20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Практична робота “Створення та виконання алгоритмів з повторенням”

Про матеріал

Практична робота для Scratch 3/0. Мета: дати загальне поняття про базову структуру алгоритмів «Цикл (повторення)», виявити різницю, на порівняльному прикладі, між лінійним алгоритмом та алгоритмом повторення

Перегляд файлу

Практична робота № 3

“Створення та виконання алгоритмів з повторенням”

Мета: дати загальне поняття про базову структуру алгоритмів «Цикл (повторення)», виявити різницю, на порівняльному прикладі, між лінійним алгоритмом та алгоритмом повторення

Завдання: Створити проєкт в якому два об'єкта будуть малювати зірку за допомогою групи команд «Олівець» 

Алгоритм виконання практичної роботи

 

1.

Завантажити

середовище Scrath

 

2.

Додайте нове тло «Xygrid-20px»

 

3.

Додайте новий спрайт Кота (дуйблюйте його) 

 

4.

Змінимо напрямок спрайта2  на -90, а 

колір на зелений . Для

зміни кольору потрібно

натиснути вкладку

«Образи»

 

5.

Сьогодні спрайти будуть малювати зірку ,  але Спрайт 1 використає лінійний алгоритм,

Спрайт 2 алгоритм з повторенням. Для того, щоб взяти олівець потрібно додати розширення та обрати

«олівець»

 

 

            

6.

Створюємо скрипт для  спрайта1

 

 

7.

Створюємо скрипт для  спрайта1

 

 

8.

Для того, щоб очистити фон виконайте наступний алгоритм

 

 

9.

Результат роботи наших  спрайтів

 

 

10.

Додаткове завдання: Додайте до проєкту два алгоритми (лінійний та алгоритм з повторенням) за допомогою яких котики намалюють зірку, яка приведена на малюнку нижче. 

 

11.

Збережіть файл під ім'ям «Практична робота 3» у власну папку. Повідомте вчителя про виконання роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
20 липня
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку