Практична робота
Тема. Створення соціальної реклами з профілактики ВІЛ - інфекції
Мета: пригадати, що означають слова ВІЛ і СНІД, зробити внесок з ознайомлення населення про шляхи передачі ВІЛ, створити соціальну рекламу з профілактики ВІЛ-інфекції у вигляді плаката, постера, пам’ятки, флаєра, яка допоможе рідним, друзям більше дізнатися про ВІЛ і СНІД.
Обладнання і матеріали. Ватман, олівці, фломастери, комп’ютер, Інтернет.
Хід роботи
-ВІЛ - це небезпечний вірус, збудник захворювання на ВІЛ - інфекцію.
СНІД - це остання стадія ВІЛ - інфекції, яка починається тоді, коли імунітет людини зруйновано.
Від моменту зараження до появи симптомів СНІДу іноді минає багато років. Протягом цього часу людина може почуватися і виглядати цілком здоровою
2. Актуалізація знань.
-Пригадай, як розшифровується ВІЛ і СНІД.
3. Аналіз ситуації. Вправа “Вільний мікрофон”
- Послухайте історію, яку розповідає ВІЛ-інфікований чоловік.
«Суспільство потроху починає нормально сприймати ВІЛ-інфікованих людей, — говорить чоловік. — Хоча в Україні ситуація воліла б бути кращою. Інколи доводиться бачити і смішні, і страшні речі. Бачив, як студенти-медики ліктями відкривають двері в інфекційному відділені СНІД центру. І бачив, як матір боялась стояти біля тіла дочки, бо та померла від СНІДу.”
- Як ви вважаєте, чому склалася така ситуація?(Не всі люди знають шляхи передачі ВІЛ-інфекції.
- Чи всі люди знають шляхи передачі ВІЛ-інфекції?(Не всі)
- Що можемо зробити особисто ми, щоб проінформувати населення?(Створити рекламу з профілактики ВІЛ-інфекції)
-Сьогодні ми почнемо роботу над створеням соціально реклами з профілактики ВІЛ-інфекції.
4. Перегляд відео про ВІЛ.
"Коротко про головне. Скажи СНІДу "ні".
-Яка мета даного відеоролика? (Ознайомити населення із статистикою ВІЛ-інфекції)
-А з якою метою ми будемо створювати рекламу? (Допомогти рідним, друзям більше дізнатися про ВІЛ, СНІД).
-Але перш ніж доносити інформацію до людей ми повинні перевірити свої знання щодо цієї хвороби.
5. Виконання інтерактивної вправи.
6.Ознайомлення з тією рекламою, яка вже створення учнями попередніх класів.
-Ці плакати робили учні попередніх класів. Скажіть, будь ласка, до якої аудиторії звернений плакат?
-Який його зміст? Форма? Графічне рішення?
7. Вправа “Мозковий штурм”
-По черзі продовжіть фразу “Я можу розказати рідним, друзям про СНІД і ВІЛ…”.
8. Колективна робота над створенням соціальної реклами з профілактики ВІЛ-інфекції.
-На партах у вас є все необхідне для створення реклами.Перед тим,як починати працювати пригадайте правила роботи у команді.
❖ Говоримо ввічливо, звертаємось до співрозмовників на ім’я.
❖ Говоримо по черзі, не перериваючи одне одного.
❖ Уважно слухаємо своїх товаришів.
❖ Чітко висловлюємо свою думку.
❖ Поважаємо думку співрозмовників.
❖ Сперечаємось без крику й образливих слів.
-Порівняйте ці правила з тими, що діють у вашому класі.
-Доповніть речення, використавши слова-підказки.
У групі проходить обговорення. може висловити свою думку. говорить, а слухають.
версію обговорюємо в групі. У групі узгоджуємо рішення. Представник групи узгоджене рішення перед класом.
9. Додаткове завдання додому.
-За бажання створити рекламу за допомогою Інтернет-сервісів.