Практичне заняття:Практичне заняття: Речові джерела. Вчимося характеризувати історичне джерело

Про матеріал
Представлена розробка (бланк для внесення відповідей) може бути використана під час провадження викладацької діяльності в 5 класі НУШ, під час вивчення курсу Вступ до історії та громадянської освіти. В розробці представлено практичне заняття в розділі "Джерела пізнання минулого і сучасного".
Перегляд файлу

_____________________________________________________

Класна робота

Учня/учениці:___________ класу

ПІ: ______________________________________________________________

Тема: Речові джерела. Вчимося характеризувати історичне джерело

Вправа «СОРТУВАЛЬНИК»

З мішечків «Речові джерела», «Усні джерела», «Писемні джерела» висипались приклади. Допоможи наповнити мішки, правильно розподіливши історичні джерела за групами:

 

 

 

 

 

 

 

 

Приклади для сортування: літопис Нестора, кістки мамонта, глиняний горщик, документи з архіву, княжий перстень, золота монета, шабля гетьмана, оповідки по козаків, народні пісня, дерев’яний плуг, Біблія, монастир у Чернігові, хустка української дівчини, плетений кошик, легенди про походи Святослава, прислів’я про мову, іграшка хлопчика Олеся, металевий кухоль, дукачики княгині Ольги, збірник законів «Руська правда», Золоті ворота в Києві

Вправа «ОХОРАКТЕРИЗУЙТЕ ІСТОРИЧНЕ ДЖЕРЕЛО»

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика:

  1. Яку назву носить джерело:___________________________________________

_______________________________________________________________

  1. До якої групи історичних джерел відноситься джерело: __________________
  2. Коли і де було створено _____________________________________________

__________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. З якою метою було створено_________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Кому могло належати історичне джерело ______________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Зовнішній вигляд джерела ___________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Про що ми можемо дізнатись, вивчаючи джерело________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
24 січня
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку