Практична робота (Скретч, цикли, розгалуження).

Про матеріал
Практична робота "Змійка". (Створення змійки в Скретч, цикли, розгалуження), 6 клас.
Перегляд файлу

Практична робота (гра «Змійка»)

  1. Видаляємо кота.
  2. Малюємо нового спрайта – квадрат довільного кольору, розміром 38х38 (тримаємо Shift).
  3. Задаємо ім’я «Голова».
  4. Створити 2 скрипти для спрайта «Голова».


Перший дає можливість рухатись на 40 пікселів.

 

Другий – керувати клавішами з клавіатури: при натисненні клавіши вліво – спрайт повертає вліво і аналогічні три клавіші: вверх, вниз, вправо.

Дублюємо спрайт «Голова» та перейменовуємо на «Хвіст» та прибираємо очі, ставимо за спрайтом «Голова».

  1. Хвіст буде створювати клони самого себе, чекати необхідну кількість часу і потім видалятись.
  2. Створюємо два скрипти для спрайта «Хвіст».


Перший скрипт з блоків:

Другий: клон буде іти прямо в голову змійки, чекає 0.5 с., коли голова буде в іншому місці, тоді хвіст має показатись 0.5 с. і клон буде вилучатись.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Додайте в перший скрипт «Хвоста» блок після натискання прапорця, тоді змійка буде правильно відображатись.
  2. Зробимо їжу, продублюємо спрайт «Хвіст», перефарбуємо та перейменуємо на «Їжа».
  3. Їжа має з’являтись на сцені, створюємо скрипт.

 

 

Змійка не потрапляє точно на квадрат, а лише на частину, щоб це виправити координати мають ділитись на 40, саме на стільки кроків переміщується голова змійки.


  1. Змійка має їсти, тобто коли «Голова» торкається спрайта «Їжа», то цей спрайт має переміщатись в нове місце, змініть скрипт, використовуючи команди.

 

  1.  Створимо збільшення змійки після їжі.

 

  • спочатку створимо змінну «Довжина хвоста», на початку довжина хвоста буде 0.
  • додамо команду до скрипта «Голови».
  • переходимо до спрайта «Іжа», коли спрайт «Голова» торкається до спрайта «Іжа», то довжина хвоста збільшується на 1, додайте команду до скрипта спрайта «Їжа».
  • змінимо другий скрипт «спрайта «Хвіст» наступним чином:

 

 

 

 

 

 

  1. Доповніть програму кодом, що коли змійка торкається хвоста або межі сцени, гра закінчується, скористайтесь командою і коли змійка їсть, то з’являється звук.
  2. Додаково (на 12 балів): зробити так, щоб після торкання до спрайта «Їжа», змійка рухалась швидше.
docx
Додав(-ла)
Pustovoit Myroslava
Додано
19 квітня 2021
Переглядів
1593
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку