Практична робота в середовищі Scratch

Про матеріал
Проект_Лісова галявина. Їжачок ходить по лісу та збирає гриби. Коли час спливає, гра завершується. Учням надається проект_Лісова галявина без команд та змінних.
Перегляд файлу

Лісова галявина

D:\Школа\уроки\6 клас\ІІ семестр\2018\Тема_3. Комп'ютерні презентації ІІ частина\Урок узагальнення презентація\Урок узагальнення презентація\Об'єкти для презентації Їжачок\ежик.png

1.gif

grib-rastr.png

2.gif

3.gif

Сцена

4.gif

 

Перегляд файлу

Лісова галявина

Створи проект  Лісова _галявина . Їжачок ходить по лісу та збирає гриби. Допоможи йому виконати це завдання.

 

1.     Переміщення їжачка відбувається за допомогою клавіатури, при натисненні на клавіші:

 

2.     Перша сцена виглядає так:

 

3.     Друга , третя, четверта та п’ята сцена змінюються з однаковим проміжком часу. 

 

4.     Їжачок ходить по лісу і шукає гриби. Коли він знаходить гриб той зникає. (Грибів повинно бути 10 штук)

 

5.     Необхідно створити змінну, для підрахунку знайдених грибів. 

 

6.     Останній слайд повідомляє про закінчення гри. Гра зупиняється.

 

zip
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
2285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку