Практичне заняття "Захист проєктів"

Про матеріал
Розробка практичного заняття з дисципліни «Реклама і стимулювання продажу», з використанням проєктних технологій, впровадженням диджиталізації в освітній процес.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підсумкове заняття з дисципліни «Реклама і стимулювання продажу»Презентація проєктів. ВСП “Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ”Викладач: Тетяна ЛИСЕНКО

Номер слайду 2

Недостатньо лише отримувати знання, треба знайти їм застосування. Недостатньо тільки бажати, треба творити. Й. В. Гете

Номер слайду 3

Визначить свої сподівання і очікування)))

Номер слайду 4

Яке ваше ставлення до реклами?Чи може існувати бізнес без реклами?

Номер слайду 5

‹#›Важко уявити прибуткову діяльність будь-якого підприємства без роботи маркетолога. Щоденно маркетологу доводиться працювати з рекламою.

Номер слайду 6

‹#›

Номер слайду 7

Тестування за допомогою програми «Plickers»

Номер слайду 8

Кілька цікавих фактів про рекламу‹#›

Номер слайду 9

Уперше реклама з’явилася в Давньому Єгипті - оголошення про продаж раба.‹#›

Номер слайду 10

‹#›Перший рекламний білборд був створений в Америці 1900 року.

Номер слайду 11

‹#›Вихід рекламного ролика компанії Dove «Еволюція краси» став першою вірусною сенсацією в історії сучасної реклами.

Номер слайду 12

Завдяки рекламі Coca-cola із Санта-Клаусом мільйони людей у всьому світі асоціюють цей напій із Різдвом, гарним настоєм та відпочинком.{C775 A61 D-43 C0-4 A2 F-9423-1 F35 EADF4856}‹#›

Номер слайду 13

Найдорожча у світі реклама була створена компанією Chanel і коштувала їй 33 млн доларів.‹#›

Номер слайду 14

‹#›Щороку на рекламу витрачають понад 500 мільярдів доларів! А ми з вами її часом перемикаємо).

Номер слайду 15

Проте є приклади невдалої реклами: Тільки я бачу тут просто два бігмаки?Як дизайнеру спало на думку так безглуздо розмістити рекламу авіакомпанії, створивши ілюзію літака, що падає? ‹#›

Номер слайду 16

Пюре з маленьких дітей - компанія "Gerber"‹#›

Номер слайду 17

‹#›Японці придумали гаждет, який визначає початок рекламної паузи й вимикає телевізор, а потім, після закінчення реклами, вмикає його.

Номер слайду 18

.‹#›Студентські проєкти

Номер слайду 19

1. Fox in socks2. Versal3. Крижане серце4. Kolir ‹#›

Номер слайду 20

‹#›Вікторина«Включи маркетолога!»

Номер слайду 21

‹#›{81 A6 B3 AE-26 D3-45 BD-9 E92-9 D0 C4 A12 EED0}123456789101112131415

Номер слайду 22

Чи змінилося ваше ставлення до реклами?Чи може існувати бізнес без реклами?

Номер слайду 23

Реклама – це добро і зло. З одного боку, вона багатьом не подобається, а з іншого – виробникам без неї було б складно продати товар, а споживачам реклама допомагає зробити вибір.

Номер слайду 24

Успішні рекламні кампанії – це передусім гарні продажі, а також схвальні відгуки клієнтів та громадськості. Вони виводять продукти в ТОП продажів, а рекламні кампанії цих брендів стають класикою.‹#›

Номер слайду 25

Чи справдились ваші очікування?‹#›

Номер слайду 26

‹#›

Номер слайду 27

‹#›

Номер слайду 28

У якому порядку людина сприймає елементи реклами?Логотип- Заголовок- Текст- Ілюстрація‹#› Ілюстрація, заголовок, текст. Слайд 21

Номер слайду 29

Unilever розробила тюбик, на виході якого до зубної пасти додавалася смуга. Реклама в США: «Виглядає забавно, чистить потрясно». В Англії ж реклама розповідала про те, що ця смуга містить сполуки фтору, дуже важливого елемента для здоров'я зубів. Слайд 21 Де паста продавалася більш успішно?‹#›В Англії

Номер слайду 30

Наприклад: коли люди їдуть на роботу; коли жінка займається хатніми справами і не може дивитися телевізор.‹#›У яких випадках добре працює радіореклама?Слайд 21

Номер слайду 31

‹#›Я люблю суницю з вершками, але риба чомусь надає перевагу черв'якам. Ось чому, коли я йду на риболовлю, думаю не про те, що люблю я, а про те, що любить риба. Дейл КарнегіЯк вислів Д. Карнегі можна пояснити з точки зору реклами?Слайд 21

Номер слайду 32

Який варіант заголовка, на вашу думку, виявився більш успішним?Слайд 21 А. Ви не боїтеся робити помилки в англійській мові? Б. Ви не робите ці помилки в англійській мові? ‹#›Б. Він зацікавлює і змушує читача почати читати текст реклами. Ця реклама мовних курсів успішно пропрацювала без змін багато років.

Номер слайду 33

Place your screenshot here. Який варіант реклами виявився більш успішним і чому?Слайд 21 DESKTOP PROJECTShow and explain your web, app or software projects using these gadget templates.‹#›Варіант праворуч виявився в 2 рази більш ефективним. Причина - він в 5 разів краще читається.

Номер слайду 34

‹#›У 1910 р. усіх вразила реклама автомобіля, складена самим Генрі Фордом. Попри протести «експертів» вона була без фотографії і містила аж 1200 слів. Це найдовше для того часу рекламне оголошення продало більше автомобілів, ніж усі попередні ілюстровані реклами Форда. Як Ви думаєте, чому?Тому що придбання автомобіля - це дуже важливе рішення. Людина готова витратити час і прочитати об'ємний текст. Слайд 21

Номер слайду 35

Хто зображений на малюнку і як стосується цей персонаж реклами?Слайд 21‹#›

Номер слайду 36

Котру годину зазвичай показує рекламовані наручні годинники, ‹#›у такий спосіб демонструючи імітацію усмішки?Слайд 21

Номер слайду 37

Якою частиною автомобіля є реклама щодо торгівлі?Слайд 21‹#›

Номер слайду 38

😉‹#›Логотипи багатьох старих марок постійно спрощують. Чому?Тому що спрощення підвищує шанси сигналу пробитися через інформаційний шум. Слайд 21

Номер слайду 39

‹#›У зоопарку міста Сан-Франциско з'явилися жирафи. Де співробітники зоопарку розмістили рекламу про цю подію?Ліхтарні стовпи були оздоблені як жирафи. Слайд 21

Номер слайду 40

‹#›Який бренд нагадує кожній жінці: “Адже ти цього варта”? Слайд 21 L'Oréal Paris

Номер слайду 41

‹#›MELTS IN YOUR MOUTH, NOT IN YOUR HANDS (ТАНЕ В РОТІ, А НЕ В РУКАХ)Чим один вид шоколаду може відрізнятися від іншого? M&M’s змогли виділити свій продукт на фоні конкурентів – їхній шоколад не тане в руках. Слайд 21

Номер слайду 42

‹#› За слоганом визначити виробника. Слайд 21