Практична робота з математики у 6 класі "Діаграми"

Про матеріал
Практична робота виконується у комп'ютерному класі. Діти навчаться будувати стовпчасту, кругову та лінійну діаграми в зошитах та презентаціях Power Point за допомогою таблиці Excel.
Перегляд файлу

Практична робота

для учнів 6 класу з теми

«Діаграми»

Формування компетентностей:

предметна компетентність: навчитися будувати стовпчасту, кругову та лінійну діаграми, збирати дані для діаграм. Будувати їх в зошитах та презентаціях Power Point за допомогою таблиці Excel. З’ясувати практичну необхідність вивчення теми «Координатна пряма» в 6 класі.  

ключові компетентності:

  • інформаційно-цифрова компетентність діяти за алгоритмом та складати алгоритми;
  • математична компетентність – оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами, установлювати відношення між реальними об’єктами навколишньої дійсності;
  • уміння вчитися впродовж життя – усвідомлювати цінність нових знань і вмінь;

Обладнання: чернетки, ручка, олівець, лінійка, кольорові олівці.

Хід роботи

І. ЗБІР ДАНИХ

І група

  1. Зібрати дані, які характеризують кількість  жителів України, що користуються соціальними мережами Facebook, Twiter,  Instagram.

C:\Users\hp\Desktop\загружено (2).jpgC:\Users\hp\Desktop\загружено (1).jpgC:\Users\hp\Desktop\загружено.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Опитати однокласників, щодо їх вподобань: який фрукт найбільше подобається.

C:\Users\hp\Desktop\загружено (3).jpg       C:\Users\hp\Desktop\загружено (6).jpgC:\Users\hp\Desktop\загружено (7).jpgC:\Users\hp\Desktop\загружено (8).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ група

  1. Зібрати дані, які характеризують кількість населення найбільших міст Житомирської області (Житомир, Бердичів, Новоград-Волинський, Коростишів).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Провести у класі опитування «Улюблена пора року»

C:\Users\hp\Desktop\загружено (12).jpgC:\Users\hp\Desktop\загружено (11).jpgC:\Users\hp\Desktop\загружено (10).jpgC:\Users\hp\Desktop\загружено (9).jpg 

ІІІ група

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ група

  1. Зібрати дані, які характеризують середню кількість опадів протягом зими, весни, літа і осені в місті Коростишів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Провести у класі опитування «Спортивні вподобання»

C:\Users\hp\Desktop\загружено (14).jpgC:\Users\hp\Desktop\загружено (13).jpgC:\Users\hp\Desktop\images (2).jpgC:\Users\hp\Desktop\images (3).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 IV група

  1. Знайти, які фактори впливають на здоров’я людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\hp\Desktop\загружено (2).pngПровести у класі опитування, який колір до вподоби більшості учнів класу.

C:\Users\hp\Desktop\загружено (1).pngC:\Users\hp\Desktop\загружено (4).pngC:\Users\hp\Desktop\загружено (3).png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. ОБРОБКА РЕЗУЛЬТАТІВ

На основі зібраної інформації побудувати лінійну, стовпчасту та кругові діаграми за такою інструкцією:

  1. Створити документ Microsoft Offiсe Power Point
  2. Набрати на першому листу презентації назву вашої роботи та групу, яка виконувала цю роботу.
  3. На наступному слайді натиснути на іконку діаграма.
  4. Вибрати тип діаграми: кругова, стовпчаста, лінійна.
  5. В новому вікні, яке відкриється Microsoft Offiсe Excel ви набираєте зібрані дані по кожному завданні окремо.
  6. Комп’ютер автоматично побудує вам діаграму.

 

ІІІ.АНАЛІЗ ЕКСПЕРИМЕНТІВ ТА ЇХ РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ

Проаналізуйте результати своєї роботи та дайте відповіді на такі запитання:

  1. Що? Що за тему ми сьогодні закріпили?
  2. Хто? Хто з вас навчився будувати діаграми за допомогою комп’ютера?
  3. Коли? Коли почали вперше використовувати поняття діаграми?
  4. Навіщо? Для чого нам потрібні дані знання?
  5. Де? В яких галузях застосовуються дані знання?
  6. Чим? Чим цікавим ви зможете зайнятися вміючи будувати діаграми?
  7. Як? Як дані знання можна застосувати в житті?

 

ІV. ВИСНОВОК

  1. Практичне застосування.
  2. Результати експериментів.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лавренюк Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
774
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку