Практична робота з теми "Особливості побудови векторних зображень у графічному редакторі Inkscape"

Про матеріал
Практична робота створення акули за допомогою кривих Безьє з теми "Особливості побудови векторних зображень у графічному редакторі Inkscape"
Перегляд файлу

Конспект уроку з “Інформатики”.

 

Тема: Особливості побудови й опрацювання векторних зображень.

Мета:  навчальна: ознайомити учнів з панеллю “Малювання” текстового процесора Word та відпрацювати практичні навички створення найпростіших графічних примітивів; познайомити учнів з програмою Inkscape і  інтерфейсом редактора  та допомогти засвоїти загальні прийоми роботи з векторними зображеннями редактора;

 

виховна: виховати в учнів наполегливість та уважність щодо виконання  поставленої мети та бережне ставлення до обладнання;

розвивальна: розвити навики швидкого запам’ятовування та сприйняття нового матеріалу шляхом доступного і зрозумілого пояснення.

Апаратне забезпечення: навчальний клас персональних ЕОМ типу Pentium.

Програмне забезпечення: ОС Microsoft Windows, Microsoft Word, Inkscape.

Тип уроку: урок практичного застосування нових знань.

 

Хід уроку.

І. Організація класу.

 Організований впуск учнів в комп’ютерний клас за дзвінком. Учні займають свої робочі місця, готуються до роботи. Перевірка присутності учнів за списком.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

              

ІV.Теоретичні відомості.

 

V. Робота за комп’ютером (практична робота).

Первинний інструктаж з техніки безпеки (згідно затвердженої інструкції)

Завдання 1: намалювати акулу.

Умовні позначення:

  або 1 click ЛКМ - однократне клацання лівою кнопкою миші

2 click ЛКМ - двократне клацання лівою кнопкою миші

http://dxmbkxacdb7tv.cloudfront.net/0c84b6f0-0b67-4e1e-9e96-3247bb67cb9b/n4.png

 

Хід роботи:

Завдання CorelDrаw

Дії користувача

  1.    Пуск, Програми, Inkscape;
  2.    Голова: на Панелі інструментів вибрати () піктограму Інструмент- Створення кіл, еліпсів та дуг  (F5), на Робочому полі + утримуючи ЛКМ намалювати овал – голову акули;
  3.    , овал голови, http://dxmbkxacdb7tv.cloudfront.net/0c84b6f0-0b67-4e1e-9e96-3247bb67cb9b/n4.png (редагування контурів за вузлами (F2)), п.м.Контур, Об’єкт у контур; перетягуючи маркери (незафарбовані квадратики навколо овала) видовжити верхню частину та сплюснути нижню частину овала;
  4.    Виділити вузол (на контурі овала) з лівого боку овала, (розірвати контур у позначеному вузлі) на панелі Властивостей (розрив одного вузла на два), перетягнути один вузол вище, другий нижче; те саме зробити і з правого боку овала;
  5.    Виділити кінцеві вузла  верхнього фрагмента; (з’єднати позначені вузли новим сегментом) на панелі Властивостей; перемістити новий вузол вгору чи вниз, формуючи пащу акули;
  6.    Зуби: вибрати інструмент Малювання кривих Безьє чи прямих ліній і нарисувати ламану лінію, що імітує зуби акули (при чому, щоб можна було зафарбувати зуби, остання точка ламаної має співпадати з першою); за допомогою інструмента http://dxmbkxacdb7tv.cloudfront.net/0c84b6f0-0b67-4e1e-9e96-3247bb67cb9b/n4.png перемістіть вершини ламаної, щоб вирівняти зуби акули;
  7.    Очі: на Панелі інструментів вибрати () піктограму Інструмент- Створення кіл, еліпсів та дуг   (F5), на Робочому полі + утримуючи ЛКМ намалювати овал – 1 око акули, Інструмент-Вказівник (),п.м.Зміни, Копіювати – Вставити, отримаємо 2 око акули;
  8.    Плавники: http://dxmbkxacdb7tv.cloudfront.net/0c84b6f0-0b67-4e1e-9e96-3247bb67cb9b/n4.png, створити три додаткові вузли вище розриву для зубів подвійним клацанням мишки; середній вузол витягнути на потрібну довжину.
  9.    Згрупувати всі об’єкти у єдине ціле: 1 click ЛКМ по ,обвести всі об’єкти малюка п.м.Об’єкт, Згрупувати ().

 

 

VІ. Закріплення вивченого матеріалу.

 

VІІ. Домашнє завдання.

 Вивчити конспект уроку.

 

doc
Додано
12 травня 2022
Переглядів
777
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку