19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Урок "Використання Google-мап"

Про матеріал
План-конспект уроку "Використання Google-мап" Розглянуто створення власних позначок на мапі та поширення її для інших користувачів. Інтеграція з географією.
Перегляд файлу

Відділ освіти Бердянського виконавчого комітету

Бердянської міської ради

 

Методичний кабінет загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект

урок з інформатики у 10-А класі

з теми:

«Використання Google-мап»

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробив:

учитель Хатько І.В.

спеціаліст ІІ категорії

 

 

Проведено: 24.04.2019 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019 р.

Тема:

«Використання Google-мап»

Мета уроку:

 

Навчальна:

формувати предметні компетентності:

     ІКТ-компетентність - уміння використовувати інформаційно-комунікаційні технології;

     комп'ютерну грамотність - вміння працювати з комп'ютерною технікою;

     інформативну - вміння застосовувати знання для вирішення компетентнісних завдань.

 

Розвиваюча:

розвивати ключові компетентності:

     спілкування державною і рідною мовою - вміння спілкуватися, висловлювати свою думку, вміння логічно викладати свої думки;

     екологічна грамотність і здоровий спосіб життя - розвивати і підтримувати прагнення учнів до здорового способу життя;

     вміння навчатися протягом життя - стимулювати пізнавальний інтерес учнів до даної теми і предмету;

     соціальні і громадянські компетентності - розвивати вміння застосовувати отримані знання в житті і в майбутній професії.

 

Виховна:

       виховувати інформаційну культуру - вміння систематизувати сукупність знань, умінь і навичок, спрямованих на задоволення інформаційних потреб, що виникають в ході навчальної, науково-пізнавальної та інших видів діяльності;

 

Завдання уроку:

 Учні повинні знати: можливості використання інтерактивних мап, області їх застосування.

 Учні повинні вміти: створювати мапу з власними позначками, надавати досуп до неї іншим користувачами, поширювати посилання на створену мапу.

Учні повинні розуміти: принцип побудови інтерактивних мап; роль комп'ютерної грамотності в житті.

 

Тип уроку: комбінований.

 

Міжпредметні зв'язки: географія.

 

Обладнання: комп'ютери, проектор, мережеве оточення, Інтернет, програма віддаленого управління комп'ютерами, роздатковий матеріал.

 

Методи, прийоми і форми роботи:

методи: пояснення навчального матеріалу і його демонстрація, «Незакінчене речення», самостійна робота, проблемне навчання;

прийоми: зв'язок з життям, з професією; створення проблемної ситуації; формування очікуваних результатів;

форми роботи: індивідуальна, робота в групах.

 

ХІД УРОКУ

І. Орієнтація, мотивація діяльності.

Слайд 1

Учитель: Добрий день! Дуже приємно вас бачити. У нас на уроці присутні гості, привітайте їх.

Сьогоднішній наш урок буде незвичайним. Ми продовжимо вивчати мультимедійні елементи, які можна використовувати на веб-сторінках, але спробуємо пов’язати нашу роботу з іншим предметом. З яким саме? Увага на екран...

Слайд 2

Як ви вважаєте, який навчальна дисципліна допоможе нам? (Географія)

Один з найважливіших інструментів дослідження у географії - мапи. Вони візуалізувати наші уявлення про світ.

Можливо хтось здогадається з яким сервісом ми будемо працювати?

 

ІІ. Цілепокладання.

 

  1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку.

Слайд 3:Тема: «Використання Google-мап»

Слайд 4: Мета уроку:

Навчальна:

  • вивчити спосіб створення власних позначок Google-мапі, можливості їх застосування;
  • ознайомитися з особливостями налаштування рівнів доступу для інших користувачів;
  • навчитися створювати та поширювати власні мапи.

Розвивальна:

  • розвивати розумову діяльність, швидкість мислення;
  • розвивати логічне мислення;
  • показати зв'язок даної теми з географією.

Виховуюча:

  • виховувати почуття відповідальності за отриманий результат;
  • привчати до колективної роботи;
  • виховувати акуратність, уважність і точність в роботі;

 

2.     Визначення очікуваних результатів.

Слайд 5: Давайте визначимо, чого ви очікуєте від уроку?

Під час уроку я познайомлюсь ...

Під час уроку я хочу навчитися ...

Під час уроку я буду ...

Я сподіваюсь, що нам вдасться здійснити ваші сподівання.

 

ІІІ. Цілереалізація.

1.     Актуалізація опорних знань

Перед початком вивчення нового матеріалу спробуємо пригадати деякі факти , пов’язані з нашою планетою.

Слайд 6

Який аспект географії ми будемо вивчати?

