Практична робота «Створення та налагодження інтерактивної веб-сторінки з використанням форм та веб-програмування»

Про матеріал
Мета: Формувати вміння практичного застосування знань, умінь і навичок створення та налагодження інтерактивної веб-сторінки з використанням форм та веб-програмування. Формувати й удосконалювати вміння й навички у стандартах прямого й успішного руху до накресленої мети. Забезпечити ситуацію вибору. Формувати вміння розв’язувати типові завдання, формувати творчі вміння. Переносити знання і способи діяльності, життєвого досвіду в нову ситуацію. Формувати групи компетентностей: соціально-трудову, інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Веб-програмування

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Ти дізнаєшся: Веб-програмування

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення та налагодження інтерактивної веб-сторінки з використанням форм та веб-програмування

Номер слайду 5

У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 5 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!Програми для створення та редагування HTML-сторінок. Програми для перегляду HTML-сторінок. Основні теги для роботи з об’єктами. Основні теги для форматування абзаців. Правила створення веб-сторінки, теги веб-сторінки. Збереження та оновлення сторінок, перегляд створених сторінок в вікні браузера

Номер слайду 6

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Анкета. В анкеті потрібно вказати ті мови, якими володіє перекладач. Нехай, за знання кожної мови призначається певна сума. Розмір винагороди визначається після заповнення анкети в залежності від тих мов, якими володіє перекладач. По результатах заповненої перекладачем анкети напишемо сценарій визначення розміру винагороди.

Номер слайду 7

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Анкета. Включіть в анкетування українську мову, а також кількість балів – 1000.1. У редакторі Блокнот введіть код HTML-документа.2. Збережіть документ із назвою Test.html.

Номер слайду 8

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 2. Тестування з використанням форми1. У редакторі Блокнот введіть код HTML-документа.2. Збережіть документ із назвою Test.html.

Номер слайду 9

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 2. Тестування з використанням форми. Відкрийте його у вікні браузера. Заповніть форму, давши відповідь на всі запитання. Створіть кнопку Відіслати. Відкрийте свою електронну скриньку. Перевірте інформацію, що надійшла на неї з форми

Номер слайду 10

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання3. Веб-сторінка з формою для введення інформаціїУ текстовому редакторі Блокнот наберіть текст HTML-документа. У тегу

введіть власну адресу електронної пошти. Збережіть документ із назвою anketa1.html.

Номер слайду 11

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання3. Веб-сторінка з формою для введення інформаціїЗаповніть форму, давши відповідь на всі запитання. Клацніть кнопку Відіслати. Доповніть ДПА ще двома навчальними предметами. Відкрийте свою електронну скриньку. Перевірте інформацію, що надійшла на неї з форми.

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Повторити теми «Налагодження інтерактивної веб-сторінки з використанням форм»Розробити веб-сторінку «Реєстрація» Заповнити словничок Теги НTML

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

Перегляд файлу

Практична робота «Створення та налагодження інтерактивної веб-сторінки з використанням форм та веб-програмування»

Завдання 1. Анкета

В анкеті потрібно вказати ті мови, якими володіє перекладач. Нехай, за знання кожної мови призначається певна сума. Розмір винагороди визначається після заповнення анкети в залежності від тих мов, якими володіє перекладач. По результатах заповненої перекладачем анкети напишемо сценарій визначення розміру винагороди.

Код сценарію матиме вигляд:

Веб-сторінка матиме вигляд:

Включіть в анкетування українську мову, а також кількість балів – 1000.


Завдання 2. Тестування з використанням форми

  1.                У редакторі Блокнот введіть код HTML-документа.

 

  1. Збережіть документ із назвою Test.html.
  2. Відкрийте його у вікні браузера.

  1. Заповніть форму, давши відповідь на всі запитання. Створіть кнопку Відіслати.
  2. Відкрийте свою електронну скриньку. Перевірте інформацію, що надійшла на неї з форми.

Завдання 3. Веб-сторінка з формою для введення інформації.

  1.                У текстовому редакторі Блокнот наберіть текст HTML-документа. У тегу <FORM> введіть власну адресу електронної пошти.

 

  1.                Збережіть документ із назвою anketa1.html.
  2.                Відкрийте його у вікні браузера.
  3.                Заповніть форму, давши відповідь на всі запитання. Клацніть кнопку Відіслати.
  4.           Доповніть ДПА ще двома навчальними предметами.
  5.           Відкрийте свою електронну скриньку. Перевірте інформацію, що надійшла на неї з форми.


Контрольні запитання

1. Що таке форма в HTML-документі ?

2. В яких випадках використовуються форми ?

3. Скільки форм можна розмістити на одній сторінці ?

4. Чи можуть форми бути вкладеними ?

5. Який тег використовують для задання форми ?

6. Назвіть відомі вам атрибути тега форми.

7. Перерахуйте відомі вам елементи управління, які можуть створювати форму.

8. Який тег використовується для створення на сторінці будь-якого елемента ?

9. Для чого елементу присвоюється ім’я ? Чи можливий опис і використання елемента без нього ?

10. Які елементи управління відносяться до текстових полів ? Перерахуйте їх назви.

11. Якими атрибутами можна керувати параметрами текстового поля ?

12. В яких випадках використовуються елементи-перемикачі ?

13. Вкажіть синтаксис опису перемикачів в веб-документах ?

14. Які типи кнопок використовують в формах ? Які при цьому значення приймає атрибут type ?

15. Для чого в формі потрібні прапорці ? Які параметри має прапорець ?  Вкажіть синтаксис опису даного елемента.

16. Чим відрізняються такі елементи як прапорець і перемикач ?

17. Для чого в формі використовують об’єднання елементів у групи ? Які теги при цьому застосовують ?

18. Поясніть структуру веб-документа, що описує створення групи елементів управління.

 

Перегляд файлу


















Перегляд файлу


















Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Веб-програмування

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Створення та налагодження інтерактивної веб-сторінки з використанням форм та веб-програмування

Номер слайду 3

У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 5 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!Програми для створення та редагування HTML-сторінок. Програми для перегляду HTML-сторінок. Основні теги для роботи з об’єктами. Основні теги для форматування абзаців. Правила створення веб-сторінки, теги веб-сторінки. Збереження та оновлення сторінок, перегляд створених сторінок в вікні браузера

Номер слайду 4

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Анкета. В анкеті потрібно вказати ті мови, якими володіє перекладач. Нехай, за знання кожної мови призначається певна сума. Розмір винагороди визначається після заповнення анкети в залежності від тих мов, якими володіє перекладач. По результатах заповненої перекладачем анкети напишемо сценарій визначення розміру винагороди.

Номер слайду 5

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 1. Анкета. Включіть в анкетування українську мову, а також кількість балів – 1000.1. У редакторі Блокнот введіть код HTML-документа.2. Збережіть документ із назвою Test.html.

Номер слайду 6

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 2. Тестування з використанням форми1. У редакторі Блокнот введіть код HTML-документа.2. Збережіть документ із назвою Test.html.

Номер слайду 7

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 2. Тестування з використанням форми. Відкрийте його у вікні браузера. Заповніть форму, давши відповідь на всі запитання. Створіть кнопку Відіслати. Відкрийте свою електронну скриньку. Перевірте інформацію, що надійшла на неї з форми

Номер слайду 8

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання3. Веб-сторінка з формою для введення інформаціїУ текстовому редакторі Блокнот наберіть текст HTML-документа. У тегу введіть власну адресу електронної пошти. Збережіть документ із назвою anketa1.html.

Номер слайду 9

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання3. Веб-сторінка з формою для введення інформаціїЗаповніть форму, давши відповідь на всі запитання. Клацніть кнопку Відіслати. Доповніть ДПА ще двома навчальними предметами. Відкрийте свою електронну скриньку. Перевірте інформацію, що надійшла на неї з форми.

zip
Додано
6 травня 2019
Переглядів
10552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку