Тема: Практична робота Реалізація лінійних алгоритмів
Мета:
Тип уроку: застосування знань умінь та навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, інструкційна картка.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Учні пригадують що таке лінійний алгоритм( У лінійному алгоритмі усі дії виконуються в порядку їх запису починаючи з першого закінчуючи останім.
Наприклад(123/3-21)*1
Словесним методом записуєм так:
Графічний спосіб:
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
На сьогоднішньому уроці ви продемонструєте набуті знання на попередніх уроках, вам буде потрібно виконати практичну роботу по темі лінійні алгоритми.
ІV. Застосування знань умінь та навичок
Повторення правил поведінки за комп’ютером
Робота за комп’ютером
1.Занаведеною блок-схемою , у програмі скретч скласти лінійний алгоритм.
2.Скласти програму за допомогою якої виконавець у програмі Скретч переміщається з центру сцени в точки х=120,у=120 і говорить у продовж 2 секунд ( Я ходжу)
V. Підсумок уроку
Практична робота: Реалізація лінійних алгоритмів
Підчас роботи за комп’ютером дотримуватися правил техніки безпеки!!!
Робота за комп’ютером
1.Занаведеною блок-схемою , у програмі скретч скласти лінійний алгоритм.
2. Скласти програму за допомогою якої виконавець у програмі Скретч переміщається з центру сцени в точки х=120,у=120 і говорить у продовж 2 секунд ( Я ходжу)