Практична робота "Створення Google-презентації"

Про матеріал

Мета уроку: ознайомлення з мережевими сервісами для створення презентацій; порівняння можливостей офісної програми PowerPoint та онлайнового сервісу Гугл-Презентації, формування умінь використовувати онлайн сервіси для створення мультимедійної презентації; реалізація міжпредметних зв'язків.

Перегляд файлу

Основи створення комп’ютерних презентацій 7 клас 

Тема: Практична робота. Створення  Google-презентації

Мета:

навчальна: ознайомлення з мережевими сервісами для створення презентацій; порівняння можливостей офісної програми PowerPoint та онлайнового сервісу Гугл-Презентації, формування умінь використовувати онлайн сервіси для створення мультимедійної презентації; реалізація міжпредметних зв’язків.

розвивальна: розвиток аналітичного мислення у процесі пошуку потрібної інформації, уміння логічно, доступно й ефектно подавати інформацію, структурувати її;

виховна: формування умінь працювати в команді, формувати почуття відповідальності, самостійність, посидючість.

 

 

Хід уроку

 

Етап організації діяльності

Мета етапу

 

Зміст педагогічної взаємодії

Діяльність вчителя

Діяльність учня

І

Організаційний етап

 

Оцінити  емоційний  стан  учнів,  створити  робочу

атмосферу,  налаштувати  учнів  на  продуктивну

діяльність.

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

Оцінює  емоційний   стан  учнів,  створює  робочу атмосферу.  

Налаштування  на  продуктивну

діяльність.

 

 

 

Навчальна ситуація цілепокладання

Сформулювати мету, завдання та план уроку.

 

 

Бесіда: На минулому уроці ми почали знайомитися з можливостями спільної роботи над презентацією у сервісах Гугл.

Як ці знання ми можемо застосувати?»

Учні формулюють:

Ми можемо …

(за короткий час зробити великий обсяг роботи, працюючи спільно; …, зробити сьогодні презентацію з теми по географії та представити її на уроці; …)

Для цього нам потрібно ….

ІІ  

Актуалізація опорних знань.  

Первинна перевірка засвоєння знань

 

Активізувати  розумову  діяльність  учнів,  знання,

вміння та навички, що набуті на попередніх уроках.

попрацювати детальніше.

  1.   Організація виконання вправи на learningapps

«Елементи вікна редактора презентацій PowerPoint»

https://learningapps.org/1472720

 

  1.   Фронтальне обговорення:

порівняння вікон програм PowerPоіnt та Гугл-презентації

3. Опрацювання алгоритмів дій, потрібних для виконання завдань уроку:

1) Створення нового слайду презентації

2) Вставлення текстового поля

3) Форматування символів

4) Вставлення зображення з використанням URL-адреси зображення

5) Зміна фону слайда

  1.   Виконання вправи

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Узагальнює, осмислює засвоєний матеріал.

 

 

  1. Учні на екрані демонструють виконання зазначених дій

 

Інструктаж з техніки безпеки під час роботи за комп’ютером.

IІІ

Закріплення

знань

 

Закріплення знань через практичне застосування

інформації, усвідомлення учнями значущості, необхідності, актуальності інформації, отриманої на уроці; реалізація міжпредметних зв’язків (географія)

Організовує виконання практичної роботи

  •   Інструкції учителя.

1. Увійди на свою електронну пошту.

  1.   Відкрий презентацію, відкриту для спільного редагування.
  2. Ознайомся із завданнями.
  3.   Розглянь зразок.
  4. Приступай до роботи з презентацією (назва тваринки, про яку учень буде створювати слайд, лежить під клавіатурою)
  5. Використовуй Форму оцінювання роботи над спільною презентацією.

Виконання практичної роботи

Робота над спільною гугл-презентацією «Тварини Африки»

https://docs.google.com/presentation/d/1995P__UH1CPly719RGoCp6gAlGiZjh_HMS6KqRJKVA0/edit?usp=sharing

 

V

Навчальна ситуація навчання самоконтролю і самооцінки

Формувати  відповідальність,  вміння оцінювати результати своєї діяльності.

 Організовує роботу з Формою оцінювання роботи над спільної презентацією.

 

Аналіз своєї діяльності за Формою оцінювання роботи над спільною презентацією.

VI  

Підбиття підсумків

уроку. Домашнє завдання

Осмислення результатів діяльності кожним учнем.

Організація обговорення.

Домашнє завдання. Продумати тему та зразок першого слайда для створення презентації для спільної роботи.

Осмислює  набуті знання, вміння та навички.

Усвідомлює значення роботи  для його особистого та колективного результату.

 

Назва : Форма оцінювання роботи над спільною  презентацією.

Інструкція : Використовуйте цю форму оцінювання при підготовці та створенні презентації, відкритої для спільного редагування.

