Практична робота з трудового навчання 9 клас "Вироби для власних потреб"

Про матеріал
Трудове навчання 9 клас Матеріал для уроку Розділ І. Основи матеріалознавства та технології обробки. Об’єкт проєктної діяльності №2: вироби для власних потреб. Основна технологія: технологія ручної обробки деревини. Додаткова технологія: технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. Практична робота. Розмічання та виготовлення виробу Послідовність роботи.
Перегляд файлу

Трудове  навчання  9 клас 

Об’єкт проектування №2:нове життя старим речам.

Тема. Розмічання. Виготовлення  виробу.

Мета:

- ознайомити  учнів із послідовністю виготовлення(оновлення) виробу, способами виготовлення;

- розвивати естетичний смак до  оздоблення виробу;

- формувати  вміння з виготовлення об’єктів проектування, вчитись користуватись інструментами  та обладнанням, пристосуваннями, дотримуватись правил безпечної праці при роботі з різними інструментами ;

- виховувати  бережливе  ставлення до інструментів , повагу до людей  до праці.

Обладнання: ПК,столярний верстак,  лінійка, кутник, олівець, копірка, шаблони, набір столярних інструментів, , підручник ТН, зразки виробів, додаткові матеріали.

                   Структура заняття

 І. Організаційний момент

  1. Актуалізація знань та мотивація навчальної діяльності учнів

Бліц – турнір  /назви пиломатеріалів/

Презентація «Оновлюємо старі речі»

IV. ПРАКТИЧНА РОБОТА  « Виготовлення (оновлення) виробу ».

 Інструктаж з БЖД учнів під час практичної роботи.

   V. .Підсумки уроку. Рефлексія.

  VI. Домашнє завдання.

                                                                ХІД ЗАНЯТТЯ

  1.   ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
  2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ ТА МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ.

1.Бліц – турнір  /назви пиломатеріалів/

 

 

    2.Презентація «Оновлюємо старі речі»

IV. ПРАКТИЧНА РОБОТА  «Виготовлення деталей виробу. Підставка під гаряче ».

     Інструктаж з безпеки праці до виконання практичної роботи.

Під час виконання завдання контролюється робота учнів з ме­тою виявлення прогалин у їх знаннях та вміннях; здійснюється поточний інструктаж.

 

V.  ПІДСУМКИ  УРОКУ.

Рефлексія. 

Підсумки практичної роботи.

Як групова робота впливала  на результат?

* Робота стала більш ефективною;

* Це гальмувало процес;

* В роботі ми допускали неточності;

* Не дозволило задіяти ресурси всіх учасників групи.

 

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати матеріал уроку. Підбирати об’єкти праці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 грудня 2022
Переглядів
3941
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку