Практична робота. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин

Про матеріал
Цілі:  навчальна: сформувати практичні навички складання та виконання-алгоритмів із повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин; формувати навички самостійної роботи, вміння використовувати ці знання в різних ситуаціях при роботі за комп'ютером.  розвивальна: розвивати вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях під час роботи за комп'ютером;  виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Програмування. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Як описати алгоритмічну структуру розгалуження. Як описати алгоритмічну структуру повторення. Як описати операції над величинами різних типів. Ти дізнаєшся:

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин

Номер слайду 6

У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 12 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!як описати алгоритмічну структуру розгалуження мовою програмування;як описати алгоритмічну структуру повторення мовою програмування;як описати операції над величинами різних типів мовою програмування;для чого на електронних формах використовують елементи управління перемикач, прапорець, список.

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Виконати завдання §26; повтор. §24-25 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Перевірити і заповнити словничок Слідування, розгалуження, повторення. Створити власну об’єктно-орієнтовану програму. Надіслати роботу вчителю через електронну пошту ([email protected])

Номер слайду 8

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. ПРОГРАМИ

Номер слайду 10

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Розрахунок оплати за електроенергію (16 балів)Завдання 2. Пенсійний калькулятор (19 балів)Завдання 3. Шалені знижки (16 балів)Завдання 4. Кролеферма (18 балів)Завдання 5. Порівняння (12 балів)

Номер слайду 11

Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Перегляд файлу

Практична робота. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин.

Завдання 1. Розрахунок оплати за електроенергію

В Україні за споживання електроенергії визначено наступний порядок оплати залежно від спожитого обсягу: вартість 1 кВт при споживанні електроенергії до 100 кВт за місяць – 0,57 грн., від 100 кВт до 600 кВт – 0,99 грн., понад 600 кВт – 1,56 грн. Деяким споживачам надається пільговий обсяг безоплатного користування електроенергією, наприклад, 30 кВт. Якщо така пільга є, то її віднімають від спожитого обсягу, а далі розрахунок здійснюється за прийнятими тарифами. Розробіть у вибраному середовищі програмування проект Оплата за електроенергію, у якому користувач вносить у текстове поле обсяг спожитої електроенергії та позначає за допомогою елементів управління (визначте самостійно) наявність пільги. Після натиснення кнопки Розрахувати отримує у вікні повідомлення розмір суми до оплати за електроенергію

У середовищі Lazarus проект Оплата за електроенергію може мати наступну екранну форму:

 

 

Програмний код:

 

 

Завдання 2. Пенсійний калькулятор

Мама восьмикласника Максима працює у відділенні Пенсійного фонду. Вона запропонувала розробити для неї програму, як вона може використати у своїй роботі. В Україні визначено наступний порядок оподаткування пенсії із фізичних осіб: встановлюється мінімальна заробітна плата (наприклад, з січня по квітень 1378 гривень, з травня по листопад - 1450 гривень, з грудня - 1550 гривень). якщо сума нарахування s менша за три мінімальні заробітні плати, то пенсія не оподатковується якщо сума нарахування s більша за три мінімальні заробітні плати, але не перевищує 10 мінімальних заробітних плат, то з суми, яка перевищує 3*min нараховують 15% податку; якщо сума нарахування s більша 10 мінімальних заробітних плат, то оподатковується сума, що перевищує 3*min. Із суми, що залишилась до 10 мінімальних заробітних плат нараховують 15% податку, а з суми, що перевищує 10 мінімальних заробітних плат нараховують 20% податку. Розробіть у вибраному середовищі програмування проект Пенсійний калькулятор, у якому користувач вносить у текстове поле розмір нарахованої пенсії та обирає за допомогою елементів управління (визначте самостійно) розмір мінімальної заробітної плати. Після натиснення кнопки Розрахувати у текстових полях, захищених від змін, отримує розміри суми нарахованої пенсії та податку.

У середовищі Lazarus проект Пенсійний калькулятор може мати наступну екранну форму:

 

Програмний код:

 

Шалені знижки

У магазині на деякі товари (молоко, фрукти, овочі, печиво) прийняли систему знижок: товар, який не вибраному середовищі програмування проект Знижки, у якому користувач обирає із списку товар та у текстове поле вносить номер тижня покупки. Після натиснення кнопки Розрахувати у вікні повідомлення отримує ціну товару на дату покупки.

 

У середовищі Lazarus проект Шалені знижки може мати наступну екранну форму:

 

Властивості Items списку надано значення:

 

Програмний код:

  


Кролеферма

Ваш дідусь у селі вирішив розводити кроликів. Він знає, що ще у ХІІІ столітті Леонардо Пізанський вивів формулу закону розмноження кроликів, яка визначає ряд чисел, що отримали назву чисел Фібоначчі:

1,1,2,3,5,8… 

Можна помітити, що починаючи з третього числа, кожне наступне дорівнює сумі двох попередніх, тобто має місце формула Розробіть проект у визначеному середовищі програмування, за яким після натиснення кнопки Розрахувати за введеним у текстове поле порядковим номером, який визначає послідовність етапу розмноження кроликів, у вікні повідомлення буде відображено відповідне число Фібоначчі.

 

У середовищі Lazarus проект Кролеферма може мати наступну екранну форму:

 

 

Програмний код Члени математичного гуртка ознайомились із поняттям факторіала числа - добутку натуральних чисел від 1 до даного числа: n!=1*2*3*,,,*n.

Розробіть проект у визначеному середовищі програмування, за допомогою якого можна буде порівняти значення факторіала числа та його квадрата.

 

Порівняння

Члени математичного гуртка ознайомились із поняттям факторіала числа - добутку натуральних чисел від 1 до даного числа: n!=1*2*3*,,,*n.

Розробіть проект у визначеному середовищі програмування, за допомогою якого можна буде порівняти значення факторіала числа та його квадрата.

 

У середовищі Lazarus проект Порівняння може мати наступну екранну форму:

 

Програмний код:

 

zip
Додано
6 квітня 2020
Переглядів
896
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку