Практичні завдання
по створенню обчислювальних проектів
у середовищі візуального програмування Scratch
(лінійні алгоритми)
Попко Олександр Миколайович
учитель інформатики
Конотопської гімназії
Конотопської міської ради
Сумської області
Приклад створення обчислювального проекта знаходження суми двох чисел
Створення списку змінних
Створення обчислювального проекта за структурним алгоритмом
Практичне завдання 1
Скласти обчислювальний проект знаходження середнього значення двох чисел у середовищі візуального програмування Scratch, використовуючи структурний алгоритм.
Довідкові матеріали
Построковий запис арифметичних виразів
Построковий запис арифметичного виразу у середовищі візуального програмування Scratch
Практичне завдання 2
Скласти обчислювальні проекти знаходження значення виразу у середовищі візуального програмування Scratch, використовуючи структурний алгоритм.
Довідкові матеріали
Приклади построкового запису арифметичних виразів у середовищі візуального програмування Scratch
(a+b)/(a-b)
(a+b)*7/9
Практичне завдання 3
Скласти обчислювальний проект знаходження середнього значення трьох чисел у середовищі візуального програмування Scratch, використовуючи структурний алгоритм.
Довідкові матеріали
Практичне завдання 4
Скласти обчислювальний проект знаходження периметра та площі квадрата у середовищі візуального програмування Scratch, використовуючи структурний алгоритм.
Довідкові матеріали
Виведення даних
Практичне завдання 5
Скласти обчислювальний проект знаходження периметра та площі прямокутника у середовищі візуального програмування Scratch, використовуючи структурний алгоритм.
Довідкові матеріали
Виведення даних