Як наочно подати числові дані за допомогою діаграм
Як створити діаграму в середовищі табличного процесора
Як «читати» діаграму, побудовану на основі даних таблиці
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення та аналіз діаграм
Номер слайду 5
У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 8 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!Як наочно подати числові дані за допомогою діаграм. Як створити діаграму в середовищі табличного процесора. Як «читати» діаграму, побудовану на основі даних таблиці
Номер слайду 6
Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк
Номер слайду 7
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. ДІАГРАМА
Номер слайду 8
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Об’єкти діаграми та таблиці-джерела її побудови (8 балів) с. 95 Завдання 9. Аналіз діаграми (9 балів) с.97 Завдання 10. Комікси (11 балів) с.97 Завдання 11. Хімічний склад повітря (10 балів) с.98 Завдання 12. Рівень зайнятості населення (11 балів) с.98
Номер слайду 9
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення та аналіз діаграм1. Розгляньте об’єкти діаграми та таблиці-джерела її побудови. По черзі називайте об’єкти. Перевірте себе у вправі за посиланням https://learningapps.org/view2168977
Номер слайду 10
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення та аналіз діаграм9. Перегляньте діаграму, зображену на малюнку. Проаналізуйте діаграму за такою схемою:а) Чому виділені комікси вважаються найуспішнішими?б) На виробництво якого з коміксів було витрачено за бюджетом найбільшу кількість грошей; найменшу кількість?в) Чи відповідає дійсності гіпотеза (аргументуй свою думку, спираючись на діаграму):• найновітніші комікси отримали найбільший бюджет;• бюджет, витрачений на виробництво коміксів, збільшується кожного року;• з кожним роком збори від екранізації коміксів збільшуються;• бюджет на виготовлення другої версії найуспішніших коміксів завжди більший (менший);• збори від екранізації других версій найуспішніших коміксів завжди більші (менші).г) У скільки разів грошові збори від екранізації коміксів перевищують витрачений на них бюджет?д) Від екранізації якого коміксу отримано найбільші грошові збори?
Номер слайду 11
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення та аналіз діаграм10. За даними діаграми створіть у табличному процесорі таблицю із заголовком Найуспішніші екранізації коміксів, яку збережіть у файлі Комікси в папці Електронні таблиці власної структури папок. За даними створеної таблиці побудуйте діаграму, як на малюнку, розмістіть її на окремому аркуші книги Комікси та збережіть результати роботи.
Номер слайду 12
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк11. Відомо, що повітря має такий хімічний склад: азот — 78,08 %, кисень — 20,94 %, інертні гази — 0,94 %, діоксид вуглецю — 0,04 %. Зобразіть графічно дані про хімічний склад повітря, оберіть доцільний тип і вид діаграми. Створення та аналіз діаграм
Номер слайду 13
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення та аналіз діаграм12. У таблиці наведено відомості про рівень зайнятості (% від загальної кількості) населення відповідної вікової групи за місцем проживання. Побудуйте діаграму, за якою можна відслідкувати тенденцію зміни частки зайнятого населення відповідної вікової групи за місцем проживання.
Номер слайду 14
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання Повторити §8; Завдання 1, 9, 10, 11, 12 (с.95, 97, 98)Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик. Заповнити словничок Діаграма, типи діаграм, об'єкти діаграми, створення діаграми
Номер слайду 15
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером