається з ...(1 правильна відповідь)
а) геометричних фігур
б) пікселів
в) графічних примітивів
г) кольорів
4. Векторне зображення складається з ...(1 правильна відповідь)
а) примітивів (геометричних фігур)
б) пікселів
в) кольорів
г) векторів
5. Чи можна у графічному редакторі до створеного зображення додати текстовий напис? (1 правильна відповідь)
а) так
б) ні
6. До графічних примітивів відносяться ... (3 правильні відповіді)
а) лінія
б) багатокутник
в) коло
г) піксель
7. Яка програма використовується для створення комп'ютерних презентацій? (1 правильна відповідь)
а) MS Word
б) MS Power Point
в) MS Publisher
г) MS Exel
8. Комп'ютерна презентація складається з.... (1 правильна відповідь)
а) сторінок
б) аркушів
в) слайдів
г) кадрів
9. Що, як правило розміщують на першому слайді компютерної презентації? (2 правильні відповіді)
а) назву презентації
б) номер слайду
в) відомості про автора
г) номер телефону та своє фото
10. Які об'єкти можна розміщувати на слайд презентації? (декілька правильних відповідей)
а) текст
б) малюнки
в) відео
г) таблиці
д) аудіо
11. Яке розширення мають файли, створені в програмі PowerPoint? (1 правильна відповідь)
а) .pptx
б) .doc
в) .jpeg
12. Які ефекти анімації застосовують до об’єктів слайда? (4 правильні відповіді)
а) вхід
б) вихід
в) виділення
г) шляхи переміщення
д) захід
е) поява
13. Алгоритм - це .. (1 правильна відповідь)
а) набір команд які розуміє і може виконати виконавець
б) послідовність команд виконавцю, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати, щоб досягти поставленої мети
в) набір команд, які повинен розуміти і повинен виконати виконавець комп'ютер
г) ослідовність команд комп'ютеру, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати, щоб показати очікуваний результат
14. Scratch - це (1 правильна відповідь)
а) графічний редактор
б) середовище програмування
в) програма для друку
г) грова програма
15. Обери типи алгоритмів: (3 правильні відповіді)
а) лінійний
б) циклічний
в) словесний
г) з розгалуженням
д) умовний
16. Лінійний алгоритм - це такий алгоритм, у якому .. ? (1 правильна відповідь)
а) дії виконуються поступово, одна за одною
б) дії виконуються з повторенням
в) дії виконуються за певної умови
г) дії виконуються за певної умови з повторенням
17. Об'єкт-виконавець у середовищі Скретч має назву (1 правильна відповідь)
а) спрайт
б) скрипт
в) сцена
18. Програма, яка керує діями об'єкта у середовищі Скретч називається.. (1 правильна відповідь)
а) спрайт
б) скрипт
в) команда
19. Лінійний алгоритм - це такий алгоритм, у якому .. ? (1 правильна відповідь)
а) дії виконуються поступово, одна за одною
б) дії виконуються з повторенням
в) дії виконуються за певної умови
г) дії виконуються за певної умови з повторенням
20. Висловлювання — це речення, яке містить твердження про певний об'єкт або про зв'язки між об'єктами. Висловлювання може бути - (2 правильні відповіді)
а) Істинним
б) хибним
в) цікавими
г) сучасними
д) терміновими
21. Багатократне повторення однотипних дій називається... (1 правильна відповідь)
а) слідування
б) цикл
в) розгалуження
22. Основного спрайта в Скретч звати..? (1 правильна відповідь)
а) чорний кіт
б) рудий кіт
в) білий кіт
23. Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії: ( декілька правильних відповідей)
а) редагування
б) форматування
в) видалення
г) створення
д) збереження
е) усі відповіді вірні
24. Види розгалуження: (2 правильні відповіді)
а) товсте
б) повне
в) худе
г) не повне