Практичні поради для підготовки уроку математики

Про матеріал
Практичні поради при підготовці уроку математики необхідні для того, щоб: Покращити ефективність навчання – вони допомагають учителю краще організувати урок, зберігати структуру та впевненість. Залучити учнів – дають змогу створити цікаві завдання та методи викладу, що заохочують учнів до активної участі. Розв'язувати труднощі – поради дозволяють вирішити типові проблеми, що виникають під час викладання, наприклад, як пояснити складні концепти або як реагувати на питання учнів. Економити час – допомагають оптимізувати підготовку до уроку, що дозволяє зосередитися на важливих аспектах навчання. Адаптувати урок під різні рівні учнів – поради допомагають врахувати індивідуальні потреби та рівень знань учнів, надаючи можливість для диференційованого підходу. Загалом, такі поради роблять процес підготовки більш цілеспрямованим і результативним.
Перегляд файлу

ОК УРОК

(Практичні поради для підготовки уроку математики)

Проаналізувавши різноманітні джерела інформації, досвід роботи колег та власну практику роботи в школі можу сформувати методичні рекомендації для підготовці уроку математики із застосування активних та інтерактивних методів навчання:

  • Активні методи навчання необхідно використовувати під час роботи з вивченням нової інформації, правилом, означенням чи алгоритмом.
  • Проведення уроків з використанням інтерактивних методів навчання може бути побудовано за принципами оцінювання «без оцінки» учнів, оскільки, з одного боку, вкрай важко виділити рівні особистих досягнень учнів під час групової роботи, а з іншого, подібний характер заняття з вільною відкритою атмосферою пошуку та творчості є потужним стимулом інтелектуальної активності учнів.
  • Основну (найактивнішу) роль у ході використання активних та інтерактивних методів навчання, як правило, грають учні, а не вчитель, основним завданням якого буде виконання функції тьютора – консультанта.

 

  • На початку уроку вчитель має провести інструктаж за умовами застосування конкретного методу, організувати групову та індивідуальну роботу, контролювати дотримання регламенту основних етапів роботи, а наприкінці уроку провести рефлексію.
  • Упровадження активних та інтерактивних методів навчання слід починати за принципом від простого до складного, щоб не викликати розчарування та неприйняття з боку учнів. Так до нескладних, можна віднести мозковий штурм, криголам, а сценарне моделювання до більш обізнаних методів роботи з історичною та соціальною інформацією.
  • Рекомендую застосовувати не більше 2-3 методів на одному уроці.
  • Необхідно враховувати, що перший досвід застосування активних та інтерактивних методів навчання на уроках математики може викликати різні організаційні проблеми, вирішення яких багато в чому залежить від уміння вчителя провести якісний інструктаж; вибір методу залежить від індивідуальних особливостей учнів; перше заняття, як правило не дасть помітних метапредметних результатів.
  • Підготовка до занять на основі активних та інтерактивних методів навчання часто пов'язана з ретельною підготовкою інформаційної бази майбутнього уроку, з початку якого (або в процесі уроку, наприклад, при роботі з кейсами) учні повинні отримати від учителя грунтовну довідку за змістом проблеми, яку вони будуть вирішувати.
  • Завдання педагога при використанні активних та інтерактивних  методів навчання на уроках математики в школі зводиться до організації діяльності учнів на досягнення мети уроку. Крім того, учитель може застосовувати не лише чинні методи та прийоми, а також розробити нові  залежно від мети уроку, тобто брати безпосередню участь у процесі вдосконалення, модернізації освітнього процесу.

Отже, рекомендую звернути увагу на те, що в ході підготовки заняття з використанням інтерактивних та активних методів навчання на різних етапах уроку математики в основній школі, перед учителем відкривається можливість поєднувати кілька методів навчання для вирішення проблеми, що, безперечно, сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів та підвищувати їх інтерес до вивчення математики.

docx
Додано
24 січня
Переглядів
113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку