Практична робота з географії. Тема: "Розв'язування задач з використанням різних видів масштабу"

Про матеріал
Дана практична робота розроблена для учнів 6-го класу. Під час практичної роботи діти вчаться вирішувати основні задачі на масштаб. Зверніть увагу на розміщенні QR-коди, які містять посилання на додатковий матеріал до теми.
Перегляд файлу

Практична робота

Тема: Розв'язування задач з використанням різних видів масштабу

 

Мета: навчитися вирішувати задачі з використанням різних видів масштабу.

Завдання:

- поглибити та розширити знання про масштаб, отриманні на уроках математики та природознавства;

- сформувати знання про види масштабу;

- розвивати практичні уміння користуватися різними видами масштабів та розвивати вміння визначати види масштабів;

- виховувати охайність в оформленні та виконанні практичної роботи.

Обладнання: атлас для 6-го класу: фізична карта півкуль, фізична карта України, план місцевості.

Базові поняття: масштаб числовий, іменований, лінійний.

Хід роботи

Користуючись підказкою (інфографіка з теми масштаб):

1. Користуючись атласом для 6-гокласу, напиши який масштаб мають наступні карти та план місцевості. Відповідь надай в іменованому та числову масштабі:

а) план місцевості ______________________________________________________;

б) фізична карта України ________________________________________________;

в) фізична карта півкуль _________________________________________________.

 

1. Переведіть числовий масштаб в іменований:

а) 1 : 20 000    ______________________________________________________;

б) 1 : 7 000 000 _____________________________________________________;

в) 1 : 5 500     ______________________________________________________;

 

2. Переведіть іменований масштаб в числовий.

а) в 1 см 20 м ______________________________________________________;

б) в 1 см 135 км ____________________________________________________;

в) в 1 см 300 м     ___________________________________________________.

 

3. Порівняйте масштаби та поставте відповідні між ними знаки (>;<;=).

а) 1 : 25 000 ____ 1 : 100 000;   б) в 1 см 25 км ____ в 1 см 10 м;

в) 1 : 35 000 ____ в 1 см 350 м;  в) 1 : 35 000 000 ____ 1 : 750 000.

 

Розв'яжіть задачі:

4. Відстань на карті від річки Андоги до загону для худоби біля села Мостище виміряно вздовж стежки й зіставлено з лінійним масштабом. Використовуючи рисунок, визначте цю відстань у метрах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Відстань на місцевості дорівнює 500 м. Накресліть цю відстань у вигляді відрізку в масштабі 1 : 5 000.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Користуючись фізичної картою України (атлас 6-го класу) виміряйте відстань, за допомогою лінійки або циркуля вимірювача, відстань від Харкова до Київа. Розрахуйте реальну відстань між цими містами. Відповідь надайте у км.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Який масштаб карти, якщо відстань на місцевості 100 км, а на карті ця відстань дорівнює 2 см.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8. Зробіть висновок: Сьогодні на практичні роботі ми вивчали ________________, ______________, _______________ масштабів. Вчилися переводити один вид ______________ в інший. _____________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Матеріали для практичної роботи:

 

Інфографіка:  масштаб

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Fopen%3Fid%3D1PqLmCdD3VVSKB_02JlcW0SBE866pB3qS&4&0

 

Фізична карта України

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Fopen%3Fid%3D1jjhdILZldFgZlEJWBoT3V0VZiU3PvE0_&4&0

Фізична карта півкуль

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Fopen%3Fid%3D1CAU0lG2GHzZ0B5W3Wx7uqKqifL2YRfTP&4&0

 

Топографічна карта

http://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Fopen%3Fid%3D1MQFPxQ3CQfQF5JPOLzXwOvoqMsgm-Xet&4&0

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чала Світлана Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 жовтня 2020
Переглядів
5264
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку