Тема: Практична робота "Виконання обчислень та форматування даних у середовищі табличного процесора"
Цілі уроку:
Тип уроку: урок застосування знань і вмінь
Хід уроку
І. Організаційний момент
Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте:
Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.
Я особистість творча.
Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Повторення правил роботи за комп’ютером.
https://learningapps.org/10394292
ІV. Виконання практичної роботи.
Завдання 1. Створіть електронну таблицю в якій вкажіть прогнозовану денну і нічну температуру повітря, та атмосферний тиск на цей тиждень. визначте максимальне і мінімальне значення атмосферного тиску– ця інформація дуже важлива для метеочутливих людей.
Дані вибрати з Інтернету (https://www.gismeteo.ua/ua/weather-zhytomyr-4943/month/)
Вправа для очей.
Завдання 2. Розрахувати вартість борщу та зробити висновки за зміною вартості градієнтів. Актуальні ціни продуктів взяти з Інтернету.
( https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/prods)
V. Підсумки уроку.
На дошці прикріплені зображення валізи, пральної машини та кошика для сміття. Кожен учень отримує смайлик, на якому записує власний результат засвоєння теми «Табличний процесор Excel».
Якщо отримані учнем знання виявилися для нього новими та корисними, він прикріплює свій смайлик до валізи, щоб забрати знання із собою та використовувати на практиці. Якщо є нові знання, але їх треба ще раз «прокрутити», смайлик кладуть у пральну машину. Якщо учень не отримав жодної цінної для себе інформації (або не зрозумів якусь тему) — смайлик викидають у кошик для сміття.
VІ. Домашнє завдання.
Повторити параграф 16.
Виконати Впр. 11,12 стор. 157