Практична робота для Scratch 3/0. Мета: дати загальне поняття про базову структуру алгоритмів «Цикл (повторення)», виявити різницю, на порівняльному прикладі, між лінійним алгоритмом та алгоритмом повторення
Практична робота № 3
“Створення та виконання алгоритмів з повторенням”
Мета: дати загальне поняття про базову структуру алгоритмів «Цикл (повторення)», виявити різницю, на порівняльному прикладі, між лінійним алгоритмом та алгоритмом повторення
Завдання: Створити проєкт в якому два об'єкта будуть малювати зірку за допомогою групи команд «Олівець»
Алгоритм виконання практичної роботи
1. |
Завантажити середовище Scrath |
|
2. |
Додайте нове тло «Xygrid-20px» |
|
3. |
Додайте новий спрайт Кота (дуйблюйте його) |
|
4. |
Змінимо напрямок спрайта2 на -90, а колір на зелений . Для зміни кольору потрібно натиснути вкладку «Образи» |
|
5. |
Сьогодні спрайти будуть малювати зірку , але Спрайт 1 використає лінійний алгоритм, Спрайт 2 алгоритм з повторенням. Для того, щоб взяти олівець потрібно додати розширення та обрати «олівець» |
|
|
||
6. |
Створюємо скрипт для спрайта1
|
|
|
7. |
Створюємо скрипт для спрайта1
|
|
|
8. |
Для того, щоб очистити фон виконайте наступний алгоритм
|
|
|
9. |
Результат роботи наших спрайтів
|
|
|
10. |
Додаткове завдання: Додайте до проєкту два алгоритми (лінійний та алгоритм з повторенням) за допомогою яких котики намалюють зірку, яка приведена на малюнку нижче.
|
||
11. |
Збережіть файл під ім'ям «Практична робота 3» у власну папку. Повідомте вчителя про виконання роботи
|
||