Тема: Практична робота Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч
Мета:
Тип уроку: застосування знань умінь та навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, інструкційна картка.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Давайте перш ніж приступим до виконання практичної роботи пригадаємо що таке цикл?(Циклічними називають процеси в яких дії повторюються в одній і тій самій послідовності).
На ведіть приклад циклів.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Сьогодні ми з вами виконаємо практичну роботу по темі циклічні алгоритми, за допомогою програми Скретч.
ІV. Застосування знань умінь та навичок
Повторення правил поведінки за комп’ютером
Робота за комп’ютером
Відкрийте Середовище Скретч.
Складіть проект для малювання чотирьох квадратів зображених на зразку.
2.Завдання
Скласти проект для малювання восьми зірок , за наведеним зразком.
Зверніть увагу, що під час малювання зірки потрібно здійснювати поворот на 144градуси за годинниковою стрілкою.
V. Підсумок уроку
Практична робота: Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч
Пам’ятайте про правила безпечної роботи за комп’ютером.
Робота за комп’ютером
1.Відкрийте Середовище Скретч.
Складіть проект для малювання чотирьох квадратів зображених на зразку.
2.Завдання
Скласти проект для малювання восьми зірок , за наведеним зразком.
Зверніть увагу, що під час малювання зірки потрібно здійснювати поворот на 144градуси за годинниковою стрілкою.