Практичне дослідження №2
Змішуй і розділяй
Мета: навчитися розділяти суміш речовин методом фільтрування і дією магніта.
Обладнання: папір, ножиці, колба (або велика склянка), лійка, хімічний
стакан вода, пісок, декілька маленьких цвяхів (або кнопки), магніт.
Хід роботи
Дослід№1.
1. Виготовте паперовий фільтр, як показано на малюнку 1.
2. Зберіть лабораторну установку для фільтрування з колби (або склянки) та лійки, як показано на малюнку 2
3. Вкладіть у лійку паперовий фільтр.
4. У стакані змішайте невелику кількість піску та води. Розгляньте цю початкову суміш.
5. Виконайте процес очищення води методом фільтрування, як показано на малюнку 3.
6. Уважно розгляньте відфільтровану рідину в стакані. Що змінилося
в процесі фільтрування? Де залишився пісок?............................................ …………………………………………………………………………………
Дослід№2.
1. Виконайте розділення суміші цвяхів і піску дією магніту.
2. Змішайте цвяхи і пісок в одній посудині.
3. Проводячи магнітом по суміші відділіть цвяхи на магніт, як показано на малюнку 4.
мал.4
4. Уважно розгляньте розділені речовини. Що змінилося в процесі розділення суміші? Де залишився пісок, де опинилися цвяхи?.........................
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
Висновок
Ми навчилися…………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………
Оціни свої вміння вимірювати. Постав , якщо згодний / згодна з висловлюванням: