Практична робота Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання, об’єктів.

Про матеріал

Практична робота

Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання, об'єктів розробка для дистанційного навчання за допомогою мобільних пристроїв на ОС Андроід

Перегляд файлу

Практична робота

Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання, об’єктів.

Мета роботи: навчитися вирівнювати, обертати, копіювати, клонувати та витягувати об’єкти у програмі 3D Modeling App. Формувати вміння при виконані завдання, навчити виділяти головне, актуалізувати, порівнювати знання. Установити зв'язки між теоретичними знаннями та практичним вмінням. Формувати компетентності: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, уміння вчитися.

Увага! Під час роботи з мобільним пристроєм дотримуйтеся вимог безпеки життєдіяльності та санітарно-гігієнічних норм.

Завдання №1 Ознайомтесь з можливістю програми 3D Modeling App створивши людину за столом за чашкою кави. ( 2 бали)

1.   Встановить програму 3D Modeling App з додатку Google Play. Відкрийте програму 3D Modeling App

2.   Пройдіть навчальний етап програми від виробника програми. Ознайомтесь з інтерфейсом програми. 

image 

 

3.   Виберіть у головному вікні команду «Куб», виберіть команду «Модели», виберіть почерзі людину, стіл, та чашку.

image 

4.   Розташуйте фігури один навколо одного рівно, щоб отримати реальну картину

image 

5.   Натискаємо клавішу «Меню» вибираємо команду «Файл» та зберігаємо проект командою «Сохранить» з назвою Людина.

image 

6.   Відправьте файл з проектом у електронний щоденник вчителю.

Завдання №2 . Створіть у редакторі 3D Modeling App тривимірну модель, розташувавши за зразком куб, конус і тор (4 бали)

image 

 

1.                 Виберіть у головному вікні команду «Куб», виберіть команду «Создать», і виберіть фігуру «Куб».

image 

 

2.                 Виберіть розмір фігури та її положення за допомогою переміщення її на екрані.

image 

3.                 Аналогічно додайте на сцену конус за допомогою команди «Куб», виберіть команду «Создать» «Конус», та налаштуйте його положення та розташування на екрані.  4. Перемістіть конус уздовж осі OZ так, щоб він розмістився над кубом.   Повертаючи фігуру навколо своєї осі переконайтесь, що конус та куб розташовані рівно відносно один одного.

image 

6.       Додайте на сцену тор командою «Куб» «Создать» «Бублик», налаштуйте його положення та розташування.

image 

7.       Поверніть тор на 90° відносно осі ОХ (рухаєм фігуру навколо своєї осі двома пальцями).

8.       Перемістіть тор уздовж осі ОY так, щоб він розмістився перед передньою гранню куба.

9.       Обертаємо фігуру навколо своєї осі щоб переконатися що всі фігури розташовані рівно відносно один одного.

10.   Натискаємо клавішу «Меню» вибираємо команду «Файл» та зберігаємо проект командою «Сохранить» з назвою Куб.

11.   Відправьте файл з проектом у електронний щоденник вчителю.

Завдання №3 . Створіть у редакторі 3D Modeling App тривимірну модель

Сніговика (4 бали)

image 

 

1.        Виберіть у головному вікні команду «Куб», виберіть команду «Создать», і виберіть фігуру «Шар».

2.        Повторити команду ще два рази.

3.        Збільшить першу кулю розмір у два рази, розтягуючи фігуру двома пальцями на екрані, другу кулю у 1.5 рази, третю кулю залишаємо незмінною.

4.        Розташуйте кулі один над одним та сформуйте сніговика, за допомогою переміщення куль по екрану.

5.        За допомогою команди «Куб»,«Создать», «Конус» створить капелюх на голову сніговика.

image 

6.        Розмістить капелюх на голову сніговика за допомогою переміщення його по екрану.

7.        Використавши команду «Куб»,«Создать», «Конус» створить моркву для сніговика.

8.        Масштабувати конус (моркву) до необхідного розміру та розмістити її на голові сніговика.

image 

9.        Обертаємо фігуру навколо своєї осі щоб переконатися що всі фігури розташовані рівно відносно один одного.

10.   Натискаємо клавішу «Меню» вибираємо команду «Файл» та зберігаємо проект командою «Сохранить» з назвою Сніговик

11.   Відправьте файл з проектом у електронний щоденник вчителю.

 

 

 

pdf
Додано
6 жовтня 2022
Переглядів
1725
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку