Unilever розробила тюбик, на виході якого до зубної пасти додавалася смуга. Реклама в США: «Виглядає забавно, чистить потрясно». В Англії ж реклама розповідала про те, що ця смуга містить сполуки фтору, дуже важливого елемента для здоров'я зубів. Слайд 21 Де паста продавалася більш успішно?‹#›В Англії
Який варіант заголовка, на вашу думку, виявився більш успішним?Слайд 21 А. Ви не боїтеся робити помилки в англійській мові? Б. Ви не робите ці помилки в англійській мові? ‹#›Б. Він зацікавлює і змушує читача почати читати текст реклами. Ця реклама мовних курсів успішно пропрацювала без змін багато років.
‹#›У 1910 р. усіх вразила реклама автомобіля, складена самим Генрі Фордом. Попри протести «експертів» вона була без фотографії і містила аж 1200 слів. Це найдовше для того часу рекламне оголошення продало більше автомобілів, ніж усі попередні ілюстровані реклами Форда. Як Ви думаєте, чому?Тому що придбання автомобіля - це дуже важливе рішення. Людина готова витратити час і прочитати об'ємний текст. Слайд 21