12 червня о 18:00Вебінар: Дидактична гра як засіб навчання та виховання дітей із порушеннями зору

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.Поняття про інформацію.

Про матеріал
Мета: • навчальна: сформувати розуміння понять «інформатика», «комп’ютер», «техніка безпеки»; ознайомити з правилами безпечної роботи з комп’ютером; • розвивальна: формувати вміння сприймати розповідь учителя; • виховна: виховувати розуміння необхідності роботи з комп’ютером, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки; виховувати уважність та спостережливість.
Перегляд файлу

Тема. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.Поняття про інформацію.

Мета:

  •    навчальна: сформувати розуміння понять «інформатика», «комп’ютер», «техніка безпеки»; ознайомити з правилами безпечної роботи з комп’ютером;
  •    розвивальна: формувати вміння сприймати розповідь учителя;
  •    виховна: виховувати розуміння необхідності роботи з комп’ютером, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки; виховувати уважність та спостережливість.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання: дошка, комп’ютери, підручники, презентація.

Програмне забезпечення: Сходинки до інформатики.

Хід уроку

І. Організаційний етап

1. Привітання

От і все, дзвенить дзвінок,

В гості йде до нас урок.

Спішіть, поспішайте,

За парти сідайте.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності

Ви сьогодні прийшли у комп’ютерний кабінет. Разом ми будемо навчатися в комп’ютерному кабінеті, працювати з чудовим пристроєм — комп’ютером. Допоможе вам опанувати знання підручник.

Запитання до учні:

— Як ви вважаєте, що дитина знаходить у школі?

Підказки:

  • перший звук цього слова дзвінкий, парний до «с»;
  • другий — дзвінкий приголосний у слові «кіно»;
  • третій — голосний у слові «сад»;
  • четвертий та п’ятий — приголосний у слові «кіно»;
  • шостий — дзвінкий приголосний у слові «пісня».

Правильно, слово ЗНАННЯ. Отож, рушаємо до країни знань.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Сьогодні на уроці ми:

https://fs01.vseosvita.ua/01000vgd-24fc/001.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Кожного дня ти все більше дізнаєшся про навколишній світ. Коли ти читаєш книжку, слухаєш розповідь учителя, спілкуєшся з друзями, то отримуєш багато різної інформації. Її можна і запам’ятати, і записати, і передати.

    ІНФОРМАЦІЯ — це відомості про світ, що нас оточує, про явища, які відбуваються в ньому.

Інформація передається за допомогою повідомлень.

   ПОВІДОМЛЕННЯ — це дані, що підлягають передаванню.

   У сучасному світі дуже багато інформації. Як знайти потрібну інформацію та не втратити її? На допомогу прийшли наука Інформатика та чудові пристрої — комп’ютери.

    ІНФОРМАТИКА — це наука, яка вчить працювати з інформацією за допомогою

комп’ютера.

https://fs01.vseosvita.ua/01000vgd-24fc/002.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Клас, у якому учні вивчають інформатику, називають комп’ютерним класом.

У комп’ютерному класі обов’язково слід дотримуватися певних правил.

Запам’ятайте! Якщо не дотримуватись правил техніки безпеки та поведінки, робота за комп’ютером може завдати шкоди вашому здоров’ю.

    Першу електронну книжку створили понад 40 років тому — в 1971 році. А перша українська книжка була надрукована аж понад 400 років тому — в 1574 році.

IV. Усвідомлення набутих знань

  1. Чого вчить наука інформатика?
  2. Який пристрій допомагає працювати з інформацією?
  3. Яких правил поведінки та безпеки слід дотримуватися в комп’ютерному класі?

V. Фізкультхвилинка

Навколо дерев весело підемо.

Різні листочки дружно підберемо.

Відразу вгору піднімемо,

А потім їх підкинемо,

Нехай собі летять!

VІ. Формування вмінь та навичок

   Практичні роботи розраховані на 15–20 хвилин уроку. Вчитель пояснює, як тримати в руках мишу, як нею керувати, і нагадує про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. Учитель може вибрати з наявного в школі програмного забезпечення програму, яка відповідає темі уроку, підручнику і є дозволеною для використання в початковій школі.

  1. Практична робота

   Учні працюють з програмою «Сходинки до інформатики». Як поводитися з комп’ютером. Правила безпечної роботи.

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  1. Інтерактивна вправа «Правила поведінки у кабінеті інформатики»
  2. Практична робота за комп’ютерами.

4.Вправи для очей.

3.Релаксація

Гімнастика для очей

Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.

https://fs01.vseosvita.ua/01000vgd-24fc/003.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://fs01.vseosvita.ua/01000vgd-24fc/004.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Гра «мікрофон»

Закінчіть речення:

— Я тепер знаю…

— Я тепер умію…

— Я буду пам’ятати…

https://fs01.vseosvita.ua/01000vgd-24fc/005.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://fs01.vseosvita.ua/01000vgd-24fc/006.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 березня
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку