Практична робота “Створення програм з використанням циклу з умовою”

Про матеріал
Практична робота для Scratch 3/0 Мета: навчити використовувати на практиці структуру «цикл з умовою»
Перегляд файлу

Практична робота № 6

“Створення програм з використанням циклу з умовою”

          Мета: навчити використовувати на практиці структуру «цикл з умовою»          

Завдання: Створити проєкт «Злови м'яч», в якому керувати спрайтом можна за допомогою клавіш стрілка вгору, стрілка вниз, стрілка вправо, стрілка вліво. М'яч повинен переміщатися у випадковому напрямі. Завдання виконане, коли кіт зловить м'яч

Алгоритм виконання практичної роботи

1.

Завантажити

середовище Scratсh

 

2.

Намалювати нове тло

 

3.

Видалити кота

Додати нових спрайтів кіт ( Категорія

«Тварина» «Cat 2»), м'яч (Категорія

«Спорт» «Baseball»)

 

4.

Створити скрипт, за допомогою якого Cat 2 буде переміщатися по

сцені

 

5.

Створити скрипт для

Baseball, за допомогою якого м'ячик буде

рухатися по сцені у випадковому напрямку 

6.

Додаткове завдання:

 

 

Додати до проєкту 5 м'ячив червоного кольору, коли до них буде доторкатися Cat 2 колір буде змінюватися на бакитний

 

7.

Збережіть файл під ім'ям «Практична робота 6» у власну папку. Повідомте вчителя про виконання роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
20 липня 2019
Переглядів
670
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку