Практична робота (гра «Змійка»)
-
Видаляємо кота.
-
Малюємо нового спрайта – квадрат довільного кольору, розміром 38х38 (тримаємо Shift).
-
Задаємо ім’я «Голова».
-
Створити 2 скрипти для спрайта «Голова».
Перший дає можливість рухатись на 40 пікселів.
Другий – керувати клавішами з клавіатури: при натисненні клавіши вліво – спрайт повертає вліво і аналогічні три клавіші: вверх, вниз, вправо.
Дублюємо спрайт «Голова» та перейменовуємо на «Хвіст» та прибираємо очі, ставимо за спрайтом «Голова».
-
Хвіст буде створювати клони самого себе, чекати необхідну кількість часу і потім видалятись.
-
Створюємо два скрипти для спрайта «Хвіст».
Перший скрипт з блоків:
Другий: клон буде іти прямо в голову змійки, чекає 0.5 с., коли голова буде в іншому місці, тоді хвіст має показатись 0.5 с. і клон буде вилучатись.
-
Додайте в перший скрипт «Хвоста» блок після натискання прапорця, тоді змійка буде правильно відображатись.
-
Зробимо їжу, продублюємо спрайт «Хвіст», перефарбуємо та перейменуємо на «Їжа».
-
Їжа має з’являтись на сцені, створюємо скрипт.
Змійка не потрапляє точно на квадрат, а лише на частину, щоб це виправити координати мають ділитись на 40, саме на стільки кроків переміщується голова змійки.
-
Змійка має їсти, тобто коли «Голова» торкається спрайта «Їжа», то цей спрайт має переміщатись в нове місце, змініть скрипт, використовуючи команди.
-
Створимо збільшення змійки після їжі.
-
спочатку створимо змінну «Довжина хвоста», на початку довжина хвоста буде 0.
-
додамо команду до скрипта «Голови».
-
переходимо до спрайта «Іжа», коли спрайт «Голова» торкається до спрайта «Іжа», то довжина хвоста збільшується на 1, додайте команду до скрипта спрайта «Їжа».
-
змінимо другий скрипт «спрайта «Хвіст» наступним чином:
-
Доповніть програму кодом, що коли змійка торкається хвоста або межі сцени, гра закінчується, скористайтесь командою і коли змійка їсть, то з’являється звук.
-
Додаково (на 12 балів): зробити так, щоб після торкання до спрайта «Їжа», змійка рухалась швидше.