"Звіт асистента вчителя"

Про матеріал
Зразок звіту асистента вчителя про навчальні досягнення здобувача освіти (ООП).
Перегляд файлу

Звіт

про виконання ІПР учениці _ класу ___________  

асистента вчителя _____________

за 202_-202_ н. р.

     Основним завданням роботи асистента вчителя було:

     збагачення словникового запасу;

     всебічний розвиток дитини;

     розширення обсягу знань, відповідно до шкільної програми;

     розвиток уваги, пам'яті, дрібної моторики;

     формування стійких позитивних і правильних соціальних навичок;

     зв'язне мовлення;

     вміння регулювати свої дії для досягнення певного результату;

     виконання обчислення в межах 1000;

     покращення навичок читання та письма.

     Зусилля асистента, вчителів були направлені на адаптацію навчальних матеріалів з урахуванням індивідуальних особливостей учениці, залучення до різних видів навчальної діяльності на уроках: робота в парах (Дівчинка переказує іншому отриману інформацію, що сприяє її якісному засвоєнню через спілкування), в трійках, групах, диференційовано-групова,  індивідуальна  (робота з картою, розв’язування задач, побудова та аналіз графіків, заповнення контурних карт).

     _________ активна дівчинка, яка не боїться відповідати на запитання (короткими відповідями), з радістю ходить до дошки, бере участь у роботі в групах на уроках, спільних іграх під час перерв, у шкільних та класних виховних заходах. Вона брала участь у   флешмобі до Дня Соборності України, писала побажання на стікерах для України,  допомагала у створенні лепбуку «21 лютого – Міжнародний день рідної мови»,  приєдналася до мистецького марафону «Віримо у перемогу -діти України - рідній країні!", брала участь у акції «Дитячі малюнки для наших воїнів», які були вкладені у продовольчі пайки для захисників   (тематика: "Діти Волині з вірою у ПЕРЕМОГУ!").

     На уроках української мови ______ самостійно  відповідає на запитання (за ситуацією, малюнком та невеличким описом). Знаходить малюнок, що схожий за змістом до прочитаного вчителем речення чи абзацу тексту; не завжди уважно слухає і розуміє вчителя;  відповідає на запитання окремими словами й короткими реченнями; пише тексти під диктовку.

     Літературне читання:  виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції. Вивчає напам’ять вірші, скоромовки, але дуже швидко їх забуває. Бере участь у розгадуванні загадок. Важко дається переказування прослуханого або прочитаного тексту. З допомогою  вчителя, а інколи самостійно будує зв’язне висловлювання. Читає, інколи інтонує і усвідомлює зміст текстів. З допомогою вчителя складає і записує  речення за ілюстраціями.

     Математика: за допомогою вчителя  називає попереднє і наступне число до даного (проблеми виникають з багатоцифровими числами). Пише багатоцифрові числа з помилками. Дуже важко дається розв’язування задач. Розуміє алгоритми виконання прикладів додавання, віднімання. Заплутується в діях при множенні та діленні. Частково розуміє сутність відношення між числами «більше на...», «менше на...», «у кілька разів».  Завжди завчасно підготовлені індивідуальні картки, схеми, алгоритми з додатковим поясненням завдань.

      Я досліджую світ: розглядає ілюстрації підручника (дидактичних матеріалів) і за допомогою асистента здобуває з них необхідну інформацію. З допомогою вчителя розповідає про материки, океани. Має уявлення  про значення Сонця, води, повітря, ґрунту для живої природи і  людини. Частково працює з картою.

     Англійська мова: за допомогою вчителя та з опорою на ілюстрації може привітатися, попрощатися, представити себе, познайомитися, частково відповісти на запитання про себе. Завдання виконує неохоче. З допомогою асистента називає та пише букви (у _________ є допоміжна дидактична картка з друкованим та писаним алфавітом).

     На уроках образотворчого мистецтва, музичного мистецтва, фізичного виховання працює активно, але бувають моменти, коли лінується та швидко втомлюється.

     Саморегуляція та самоконтроль на належному рівні. Але бувають випадки, що з агресією ставиться до слів однокласників та вчителів. _____ з відповідальністю ставиться до виконання дорученої роботи вчителем.

     У наступному році плануємо:

     знаходити спільну мову з однокласниками;

     виховувати почуття відповідальності за свої слова та вчинки;

     докладати ще більше зусиль під час виконання домашніх завдань на каліграфію письма;

     вивчити англійський алфавіт та вчитися правильно читати, частково писати та розмовляти англійською мовою;

     навчити давати повні відповіді на запитання, за змістом тексту;

     переказувати тексти;

     грамотно писати під диктовку;

     вчити ділити та множити багатоцифрові числа;

     частково розв’язувати задачі.

 

Асистент вчителя                                          ____________________

docx
Додано
31 жовтня 2023
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку