Практичний посібник "Щоденні 3. Великдень"

Про матеріал
Практичний посібник містить пізнавальні і корисні матеріали з використання діяльнісного підходу на уроках математики у 2 класі за технологією «Щоденні 3», які можна застосувати під час проведення уроків математики у початковій школі та у позакласній виховній роботі з учнями. У посібнику розміщено досвід роботи педагога, авторські розробки дидактичних матеріалів. Посібник стане у пригоді вчителям початкових класів, класним керівникам які вважають за необхідне використовувати інноваційні технології у навчанні, та вихованні аби розвивати ключові компетентності учнів.
Перегляд файлу

 

 

 

Практичний посібник

Діяльнісний підхід у

навчанні математики.

2 клас «Щоденні 3».

Тематичний тиждень «Великдень»      

                            Автор практичного посібника

                                               Бойко Олена Вікторівна,

                                                    вчитель початкових класів

 

 

 

                                           2022  

Бойко О. В. Діяльнісний підхід у навчанні математики. 2 клас «Щоденні 3». Тематичний тиждень «Великдень» Практичний посібник: Комунальний заклад «Гейківська гімназія» Лозуватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області - р. 2024. - 16 с.

 

 

 

 

Практичний посібник містить пізнавальні і корисні матеріали з використання діяльнісного підходу на уроках математики у 2 класі за технологією «Щоденні 3», які можна застосувати під час проведення уроків математики у початковій школі та у позакласній виховній роботі з учнями.

У посібнику розміщено досвід роботи педагога, авторські розробки дидактичних матеріалів.

Посібник  стане у пригоді вчителям початкових класів, класним керівникам   які вважають за необхідне використовувати інноваційні технології у навчанні, та вихованні аби розвивати ключові компетентності учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Говорячи про успішне проведення уроків в сучасних умовах варто зауважити, що для вчителів створені досить багато цікавих технологій проведення уроків. Варто звернути увагу на Щоденні 3 (Daily 3).

Саме слово «Щоденні» вказує нам, що ця технологія проводиться щодня. Виконуючи ці завдання учні вчаться бути самостійними, в той час, як вчитель може приділяти увагу учням, яким потрібна індивідуальна допомога. Щоденні 3 як діяльнісна технологія базується на таких компонентах:

 - вибір;

- спільність;

- довіра;

- 10 кроків до самостійності;

 - дослідження інтелекту;

 - відповідальність.

Без кожної частинки діяльність вже не буде цілісною. Довіра та повага – без цього діяльність не буде ефективною. Учень має поважати вчителя, а вчитель має проявляти довіру до учня.

 Мета технології «Щоденні 3» – зацікавити учнів математикою, розвивати у школярів самостійність, витримку, наполегливість, відповідальність, вміння працювати у команді.

Основні завдання вчителя, який використовує Щоденні 3:

 - зацікавити школярів математикою;

- навчати учнів робити певний вибір;

- вчити учнів довіряти та поважати один одного;

 - формувати самостійність.

Тематика поданих розробок відграє величезну роль у виборі та діяльності здобувача освіти, тому, дбаючи про інтегративний підхід, нерозривність математики з життям та просто розвиваючи живий інтерес, пропоную добірку дидактичних матеріалів за темою «Великдень»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Математика самостійно (15-20 хв)

 

При використанні технології важливо хоча би приблизно дотримуватися концепції «80/20». Звертаємо увагу на те, скільки часу ви витрачаєте на пояснення. Інколи 80% часу вчитель витрачає на пояснення матеріалу, а лише 20% – на тренувальні вправи, тоді як для ефективного навчання потрібно робити навпаки – 20/80. Тобто 20% часу має йти на пояснення вчителя, а 80% – на закріплення вмінь та понять із використанням матеріалів за вибором учнів.

Саме тому в основу «математики самостійно» мають лягти математичні ігри та кінестетичні вправи, при виконанні яких діти самостійно закріплюють вивчене за допомогою дій із різними предметами. Наприклад:настільні ігри, конструктор  LEGO, танграм, ребуси та головоломки, кубики та картки, математичні розмальовки тощо. Звертайте увагу на те, які саме ігри найбільше подобаються учням. Завдяки цьому буде простіше обирати наступні завдання.

Оскільки дитина самостійно обирає вид діяльності, можна дозволити принести книгу з математичними завданнями з дому, а можна скачати відповідну гру на смартфон (вона має бути схвалена вчителем). Якщо у процесі гри дитина розв’язує рівняння, вивчає правила ліку, розвиває логіку та уважність, це може стати хорошим способом підвищення концентрації та мотивації.

 

Пасха клипарт (69 фото) » Рисунки для срисовки и не только

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user\Downloads\Для едуфест  щоденні\Щоденні три пазл 1.jpg

C:\Users\user\Downloads\Для едуфест  щоденні\Щоденні три пазл 2.jpg

C:\Users\user\Downloads\Для едуфест  щоденні\Щоденні три танрам.jpg

C:\Users\user\Downloads\Для едуфест  щоденні\Щоденні три колекція.jpg

C:\Users\user\Downloads\Для едуфест  щоденні\Щоденні три хатка.jpg

 

Математика письмово (15-20 хв)

 

У процесі роботи школярі відпрацьовують навички написання цифр, числових рядів, розв’язування задач, рівнянь, обчислення прикладів, виконання нерівностей (що передбачені програмою і вивчалися раніше). Учитель готує завдання, які школярі мають виконувати впродовж відведеного часу.

Для молодших школярів це можуть бути завдання на роздаткових аркушах на кшталт: домалюй, обведи правильні числа, знайди правильну відповідь, заштрихуй площу прямокутника, пройди лабіринтом, продовж візерунок, знайди відмінності. Також діти можуть працювати над створенням власних завдань.

 

 

 

Пасха клипарт (69 фото) » Рисунки для срисовки и не только

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user\Downloads\Для едуфест  щоденні\Щоденні три вирази 1.jpg

C:\Users\user\Downloads\Для едуфест  щоденні\Щоденні три задача 2.jpg

C:\Users\user\Downloads\Для едуфест  щоденні\Щоденні три задача 1.jpgC:\Users\user\Downloads\Для едуфест  щоденні\Щоденні три порівняй 1.jpgC:\Users\user\Downloads\Для едуфест  щоденні\Щоденні три таблиця 1.jpg

Математика з другом (15-20 хв)

 

Цей вид діяльності вводиться лише тоді, коли діти впевнено виконують два попередні. При цьому дитина може самостійно обирати партнера, долучитися до малої групи або працювати з усім класом, виконуючи завдання, підготовлені вчителем. Завдяки «Математиці з другом» діти вчаться комунікації, тоді як учитель допомагає налагодити співпрацю, пояснює правила ігор та етапи вирішення завдань.

Основою такої колективної діяльності найчастіше є математичні ігри: математичне доміно, утворення фігурок із паличок, лабіринти, математичне лото, пошук закономірностей, завдання на конструювання та моделювання, танграм.

 

Пасха клипарт (69 фото) » Рисунки для срисовки и не только

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user\Downloads\Для едуфест  щоденні\Щоденні три гра 1 удвох.jpg

C:\Users\user\Downloads\Для едуфест  щоденні\Щоденні три гра 3 удвох.jpgC:\Users\user\Downloads\Для едуфест  щоденні\Щоденні три гра 2 удвох.jpg

 

docx
Додано
2 грудня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку