Створення обчислювальних проектів у середовищі візуального програмування Scratch
(алгоритми з повторенням)
Цикл з лічильником Цикл з умовою
![image](/uploads/files/2834380/277106/301444_html/images/277106001.jpg)
Приклад створення обчислювального проекта множення довільного додатнього числа а на 2 три рази
Цикл з лічильником
![image](/uploads/files/2834380/277106/301444_html/images/277106002.png)
Практичне завдання 1
(цикл з лічильником)
Скласти обчислювальний проект у середовищі візуального програмування Scratch множення довільного додатнього числа a n разів на 2, використовуючи структурний алгоритм
![image](/uploads/files/2834380/277106/301444_html/images/277106003.jpg)
Довідкові матеріали
![image](/uploads/files/2834380/277106/301444_html/images/277106004.png)
Практичне завдання 2
(цикл з лічильником)
Скласти обчислювальний проект у середовищі візуального програмування Scratch множення довільного додатнього числа a n разів на число m
![image](/uploads/files/2834380/277106/301444_html/images/277106005.jpg)
Довідкові матеріали
Введення даних
![image](/uploads/files/2834380/277106/301444_html/images/277106006.jpg)