_____________________________________________________
Класна робота
Учня/учениці:___________ класу
ПІ: ______________________________________________________________
Тема: Речові джерела. Вчимося характеризувати історичне джерело
Вправа «СОРТУВАЛЬНИК»
З мішечків «Речові джерела», «Усні джерела», «Писемні джерела» висипались приклади. Допоможи наповнити мішки, правильно розподіливши історичні джерела за групами:
Приклади для сортування: літопис Нестора, кістки мамонта, глиняний горщик, документи з архіву, княжий перстень, золота монета, шабля гетьмана, оповідки по козаків, народні пісня, дерев’яний плуг, Біблія, монастир у Чернігові, хустка української дівчини, плетений кошик, легенди про походи Святослава, прислів’я про мову, іграшка хлопчика Олеся, металевий кухоль, дукачики княгині Ольги, збірник законів «Руська правда», Золоті ворота в Києві
Вправа «ОХОРАКТЕРИЗУЙТЕ ІСТОРИЧНЕ ДЖЕРЕЛО»
Характеристика:
_______________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________