Матеріал містить розробку завдань та посилань на інформацію, що дозволить проаналізувати та поглибити знання про участь України в міжнародній діяльності; виділити історичні постаті, що зробили значний внесок в розбудову міжнародних відносин України в післявоєнний час; проаналізувати можливості молоді, які бажають брати участь в діяльності ООН.
Історія України 11 клас
Автор матеріалу: вчитель історії та суспільних дисциплін Шосткинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №12 Петренко Світлана Олексіївна.
Тема: Практичне заняття «Україна для ООН. ООН для України»
Мета: на основі аналізу інформації з інтернет мережі поглибити знання про участь України в міжнародній діяльності; виділити історичні постаті, що зробили значний внесок в розбудову міжнародних відносин України в післявоєнний час; проаналізувати можливості молоді, які бажають брати участь в діяльності ООН; розвивати в учнів бажання до пізнавальної діяльності; виховувати патріотичні почуття до минулого України.
Обладнання: конспект уроку, роздатковий матеріал, посилання на інтернет джерела, гаджети з доступом до інтернету.
Тип уроку: практичне заняття.
Хід заняття
І. Організаційний етап.
Оголошення теми та мети уроку. Оскільки ми навчаємось в період поширення вірусу «Covid-19», нагадати про правила протиепідемічної безпеки, та правила роботи на уроці (індивідуальна робота, дотримання дистанції).
ІІ. Актуалізація знань.
«Мозковий штурм»
??? Що Вам відомо про ООН???
ІІІ. Практична робота.
Учні виконують індивідуальні завдання на картках пошуково-пізнавального характеру.
Картка №1.
Делегація УРСР. Стоять (зліва направо): Леонід Новиченко, Ніколас Лукін, Марія Шапарєва, Майкл Шаляпін, Петро Удовиченко. Сидять (зліва направо): Петро Погребняк, Микола Петровський, Іван Сенін, Дмитро Мануїльський (голова), Олександр Палладій, Володимир Бондарчук, Олексій Война. Сан-Франциско, США, ООН (1945)
Правовою підставою для вступу УРСР в ООН стало рішення Виконкому Міжнародної установчої конференції ООН у Сан-Франциско від 30 квітня 1945 р. Після офіційного визнання УРСР усіма країнами - засновницями ООН із 6 травня 1945 р. її делегація включилася в роботу Установчої конференції. Представники делегації УРСР Д. Мануїльський, О. Палладій, В. Бондарчук, І. Сенін, П. Погребняк, М. Петровський були обрані до робочих органів Установчої конференції та брали активну участь у розробці Статуту ООН.
Завдання:
Б. О. Палладін
В. В. Бондарчук
Г. І. Сенін
Д. П. Погребняк
Е. М. Петровський
Картка №2.
Підготуйте інформаційний бюлетень «Організація Об’єднаних Націй» використавши посилання або QR-код:
Картка №3.
Перейшовши за посиланням або просканувавши QR-код дослідіть питання, щодо можливостей молоді долучатись до ініціатив ООН.
IV. Підсумковий етап.
Кожен учень презентує результати свого дослідження.
V. Аналіз роботи на уроці та загальні підсумки.
VI. Домашнє завдання: перейти на посиланням на сайт ООН та детальніше ознайомитись з діяльністю даної організації.
Картка №1.
Делегація УРСР. Стоять (зліва направо): Леонід Новиченко, Ніколас Лукін, Марія Шапарєва, Майкл Шаляпін, Петро Удовиченко. Сидять (зліва направо): Петро Погребняк, Микола Петровський, Іван Сенін, Дмитро Мануїльський (голова), Олександр Палладій, Володимир Бондарчук, Олексій Война. Сан-Франциско, США, ООН (1945)
Правовою підставою для вступу УРСР в ООН стало рішення Виконкому Міжнародної установчої конференції ООН у Сан-Франциско від 30 квітня 1945 р. Після офіційного визнання УРСР усіма країнами - засновницями ООН із 6 травня 1945 р. її делегація включилася в роботу Установчої конференції. Представники делегації УРСР Д. Мануїльський, О. Палладій, В. Бондарчук, І. Сенін, П. Погребняк, М. Петровський були обрані до робочих органів Установчої конференції та брали активну участь у розробці Статуту ООН.
Завдання:
Б. О. Палладін
В. В. Бондарчук
Г. І. Сенін
Д. П. Погребняк
Е. М. Петровський
Картка №2.
Підготуйте інформаційний бюлетень «Організація Об’єднаних Націй» використавши посилання або QR-код:
__________________________________________________________________________
Картка №3.
Перейшовши за посиланням або просканувавши QR-код дослідіть питання, щодо можливостей молоді долучатись до ініціатив ООН.
__________________________________________________________________________
Картка №2.
Підготуйте інформаційний бюлетень «Організація Об’єднаних Націй» використавши посилання або QR-код:
__________________________________________________________________________
Картка №3.
Перейшовши за посиланням або просканувавши QR-код дослідіть питання, щодо можливостей молоді долучатись до ініціатив ООН.
__________________________________________________________________________