Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Вправа 1. Проект Діалог.
Завдання. Створи проект, щоб на сцені відбувались такі події:
-
Завантаж середовище Скретч .
-
Вибери фон сцени.
-
Додай спрайтів.
-
Напиши для кожного необхідні команди, але не забувай про команду Чекати (для того, щоб відбувся діалог).
-
створи команди алгоритму, що виконує школярка так, щоб відбувався діалог, який відображено на малюнку. Виділи об'єкт Дівчинка. Перейди на вкладку Скрипти. Створи алгоритм, який буде виконувати цей об'єкт, щоб виконавець послідовно говорив речення: Привіт. Мене – Олеся. А тебе?Так. Згодна.
-
створи команди, які виконує об'єкт Хлопчик так, щоб виконавець «говорив» свої репліки діалогу. Створи команди так, щоб цей виконавець послідовно говорив такі речення: Привіт. Як тебе звати? А мене – Артем. Ти тут живеш?Можна мені з тобою погуляти?
-
Виконай програму ще раз. Переконайся, що час, вказаний для команд блоку Вигляд достатній, щоб прослідкувати за діалогом виконавців. За потреби внеси зміни у тривалість виконання команд.
-
Збережи проект під назвою «Діалог».
Вправа 2. Проект «Малюнок»
Завдання. Відтворити у середовищі програмування Скретч поданий скрипт.
-
Завантажити середовище програмування Скретч.
-
Ввести подані команди.
-
Самостійно: додати команду, яка повторить основний алгоритм 6 разів.
-
Виконай програму ще раз. Переконайся, що малюнок створено правильно. За потреби внесіть зміни.
-
Збережи проект під назвою «Малюнок».
Вправа 3*. Проект «Малюнок 2»
Завдання. Відтворити у середовищі програмування Скретч поданий малюнок. Збережи проект під назвою «Малюнок 2».