Практичні завдання з інформатики для учнів 5 класу з теми "Програмування"

Про матеріал
Практичні завдання з інформатики для учнів 5 класу з теми "Програмування" по створенню обчислювальних проектів у середовищі програмування Скретч
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичні завдання

по створенню обчислювальних проектів

 у середовищі візуального програмування Scratch

(лінійні алгоритми)

 

 

Попко Олександр Миколайович

учитель інформатики

Конотопської гімназії

Конотопської міської ради

Сумської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Приклад створення обчислювального проекта знаходження суми двох чисел

 

Створення списку змінних

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Створення обчислювального проекта за структурним алгоритмом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання  1

Скласти обчислювальний проект знаходження середнього значення двох чисел у середовищі візуального програмування Scratch, використовуючи структурний алгоритм.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Довідкові матеріали

Построковий запис арифметичних виразів

 

 

 

 

 

 

 

Построковий запис арифметичного виразу у середовищі візуального програмування Scratch

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання  2

Скласти обчислювальні проекти знаходження значення виразу у середовищі візуального програмування Scratch, використовуючи структурний алгоритм.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Довідкові матеріали

Приклади построкового запису арифметичних виразів у середовищі візуального програмування Scratch

 

 

(a+b)/(a-b)

 

 

 

 

 

      (a+b)*7/9

 

 

 

 

 

Практичне завдання  3

Скласти обчислювальний проект знаходження середнього значення трьох чисел у середовищі візуального програмування Scratch, використовуючи структурний алгоритм.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Довідкові матеріали

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання  4

Скласти обчислювальний проект знаходження периметра та площі квадрата у середовищі візуального програмування Scratch, використовуючи структурний алгоритм.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Довідкові матеріали

Виведення даних

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практичне завдання  5

Скласти обчислювальний проект знаходження периметра та площі прямокутника у середовищі візуального програмування Scratch, використовуючи структурний алгоритм.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Довідкові матеріали

Виведення даних

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S та P Прямокутника- Scratch 

docx
Додано
25 січня 2022
Переглядів
920
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку