Презентація. "Реклама: Історія".

Про матеріал
У презентації представлені основні аспекти розвитку реклами від стародавніх часів до сьогодення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВСП «ЖТЕФК ДТЕУ» РЕКЛАМА Історія та сьогодення Викладач: Тетяна Лисенко

Номер слайду 2

Існує думка, що будь-яка реклама – це двигун торгівлі. Не будь яка! Погана реклама не двигун, а гальма. Девід Огілві

Номер слайду 3

Ми ніколи не замислюємось, що 85% інформації отримуємо саме за допомогою реклами!

Номер слайду 4

Вченими підраховано, що середньостатистична людина в день сприймає до 16 000 рекламних обґєктів…

Номер слайду 5

Прикладом перших рекламних звернень, що дійшли, до нас - єгипетський папірус, у якому повідомляється про продаж раба й інших послуг.

Номер слайду 6

Глиняні пластини сповіщають жителів древніх фінікійських міст про реалізацію різних товарів, послугах і розвагах.

Номер слайду 7

"Альбумси"- у Древньому Римі існували спеціальні інформаційні стіни, їх білили известкой і ділили на рівні прямокутники. "Альбумси" заповнювали написаними вугіллям або пурпурною фарбою оголошеннями й новинами.

Номер слайду 8

Глашатай - спеціально найнята торговцем людина, в завдання якої входило зазивання покупців і розхвалювання товару наймача.

Номер слайду 9

Ця професія була настільки розповсюджена, що функціями глашатая наділяється навіть давньоримський Бог торгівлі Меркурій

Номер слайду 10

До протореклами відносять: - татуювання - жезли родоначальників - клеймо

Номер слайду 11

- піктограми - вивіски

Номер слайду 12

ADVERTISING ("реклама, просування") "Міра за меру" "Come hither, Isabel. Your friar is now your prince: as I was then Advertising and holy to your business, Not changing heart with habit, I am still Attorney'd at your service." - Vincentio Вільям Шекспір Прекрасне підтвердження тому, що реклама "стара, як світ"

Номер слайду 13

У сучасному світі ринок реклами зростає неймовірними темпами. Сучасні технології дозволяють зробити рекламу по-справжньому цікавою, привабливою і незабутньою.

Номер слайду 14

СМС-розсилка - ідеальний спосіб залучення нових клієнтів, що поєднує в собі зручність, економічність і високу віддачу. Вона надає чудову можливість заощадити час та гроші на рекламі.

Номер слайду 15

Реклама в упаковці товару… Кінцеве рішення покупець досить часто приймає безпосередньо в магазині, коли побачить товар наживо своїми очима.

Номер слайду 16

Креатив – ключ до успішної реклами!!

Номер слайду 17

На даний час існують такі унікальні рекламоносії як Motion Pro, Triplesign, мультипанель і туманний екран. Екран Motion Pro Мультипанель

Номер слайду 18

Туманний екран – плоский і тонкий екран, що дозволяє отримати високу якість зображення, і через екран, ви можете вільно пройти!

Номер слайду 19

Доповнена реальність

Номер слайду 20

Компанія Disney показала своє бачення технології доповненої реальності.

Номер слайду 21

Тайванська медіа група спробувала оснастити своє друковане ЗМІ системою аргументованої реальності.

Номер слайду 22

Для того, щоб відправитися в подорож, вам потрібно просто відкрити двері. Французькі залізниці встановили в Парижі інтерактивну рекламу, яка підштовхує людей до подорожей. Двері до Європи

Номер слайду 23

3D реклама

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Технологія In Door TV. Фахівці стверджують , що на неї звертають увагу більше 90 % потенційних покупців.

Номер слайду 26

Технологія X3D video

Номер слайду 27

Технологія інтерактивної взаємодії Just Touch. Вона дозволяє відслідковувати рух рук споживача і з їх допомогою управляти функціями меню, розташованого на спеціальному табло.

Номер слайду 28

Технологія Ground FX Це надсучасна інтерактивна проекція, яка дозволяє споживачеві не просто спостерігати за рекламним сюжетом , а й брати в ньому участь.

Номер слайду 29

Технологія Free Format Projection здатна вразити уяву і привернути увагу будь-якої людини. Дана технологія створює відчуття присутності персонажів або об'єктів у натуральну величину.

Номер слайду 30

Проекційна реклама

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Медіафасади

Номер слайду 34

3D-дисплей з мікро-вертольотів Дослідники Массачуссетського технологічного інституту MIT представили оригінальний проект тривимірного дисплея, в якому пікселями зображення будуть виступати мініатюрні роботи-вертольоти.

Номер слайду 35

Реклама в Інтернеті – це один з найбільш актуальних і ефективних способів просування практично будь-яких товарів і послуг. 

Номер слайду 36

Сьогодні світ реклами не поступається світу кіно чи театру і в багатьох розвинених країнах реклама вважається мистецтвом!!! В Україні також існують щорічні фестивалі реклами де представлені світові і вітчизняні шедеври рекламного світу.

Номер слайду 37

''Ви не можете змусити людей купувати ваш товар; ви можете лише зацікавити їх в купівлі цього товару". Девід Огілві

Номер слайду 38

ppt
Додав(-ла)
Лисенко Тетяна
Додано
30 жовтня 2023
Переглядів
914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку