Практичний тренінг 1 Лінійні рівняння з однією змінною |
Практичний тренінг 1 Лінійні рівняння з однією змінною. |
|
Варіант 1 ___________________
|
Варіант 2 __________________ |
|
-5х+2х-9=3х-7. Перший крок у розв’язанні-
Отримаємо рівняння _________ ___________________________. Після зведення подібних членів рівняння у лівій частині та додавання чисел у правій частині рівняння ____________ ___________________________ ___________________________ Щоб отримати корінь рівняння, розділимо обидві частини рівняння на коефіцієнт змінної і отримаємо: х= _________.
2х-11=3х+42. ___________________________ ___________________________ ___________________________ Коренем є число ____________ Наведіть приклад рівняння, Рівносильного даному. _______ ___________________________ Доведіть це за допомогою перевірки. ___________________________ ___________________________ ___________________________ ___________________________
|
Перший крок у розв’язанні – ___________________________ ___________________________ Отримаємо рівняння _________ ___________________________ Після зведення подібних членів рівняння у лівій частині та додавання чисел у правій частині рівняння отримаємо рівняння _________________ ___________________________ ___________________________. Щоб отримати корінь рівняння, розділимо обидві частини рівняння на коефіцієнт змінної і отримаємо: х=_____________.
6х-12=7х+27. __________________________ __________________________ __________________________ Коренем є число____________ Наведіть приклад рівняння, Рівносильного даному._______ ___________________________ Доведіть це за допомогою перевірки.
|
|
Практичний тренінг 2 Цілі вирази. Степінь із натуральним показником. Одночлени. |
Практичний тренінг 2 Цілі вирази. Степінь із натуральним показником. Одночлени. |
|
Варіант 1 ________________________
|
Варіант 2 _________________ |
|
______________________________ ______________________________
А (-3)³=-9 В (-2)³=-8 Б (-2)²=-4 Г (-5)²=-10
А 4а³bbc В (-2)²аb²c Б -4а³bcc Г 4а²bc²
а²bc⁴)³=___________________ _____________________________
-25.(mn²)³.(-)²= _______________ ________________________________________ ______________________________.
|
_____________________________ _____________________________
А (-2)³=-8 В (-3)²=9 Б (-2)²=-4 Г (-5)³=-125
А (-2)³ab²c³ В 8ааb²c³ Б -8а²bc Г 8ааb²cc
121а²b⁴c⁶=___________.
(-а²bc⁴)³=___________________. ____________________________
-49 . (х²у)³. (- х⁵у⁴)²= ____________ ______________________________ ______________________________ _____________________________.
|
|
Практичний тренінг 3 Многочлени. Дії над многочленами |
Практичний тренінг 3 Многочлен. Дії над многочленами |
|
Варіант 1 _______________________
|
Варіант 2 _______________________ |
|
А х²-2х-9 В х²-10х+9 Б х²-10х-9 Г х²-2х+9
А х²+9х+14 В х³+8х Б х²-5х+14 Г х²-9х-14
А х²+9х+14 В х²+5х-14 Б х²-5х+14 Г х²-9х-14
-6х²+4х+2, якщо х=1. А 12 В 0 Б -12 Г -8
4(у²+2у)=30-(у²-5у)+5у² _____________________________ _____________________________ _____________________________
_____________________________ _____________________________
______________________________ ______________________________
|
7х²+2х-(6х²-12х-9) у вигляді многочлена стандартного вигляду. А х²+14х-9 В х²-10х-9 Б х²-10х+9 Г х²+14х+9
А х³-6х²+6х В х³+6х Б х³+6х²+6х Г х³-6х
А х²-8х-15 В х²-2х-15 Б х²+8х-15 Г х²+2х-15
А -10 В -6 Б 10 Г 0
72-(у²-3х)+6у²=5(у²-3у). _____________________________ _____________________________ _____________________________
_____________________________ _____________________________
_____________________________ ______________________________
|
|
Практичний тренінг 4 Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки та способом групування. |
Практичний тренінг 4 Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки та способом групування. |
|
Варіант 1 _______________________
|
Варіант 2________________________ |
|
А 9аbc В 3х Б -3аbcх Г 6аbсх³
а³b-a²b⁴= _____________________ _____________________________
_____________________________ ______________________________ ______________________________
2х(х+3)-5(х+3)=_________________ ______________________________
у³-у²-8у+8=_____________________ ______________________________
______________________________ ______________________________ ______________________________
32,4*12,7-32,4*2,7+27,6*8,3+27,6*1,7=
|
А 6bkn B 4m³bkn Б -2mbkn Г 2m
-х²у+ху³= _____________________ _____________________________
____________________________ ____________________________ ____________________________
______________________________
_____________________________
______________________________ ______________________________ ______________________________
28,6*16,3-18,6*16,3+33,7*6,5+33,7*3,5= |
|
Практичний тренінг 5 Формули скороченого множення. Розкладання многочленів на множники за допомогою формул скороченого множення. |
Практичний тренінг 5 Формули скороченого множення. Розкладання многочленів на множники за допомогою формул скороченого множення. |
|
Варіант 1 _______________________
|
Варіант 2 _______________________ |
|
А х²+8х+4 В х²-4+4х Б х²+4 Г х²+4+4х
_____________________________ _____________________________
(х+2)²-100=0 _____________________________ _____________________________ _____________________________
27х³-1= _______________________ ______________________________ ______________________________
4х²-4у², якщо х=49, у=51 (не підносячи до квадрата)__________ ______________________________ ______________________________
______________________________ ______________________________
______________________________ ______________________________
|
А х²+8х+4 В х²+4 Б х²+4-4х Г х²-8х+4
______________________________ ______________________________
______________________________ ______________________________ ______________________________
______________________________ ______________________________
2х²-2у² , якщо х=52, у=48. _______ _____________________________ _____________________________
______________________________ ______________________________
______________________________ ______________________________
|
|
Практичний тренінг 6 Системи лінійних рівнянь із двома змінними |
Практичний тренінг 6 Системи лінійних рівнянь із двома змінними |
|
Варіант 1 ________________________
|
Варіант 2 _______________________ |
|
4х-3у=1 і 6х+5у=11. Чи є розв’язком системи пара чисел (1;1)?(-1;-1)? ______________________________ ______________________________
х+у=6, х-у=2 способом додавання. _____________________________ ______________________________
3х+у=4, 12х-7у=5 способом підстановки. _____________________________ _____________________________
х+у=4.
|
____________________________ _____________________________
х+у=8, х-у=4 способом додавання. ____________________________ ____________________________
4х+у=5, 13х-2у=11 способом підстановки. _____________________________ _____________________________
у=х, х+у=-4.
|
|