Тема. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.Поняття про інформацію.
Мета:
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.
Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики.
Хід уроку
І. Організаційний етап
1. Привітання
От і все, дзвенить дзвінок,
В гості йде до нас урок.
Спішіть, поспішайте,
За парти сідайте.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності
— Ви сьогодні прийшли у комп’ютерний кабінет. Разом ми будемо навчатися в комп’ютерному кабінеті, працювати з чудовим пристроєм — комп’ютером. Допоможе вам опанувати знання підручник.
Запитання до учні:
— Як ви вважаєте, що дитина знаходить у школі?
Підказки:
— Правильно, слово ЗНАННЯ. Отож, рушаємо до країни знань.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)
Сьогодні на уроці ми:
Кожного дня ти все більше дізнаєшся про навколишній світ. Коли ти читаєш книжку, слухаєш розповідь учителя, спілкуєшся з друзями, то отримуєш багато різної інформації. Її можна і запам’ятати, і записати, і передати.
ІНФОРМАЦІЯ — це відомості про світ, що нас оточує, про явища, які відбуваються в ньому.
Інформація передається за допомогою повідомлень.
ПОВІДОМЛЕННЯ — це дані, що підлягають передаванню.
У сучасному світі дуже багато інформації. Як знайти потрібну інформацію та не втратити її? На допомогу прийшли наука Інформатика та чудові пристрої — комп’ютери.
ІНФОРМАТИКА — це наука, яка вчить працювати з інформацією за допомогою
комп’ютера.
Клас, у якому учні вивчають інформатику, називають комп’ютерним класом.
У комп’ютерному класі обов’язково слід дотримуватися певних правил.
Запам’ятайте! Якщо не дотримуватись правил техніки безпеки та поведінки, робота за комп’ютером може завдати шкоди вашому здоров’ю.
Першу електронну книжку створили понад 40 років тому — в 1971 році. А перша українська книжка була надрукована аж понад 400 років тому — в 1574 році.
IV. Усвідомлення набутих знань
V. Фізкультхвилинка
Навколо дерев весело підемо.
Різні листочки дружно підберемо.
Відразу вгору піднімемо,
А потім їх підкинемо,
Нехай собі летять!
VІ. Формування вмінь та навичок
Практичні роботи розраховані на 15–20 хвилин уроку. Вчитель пояснює, як тримати в руках мишу, як нею керувати, і нагадує про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. Учитель може вибрати з наявного в школі програмного забезпечення програму, яка відповідає темі уроку, підручнику і є дозволеною для використання в початковій школі.
Учні працюють з програмою «Сходинки до інформатики». Як поводитися з комп’ютером. Правила безпечної роботи.
4.Вправи для очей.
3.Релаксація
Гімнастика для очей
Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
VІІ. Підбиття підсумків уроку
Гра «мікрофон»
Закінчіть речення:
— Я тепер знаю…
— Я тепер умію…
— Я буду пам’ятати…