1. Класний керівник повинен бути людиною, до якої діти зможуть
тягнутися.
2. Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це
можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожну
дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий.
3. Вчитель повинен бути справедливим. У нього не має бути
"улюбленців". Тоді дитина бачить, що до всіх однакове ставлення і поважає такого вчителя.
4. Вчитель має бути веселим, з почуттям гумору. Жартами підтримувати своїх вихованців.
5. Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Вчитель повинен бажати дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість тим самим.
6. Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою
людиною дітям завжди цікаво.
7. Завдання вчителя, як особистості, допомогти дітям "знайди себе".
8. Учитель повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з
дитиною, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.
9. Класний керівник повинен намагатися створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.
10. Педагог має мати гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, необдуманих рішень, не залежати від настрою.
11. Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен берегти найвище
благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність дитини.
12. Вчителю необхідно виховувати у дітей самодисципліну, боротися
з лінощами. Діти повинні розуміти, що навчання у школі – це їхня
найважливіша робота.