Тема: Практична робота «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора»
Навчальна мета: Засвоїти практичні навички в роботи з табличним процесором
Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами, виконувати дії за зразком
Виховна мета: Виховувати зосередженість, вміння застосовувати новий матеріал на практиці.
Тип уроку: Урок застосування знань і вмінь (практика)
Структура уроку
-
Організаційний момент
-
Етап орієнтації
-
Етап проектування
-
Етап навчальної діяльності
-
Робота за ПК
-
Контрольно-оцінювальний етап
-
Домашнє завдання
Хід уроку
І. Організаційний момент
II. Етап орієнтації
Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися із роботою з табличним процесором
III. Етап проектування
Практична робота № 2 «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора»
ІV. Етап навчальної діяльності
Завдання
Додаток 1
VI. Контрольно-оцінювальний етап
VII.Домашнє завдання
Повт. конспект, вивчити терміни
ІНСТРУКЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА
Тема: Практична робота «Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора»
Навчальна мета: Засвоїти практичні навички в роботи з табличним процесором
Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами, виконувати дії за зразком
Виховна мета: Виховувати зосередженість, вміння застосовувати новий матеріал на практиці.
І рівень навчальних досягнень (1-3 бали) –початковий
Записати в зошиті дату і тему уроку.
Завдання 1. Для заданої таблиці, у якій наведені результати іспитів, створити електронну таблицю, виконати її редагування.
таблиця 1
Хід роботи:
-
Із дозволу вчителя ввімкніть комп'ютер і завантажте табличний процесор MS Excel (Пуск\Программы\ Microsoft Office\Microsoft Excel 2007).
-
У таблиці 1 наведено результати іспитів. Створіть відповідну електронну таблицю. Переконайтеся в тому, що в ній немає помилок.
ІІ рівень навчальних досягнень (4-6 бали) – середній
-
Внесіть до створеної електронної таблиці такі зміни: замість предмета "Геометрія" введіть "Алгебра"; замість прізвища "Сомов І.Н." уведіть прізвище "Костенко І.А."; учневі Перілко В.О. замініть оцінку "З" з фізики на оцінку "4".
-
Викресліть із електронної таблиці рядок, у якому зазначено прізвище Перілко В.О.
-
Якщо всі попередні пункти виконано правильно, ви отримаєте електронну таблицю з даними, наведеними в таблиці 2.
-
Додайте ще один новий лист і назвіть його своїм ім’ям. (ПКМ на назві листа-Перейменувати)
-
Перенесіть всю інформацію на цей лист.
ІІІ рівень навчальних досягнень (7-9 балів) – достатній
-
Введіть у поле Прізвища- прізвища своїх одногрупників.
-
Надати стиль шрифту і вирівнювання тексту за зразком. (Вертикальне вирівнювання тексту по центру можна встановити у вікні команди меню Формат/Ячейки на вкладинці Выравнивание).
-
Оформити таблицю за зразком (Вкладки Вид, Граница команди меню Формат/Ячейки).
таблиця 2
-
Зберегти (Файл-Зберегти як) документ на диску D у своїй папці ( «Група <Прізвище>»), надавши йому ім'я Практична_Excel_1.
-
Покажіть одержані результати викладачу.
-
Скласти звіт про виконану роботу.
ІV рівень навчальних досягнень (10-12 балів) – високий
-
Додайте ще один лист і назвіть «Розрахунок повного зупинного шляху автомобіля» та створіть таблицю за зразком
-
Покажіть одержані результати викладачу.
-
Зберегти документ.
-
Скласти звіт про виконану роботу.
Перелік питань для самоконтролю
-
Що таке діапазон, які виміри він може мати?
-
Що таке блок, чим він відрізняється від діапазону?
-
Як виокремити комірку, стовпець, рядок, діапазон, блок?
-
Які види копіювання використовуються в ЕТ?
-
Як визначити формат комірки? Яким він може бути?
-
Які типи даних можуть міститися в ЕТ? Як ввести відповідні дані в комірки?
-
Що таке маркер заповнювання і як він використовується?
-
Що треба робити, якщо на екрані не відображається Строка формул?
-
Як називаються документи в програмі Excel? З чого він складається?
-
Як види копіювання є в ЕТ?
-
Як змінити ширину стовпців та висоту рядків?