Практична робота . Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора.

Про матеріал
Практична робота . Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора.
Перегляд файлу

Тема: Практична робота «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора»

 

Навчальна мета: Засвоїти  практичні навички в роботи з табличним процесором

 

Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами, виконувати дії за зразком

 

Виховна мета: Виховувати зосередженість, вміння застосовувати новий матеріал на практиці.

 

Тип уроку:  Урок застосування знань і вмінь (практика)

 

Структура уроку

  1. Організаційний момент
  2. Етап орієнтації
  3. Етап проектування
  4. Етап навчальної діяльності
  5. Робота за ПК
  6. Контрольно-оцінювальний етап
  7. Домашнє завдання                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Хід уроку

І. Організаційний момент

II. Етап орієнтації

Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися із роботою з табличним процесором

 

III. Етап проектування

Практична робота № 2 «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора»

 

ІV. Етап навчальної діяльності

            Завдання

 

Додаток 1

VI. Контрольно-оцінювальний етап

VII.Домашнє завдання 

Повт. конспект, вивчити терміни
ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА

Тема: Практична робота «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора»

Навчальна мета: Засвоїти  практичні навички в роботи з табличним процесором

Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами, виконувати дії за зразком

Виховна мета: Виховувати зосередженість, вміння застосовувати новий матеріал на практиці.

І рівень навчальних досягнень (1-3 бали) –початковий

Записати в зошиті дату і тему уроку.

Завдання 1. Для заданої таблиці, у якій наведені результати іспитів, створити електронну таблицю, виконати її редагування.

таблиця 1

Хід роботи:

  1.   Із дозволу вчителя ввімкніть комп'ютер і завантажте табличний процесор MS Excel (Пуск\Программы\ Microsoft Office\Microsoft Excel 2007).
  2.   У таблиці 1 наведено результати іспитів. Створіть відповідну електронну таблицю. Переконайтеся в тому, що в ній немає помилок.

ІІ рівень навчальних досягнень (4-6 бали) – середній

  1.   Внесіть до створеної електронної таблиці такі зміни: замість предмета "Геометрія" введіть "Алгебра"; замість прізвища "Сомов І.Н." уведіть прізвище "Костенко І.А."; учневі Перілко В.О. замініть оцінку "З" з фізи­ки на оцінку "4".
  2.   Викресліть із електронної таблиці рядок, у якому зазначено прізвище Перілко В.О.
  3.   Якщо всі попередні пункти виконано правильно, ви отримаєте електронну таблицю з даними, наведеними в таблиці 2.
  4. Додайте ще один новий лист і назвіть його своїм ім’ям. (ПКМ на назві листа-Перейменувати)
  5. Перенесіть всю інформацію на цей лист.

ІІІ рівень навчальних досягнень (7-9 балів) – достатній

  1. Введіть у поле Прізвища- прізвища своїх одногрупників.
  2. Надати стиль шрифту і вирівнювання тексту за зразком. (Вертикальне вирівнювання тексту по центру можна встановити у вікні команди меню Формат/Ячейки на вкладинці Выравнивание).
  3. Оформити таблицю за зразком (Вкладки Вид, Граница команди меню Формат/Ячейки).

таблиця 2

  1. Зберегти (Файл-Зберегти як) документ на диску D у своїй папці ( «Група <Прізвище>»), надавши йому ім'я Практична_Excel_1.
  2. Покажіть одержані результати викладачу.
  3. Скласти звіт про виконану роботу.

 

ІV рівень навчальних досягнень (10-12 балів) – високий

  1. Додайте ще один лист і назвіть «Розрахунок повного зупинного шляху автомобіля» та створіть таблицю за зразком

 

  1. Покажіть одержані результати викладачу.
  2. Зберегти  документ.
  3. Скласти звіт про виконану роботу.

 

Перелік питань для самоконтролю

 

  1. Що таке діапазон, які виміри він може мати?
  2. Що таке блок, чим він відрізняється від діапазону?
  3. Як виокремити комірку, стовпець, рядок, діапазон, блок?
  4. Які види копіювання використовуються в ЕТ?
  5. Як визначити формат комірки? Яким він може бути?
  6. Які типи даних можуть міститися в ЕТ? Як ввести відповідні дані в комірки?
  7. Що таке маркер заповнювання і як він використовується?
  8. Що треба робити, якщо на екрані не відображається Строка формул?
  9. Як називаються документи в програмі Excel? З чого він складається?
  10. Як види копіювання є в ЕТ?
  11. Як змінити ширину стовпців та висоту рядків?

 

 

doc
Додано
29 жовтня 2019
Переглядів
3694
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку