Практичне завдання до теми "Вимірювальні прилади"

Про матеріал
Матеріал містить ілюстроване завдання з метою закріплення знань про вимірювальний прилад - лінійку та формування предметних компетентностей. Складається з ряду пунктів, кожен оцінюється балами. Учні не лише тренуються використовувати прилад, а й пропонують свої приклади нетрадиційного використання лінійки. Як от закладинка для книги, конструювання терез тощо
Перегляд файлу

Пізнаємо природу 5 клас. НУШ

Тема уроку: Вимірювальні прилади.

C:\Users\сокрута\Desktop\images (1).jpg                                   Практичне завдання для допитливих

                        «Про що нам розповість лінійка»

 

           Хід роботи

І.Візьміть свою рідненьку помічницю з математики – лінійку. Розглядаючи її та прочитавши текст підручника

«Пізнаємо природу» (автор Д. Біда) на ст. 21 дайте письмові відповіді на питання.

                                                Питання.

1. Чи має ваша лінійка шкалу? Якщо має, то яка ціна її поділки?  1 бал

2. Напишіть першу та останню цифри,що нанесені на лінійці. Напишіть межу вимірювання вашої лінійки у см та мм.  2 бали

3.З якою точністю можна виміряти вашою лінійкою довжину вуса кота Панаса?  2 бали

4. До якої групи приладів належить лінійка, чому? 1 бал

5. Які вимірювання можна здійснити з лінійкою у школі,вдома? 1 бал

6. Придумайте хоча б 1-2 приклади,як можна використати з користю лінійку не для вимірювання? 2бали

7.Чим ваша лінійка відрізняється від зображеної, а що у них спільного?  3 бали

 

 

C:\Users\сокрута\Desktop\2304-min.png

 

ІІ. Якщо ти даси на всі питання правильні повні відповіді, то отримаєш максимальний бал -12! І привіт від кота Панаса.

 

C:\Users\сокрута\Desktop\images.jpg

 

docx
Додано
19 березня
Переглядів
13
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку