Практична робота № 6
“Створення програм з використанням циклу з умовою”
Мета: навчити використовувати на практиці структуру «цикл з умовою»
Завдання: Створити проєкт «Злови м'яч», в якому керувати спрайтом можна за допомогою клавіш стрілка вгору, стрілка вниз, стрілка вправо, стрілка вліво. М'яч повинен переміщатися у випадковому напрямі. Завдання виконане, коли кіт зловить м'яч
Алгоритм виконання практичної роботи
1. |
Завантажити середовище Scratсh |
|
2. |
Намалювати нове тло |
|
3. |
Видалити кота Додати нових спрайтів кіт ( Категорія «Тварина» «Cat 2»), м'яч (Категорія «Спорт» «Baseball») |
|
4. |
Створити скрипт, за допомогою якого Cat 2 буде переміщатися по сцені |
|
5. |
Створити скрипт для Baseball, за допомогою якого м'ячик буде рухатися по сцені у випадковому напрямку |
|
6. |
Додаткове завдання: |
|
|
Додати до проєкту 5 м'ячив червоного кольору, коли до них буде доторкатися Cat 2 колір буде змінюватися на бакитний |
|
7. |
Збережіть файл під ім'ям «Практична робота 6» у власну папку. Повідомте вчителя про виконання роботи
|