 

2.     Сприйняття і розуміння учнями нового матеріалу

Слайд 7

Люди – найдивовижніші істоти на Землі. За час свого існування ми пройшли шлях від полювання і наскельних малюнків до космічних польотів і створення потужних інформаційних систем. В сучасному суспільстві людський капітал вважається набагато ціннішим, ніж території чи сировинні ресурси. Тож спробуємо дослідити розподіл населення на нашій планеті.

Слайд 8

Через суворі умови життя чисельність населення спочатку зростала дуже повільно. Середня тривалість життя наших далеких предків становила 20 років, лише дехто з них доживав до 50 років. Основною причиною цього була значна залежність первісної людини від природних негараздів. Зараз на Землі проживає біля 7,3 млрд. людей

Слайд 9

В наш час кількість людей на планеті стрімко зростає

Слайд 10, 11, 12

Найбільші країни за кількістю населення – Китай, Індія, США.

Слайд 13

Але розподіл мешканців Землі дуже нерівномірний. Це зумовлено природними та історичними чинниками.

Слайд 14

Ще один фактор, що сприяє нерівномірному розселенню людей – урбанізація.

Ми з вами спробуємо зробити невелике дослідження з використанням можливостей мап google.

Слайд 15

Подивимось як зростала кількість міст.

Слайд 16

Перед початком роботи потрібно буде авторизуватися в обліковому записі google.

В інструментах обрати «карти»

Слайд 17

Обрати Меню, Ваши місця, Карти

Слайд 18

Обрати «Створити карти» і знайти потрібне місце

Слайд 19

Обрати інструмент «Додати маркер», встановити на потрібному місці карти.

Слайд 20

Заповнити назву маркера, опис, додати фото, натиснути «Зберегти»

Слайд 21

Після додавання всіх потрібних маркерів обрати «Поділитися» та заповнити поле назви карти й опису.

Слайд 22

В розділі «Рівні доступу» обрати «Змінити». У вікні, що з’явиться обрати «Для всіх в Інтернеті»

Слайд 23

Скопіювати посилання на мапу

Слайд 24

Відкрити файл на z:/10/віртуальна дошка. Додати на дошку посилання на свою карту

3.     Физкульпауза (разминка)

Слайд 25

Учням роздаються назви міст і пропонується розподілитися на групи, в залежності від того, на якому з континентів це місто знаходиться.

Після цього потрібно з частин, що розкладені на столі скласти зображення «свого» континенту.

4.     Осмысление, первичная проверка понимания и коррекция усвоения новых знаний.

Давайте спробуємо створити власні мапи.

Слайд 16

У кабінеті суворо забороняється:

  • Чіпати роз'єми, кабелі та розетки.
  • Чіпати монітор.
  • Чіпати тильну сторону монітора.

При роботі за комп'ютером потрібно:

  • Сидіти рівно.
  • Відстань від очей до екрана монітора 40-60 см.
  • Працювати за комп'ютером можна тільки при з дозволу вчителя.

Практична робота (створення мапи)

Кожній групі потрібно позначити на мапі міста, з попереднього завдання (достатній рівень), в опис маркера додати кількість населення та фото міста (високий рівень). Додати посилання на свою карту на віртуальну дошку.

Слайд 27

Переглянемо ваші результати.

5.     Физкульпауза (упражнения для глаз)

 

 

 

ІV. Рефлексивно-оцінюючий.

1.       Підведення підсумків уроку.

Слайд 28

Повертаємось до наших завдань, чи досягли ми їх?

2.       Повідомлення домашнього завдання

Слайд 29

3.       Рефлексія

Слайд 30

Відкрийте сайт menti.com

Введіть код 677756

Напишіть три слова про ваші враження від уроку

4.       Оцінювання

Ученики оцінюються по відповідям і виконаним завданням.

Усно подякувати за урок.

Я сподіваюсь, ви отримали задоволення від уроку та дізнались щось нове!


«Створення мапи google»

  1. Увійдіть в свій обліковий запис google.
  2. В інструментах обрати «карти»
  3. Обрати Меню, Ваши місця, Карти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Обрати «Створити карти» і знайти потрібне місце
  2. Обрати інструмент «Додати маркер», встановити на потрібному місці карти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Заповнити назву маркера (достатній рівень), опис, додати фото, (високий рівень) натиснути «Зберегти»
  2. Після додавання всіх потрібних маркерів обрати «Поділитися» та заповнити поле назви карти (назва вашої групи) й опису.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. В розділі «Рівні доступу» обрати «Змінити». У вікні, що з’явиться обрати «Для всіх в Інтернеті»

 

 

 

 

 

  1. Слайд 23
  2. Скопіювати посилання на мапу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Відкрити файл z:/10/віртуальна дошка. Додати на дошку посилання на свою карту

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Хатько Іван
Додано
7 травня
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку