Практична робота "Виконання обчислень та форматування даних у середовищі табличного процесора"

Про матеріал
Практична робота "Виконання обчислень та форматування даних у середовищі табличного процесора" урок з наскрізними лініями (Екологічна безпека та сталий розвиток , підприємливість та фінансова грамотність )
Перегляд файлу

 

Тема: Практична робота "Виконання обчислень та  форматування даних у середовищі табличного процесора"

 

Цілі уроку:

 

  • закріпити та вдосконалити  знання, уміння та  навички учнів в роботі з табличним процесором;
  • розвивати уміння узагальнювати і систематизувати знання;
  • розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами, виконувати дії за зразком;
  • встановлювати  зв’язки одержаних знань з практикою.

 

Тип уроку:  урок застосування знань і вмінь

Хід уроку

І. Організаційний момент

Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте:

Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.

Я особистість творча.

Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Що таке табличний процесор?
  2. Які основні сфери застосування електронних таблиць?
  3. Які основні можливості електронних таблиць?
  4. Назвіть об’єкти табличного процесора?
  5. Як редагувати дані у комірці таблиці?
  6. Як редагувати дані у комірці таблиці?
  7. Як виділити об’єкти електронної таблиці?

ІІІ. Повторення правил  роботи за комп’ютером.

https://learningapps.org/10394292

ІV. Виконання практичної роботи.

Завдання 1. Створіть електронну  таблицю в якій вкажіть прогнозовану денну і нічну температуру повітря, та атмосферний тиск на цей тиждень. визначте максимальне і мінімальне значення атмосферного тискуця інформація дуже важлива для метеочутливих людей. 

Дані вибрати з Інтернету (https://www.gismeteo.ua/ua/weather-zhytomyr-4943/month/)

Вправа для очей.

Завдання 2. Розрахувати вартість борщу та зробити висновки за зміною вартості градієнтів. Актуальні ціни продуктів взяти з Інтернету.

( https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods)

 

V. Підсумки уроку.

На дошці прикріплені зображення валізи, пральної машини та кошика для сміття. Кожен учень отримує смайлик, на якому записує власний результат засвоєння теми «Табличний процесор Excel».

Якщо отримані учнем знання виявилися для нього новими та корисними, він прикріплює свій смайлик до валізи, щоб забрати знання із собою та використовувати на практиці. Якщо є нові знання, але їх треба ще раз «прокрутити», смайлик кладуть у пральну машину. Якщо учень не отримав жодної цінної для себе інформації (або не зрозумів якусь тему) — смайлик викидають у кошик для сміття.

VІ. Домашнє завдання.

Повторити параграф 16.

Виконати Впр. 11,12 стор. 157

 

docx
Додано
18 листопада 2021
Переглядів
1140
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку