Практичні завдання по створенню обчислювальних проектів
у середовищі візуального програмування Scratch
(алгоритми з розгалуженням)
Прості розгалуження
Приклад створення обчислювального проекта знаходження периметра квадрата з стороною а (а>0)
Приклад створення обчислювального проекта знаходження довжини та площі кола радіусом R (R>0)
Скласти обчислювальний проект у середовище візуального програмування Scratch, використовуючи структурний алгоритм, обчислення значення виразу (a+b)/c (c<>0)
Практичне завдання 2 Скласти обчислювальний проект у середовище візуального
програмування Scratch, використовуючи структурний алгоритм, обчислення значення виразу (a+b)/c (c<>0)
Складені умови
Складені умови розгалуження
Приклад створення обчислювального проекта з складеною умовою по знаходженню значення виразу (a+b)/c (c<>0)
Скласти обчислювальний проект у середовище візуального програмування Scratch, використовуючи структурний алгоритм, обчислення периметра та площі прямокутника
Запис умови розгалуження у середовище візуального
програмування Scratch
Виведення даних
Скласти проект у середовищі візуального програмування Scratch по визначенню існування трикутника за його сторонами a, b, c.
Умова існування трикутника за його сторонами
Запис умови розгалуження у середовище візуального програмування Scratch
Вкладені розгалуження
Скласти обчислювальний проект у середовище візуального програмування Scratch, використовуючи структурний алгоритм, обчислення периметра прямокутника