Практична робота. Створення 3D об’єктів

Про матеріал
Що таке тривимірна графіка Як змінювати форму графічних 3D-примітивів Як створити власну фігуру та додавати текстові об’єкти
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Що таке тривимірна графіка. Як змінювати форму графічних 3 D-примітивів. Як створити власну фігуру та додавати текстові об’єкти

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення 3 D об’єктів

Номер слайду 5

У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 18 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!як змінювати форму графічних 3 D-примітивів;як створити власну фігуру;як додавати текстові об’єкти.

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання Повторити § 21; Завдання 1-8 (стор. 223-224)Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Заповнити словничок Додавання текстових об’єктів, властивості напису, фігурний текст, вирівнювання тексту

Номер слайду 7

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. МОДЕЛІ

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп'ютером. Кафе3-D моделіЗамок Напис. Горнятко. Кубик. Медаль3 D-модель об’єкта. Власне 3 D-зображення. Створення 3 D об’єктів

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп'ютером{BDBED569-4797-4 DF1-A0 F4-6 AAB3 CD982 D8}1. Обговоріть як інструменти середовища Tinkercad використали для створення кафе. Поміркуйте, за скільки кроків можна отримати подібне зображення. Перевірте свої здогадки під час побудови моделі. Порівняйте створені моделі та кількість кроків із сусідом чи сусідкою по парті.2. Обговоріть як інструменти середовища Tinkercad використали для створення 3 D-моделей. Сформулюйте план створення однієї з моделей. Створіть модель за планом щоразу чергуючись: хтось називає пункт пану, а хтось – виконує дію.3. У середовищі Tinkercad створено 3 D-модель замку. Визначте, які геометричні фігури використані для його побудови. Розподіліть обов’язки між собою, хто яку частину замку створюватиме. Обговоріть, які вказівки меню роботи з об’єктом (Експорт/Імпорт) можуть допомогти вам обмінятись створеними фрагментами.

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп'ютером{BDBED569-4797-4 DF1-A0 F4-6 AAB3 CD982 D8}4. Визначте, якими можуть бути значення властивостей текстового об’єкта, створеного в середовищі Tinkercad. Створіть напис за прикладом та визначеними значеннями властивостей.5. Використайте заготовку горнятка із бібліотеки Evwryday Objects. Додайте вушко. Оформіть його зовнішню стінку написом чи малюнком, щоб створити іменне горнятко.6. Створіть кубик, який використовують в середовищі Tinkercad для обертання робочою площиною.7. Спроектуйте та створіть відповідну 3 D-модель медалі для шкільного чемпіонату із ігрових видів спорту.8. Спроектуйте та створіть відповідну 3 D-модель об’єкта, який вивчається на уроках фізики, хімії, біології.

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
24 жовтня
Переглядів
116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку