Продовжувати формувати навички розробки та створення слайдової презентації з використання анімаційних ефектів; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки.
Практична робота №6.
Тема. Ефекти зміни слайдів.
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.
Програмне забезпечення: пакет офісних програм, редактор презентацій _______________________.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
Привітання, перевірка готовності учнів до уроку, вияснити, чи всі присутні.
IІ. Необхідний теоретичний мінімум.
Щоб вставити анімацію переходу між слайдами в Microsoft PowerPoint 2010, використовують інструменти групи Перехід до цього слайда на вкладці Переходи.
Звук обирається на вкладці Переходи в групі Хронометраж.
Для встановлення одного ефекту до всіх слайдів необхідно:
Звук переходу обирається на вкладці Переходи в групі Хронометраж або в області завдань Зміна слайдів у списку Звук.
Для того щоб видалити встановлений ефект переходу між слайдами діють за таким алгоритмом:
ІIІ. Фізкультхвилинка.
ІV. Виконання практичної роботи.
Інструктаж з БЖ при роботі за комп’ютером.
1. Під час занять не вставайте і не ходіть по класу!!!
2. Строго виконуйте вказівки викладача.
3. Під час роботи дотримуйтесь інструкції і не відкривайте не потрібних вам файлів і програм так, щоб не змінювати макроси і шаблони.
4. Не робіть різких ударів при роботі з клавіатурою.
5. Припиняйте роботу при появі незвичайного звуку, запису або самовільного включення ПК і негайно повідомте про це викладача.
6. Після виконання завдання коректно вимкніть комп’ютер.
Завдання.
4. Натисніть кнопку Застосувати до всіх слайдів.
5. Перегляньте презентацію в режимі демонстрації
6. Збережіть презентацію у свою папку.
7. Результат виконання продемонструвати вчителю.
Вправи для очей.
V. Запитання для захисту практичної роботи.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновки: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
VI. Підведення підсумків практичної роботи.