Вид оцінювання :  Слайд презентації, відкритої до спільного редагування

4

3

2

1

Зміст: Мета і тема

Мій слайд відповідає загальній темі презентації, робить важливий і значний вклад щодо теми, що ми висвітлюємо. Відображає всі аспекти, зазначені організатором роботи.

Мій слайд відповідає загальній темі презентації, робить значний вклад щодо теми, що ми висвітлюємо. Відображає майже всі аспекти, зазначені організатором роботи.

Мій слайд відповідає загальній темі презентації, доповнює її до теми, що ми  висвітлюємо. Але я сам вибирав(ла) аспекти  для висвітлення.

Хоча мій слайд і відноситься до теми («Африка»), але  не відповідає завданню («Тварини Африки»)

Дизайн

Я творчо  використовую площину слайду, лінії, форми, текстуру та кольори. Мій слайд є цікавим, значущим і відповідає загальному оформленню презентації

Я використовую лінії, форми,  текстуру і кольори. Мій слайд є цікавим і привабливим.

Я використовую деякі лінії, форми, текстуру і кольори. Мій слайд дещо одноманітний, але я вважаю – головне зміст.

Я використовую свій дизайн слайда, хоча він повністю відрізняється від дизайну всієї презентації.

Зображення

Зображення стосуються змісту слайда і презентації і додають йому значення.

Зображення стосуються змісту слайда.

Деякі з моїх зображень стосуються змісту презентації.

Жодне із зображень не стосується змісту слайда, але вони яскраві

Зміст: Основні моменти

Я обрав важливу інформацію,  яку виявив з дослідження Інтернет-ресурсів та коротко її висвітлив,  провівши редагування та форматування тексту

Я обрав інформацію,  яку виявив з дослідження Інтернет-ресурсів та висвітлив її, провівши редагування та форматування тексту

Я включив у мій слайд інформацію, яку знайшов в Інтернеті, але вони може бути викладена не вірно, або дещо важливе випущене; текст частково відредагований.

 Я скопіював інформацію з першого посилання на задану тему та вставив текст у презентацію без редагування та форматування.

Співпраця, колективна робота

Я повністю усвідомлюю переваги спільної роботи над презентацією та наслідки моїх дій на чужих слайдах та з усією презентацією (наприклад, зміна фону).  Свої конструктивні пропозиції та коментарі пишу у чаті.

Я усвідомлюю переваги спільної роботи над презентацією та наслідки моїх дій на чужих слайдах. Свої пропозиції та коментарі пишу у чаті.

Я усвідомлюю переваги спільної роботи над презентацією та наслідки моїх дій на чужих слайдах, але спробував внести корективи у чужий слайд або змінити фон слайдів всієї презентації.

Мені цікаво було спостерігати за реакцією моїх колег по роботі, коли я почав вносити правки на їхніх слайдах та писати коментарі.

Захист спільної роботи

Я докладно вивчив інформацію, висвітлену на всіх слайдах створеної презентації, та зможу представити її на уроці географії.

Я вивчив інформацію, висвітлену на всіх слайдах створеної презентації, та думаю, що зможу представити її на уроці географії.

Я переглянув інформацію, висвітлену на всіх слайдах створеної презентації, та думаю, що зможу представити її на уроці географії за допомогою друзів.

Я проглянув деякі слайди створеної презентації, але думаю, що зможу представити на уроці географії тільки свою інформацію.

 

 

Аркуш самооцінювання

ПІП

 

 

Повністю

(Завжди)

Іноді

(Частково)

Коментар

Мій слайд відповідає загальній темі презентації

 

 

 

Мій слайд відображає всі аспекти, зазначені організатором роботи.

 

 

 

Мій слайд відповідає загальному оформленню презентації

 

 

 

Зображення на слайді стосуються змісту  і додають йому значення.

 

 

 

Я обрав важливу інформацію,  яку виявив з дослідження Інтернет-ресурсів

 

 

 

Я вибрав головне та чітко подав інформацію, 

 

 

 

Я відредагував та відформатував текст відповідно до загального стилю презентації

 

 

 

Я повністю усвідомлюю переваги та недоліки спільної роботи    над презентацією

 

 

 

Я вмію створити новий слайд презентації

 

 

 

Я вмію вставляти текстового поля

 

 

 

Я вмію форматувати символи

 

 

 

Я вмію вставляти зображення з використанням URL-адреси зображення

 

 

 

Я вмію змінювати фон презентації

 

 

 

Я докладно вивчив інформацію, висвітлену на всіх слайдах створеної презентації, та зможу представити її на уроці географії.

 

 

 

Моя робота була самостійною

 

 

 

 

docx
До підручника
Інформатика (підручник для класів із поглибленим вивченням інформатики) 9 клас (Руденко В.Д., Речич Н.В., Потієнко В.О.)
Додано
28 липня 2018
Переглядів
3942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку