Практичне завдання
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
Створіть проект в якому з дерева випадково падаює яблако, а вам потрібно зловити його. І підрахувати скільки яблук ви зловили.
-
Відкрийте програму Скретч-онлайн
-
Створіть проект Злови яблуко
-
Створіть сцену дерево з яблуками :
-
Створіть яблуко і миску , або завантажте з бібліотекиї:
-
Миска рухається ліворуч і праворуч. Код буде мати вигляд:
-
Яблука падають і створюють клони і переміщуватись у випадкові позиціїї. Код матиме вигляд:
-
Для того, щоб виконувався підрахунок зловлених яблук створіть змінну Зловлені яблука
-
Надати значення змінної на початку 0, а коли зловить яблуко збільшити на 1.
-
Код програми матиме вигляд:
-
Збережіть проект з іменем Злови яблука Диск:\2020-2021\6-А(Б) клас\
-
Результат продемонструйте вчителю.