Конспект уроку "Правила нанесення розмірів" +самоаналіз уроку

Про матеріал

План конспект уроку "Правила нанесення розмірів" з предмету "Креслення "+ самоаналіз уроку

Перегляд файлу

Тема: Правила нанесення розмірів

7 клас

Мета:

       Навчальна:

       Ознайомити учнів з основними правилами нанесення розмірів на кресленні.

       Навчити учнів правильно наносити розмірні та виносні лінії, розмірні числа, знаки діаметра та радіуса.

       Вдосконалювати навички читання креслень.

       Розвиваюча:

       Розвивати просторове уявлення, логічне мислення, увагу, пам'ять.

       Вчити учнів аналізувати та систематизувати інформацію.

       Виховна:

       Виховувати в учнів охайність, акуратність, самостійність, культуру праці.

Тип уроку: комбінований

Обладнання:

       Дошка, крейда/маркер

       Креслярські інструменти (лінійка, косинець, транспортир)

       Зразки креслень

       Роздатковий матеріал (таблиці з правилами нанесення розмірів)

Хід уроку:

І. Організаційний момент

       Привітання

       Перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

       Повторення основних понять:

       Що таке креслення?

       Які види зображень використовуються на кресленнях?

       Що таке масштаб?

       Фронтальне опитування:

       Які ви знаєте правила нанесення ліній креслення?

       Як правильно наносити виносні та розмірні лінії?

       Де розміщують розмірні числа?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

       Повідомлення теми та мети уроку

       Демонстрація зразків креслень з правильно нанесеними розмірами

       Розповідь про практичне значення знання правил нанесення розмірів

IV. Вивчення нового матеріалу

     Пояснення правил нанесення розмірів з використанням дошки, креслярських інструментів та роздаткового матеріалу https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/452

1. Розмірні лінії:

       Проводьте розмірні лінії паралельно до відрізків, які вимірюєте.

       Розміщуйте розмірні лінії на відстані 10 мм від контуру деталі.

       Не перетинайте розмірні лінії з іншими розмірними лініями або виносні лінії.

       Обмежуйте розмірні лінії стрілками з обох кінців.

2. Виносні лінії:

       Проводьте виносні лінії перпендикулярно до розмірних ліній.

       Продовжуйте виносні лінії за розмірні лінії на 5-10 мм.

       Не перетинайте виносні лінії з іншими розмірними лініями або виносні лінії.

3. Розмірні числа:

       Наносите розмірні числа над розмірними лініями.

       Розміщуйте розмірні числа ближче до середини розмірної лінії.

       Пишіть розмірні числа без одиниць вимірювання.

4. Допуски:

       Вказуйте допуски для всіх розмірів, які є критичними для функції деталі.

       Вказуйте допуски над або під розмірними числами.

5. Інші правила:

       Не розміщуйте розмірні числа на контурі деталі.

       Не розміщуйте розмірні лінії та стрілки занадто близько один до одного.

       Уникайте перехрестя розмірних ліній та виносок.

       Робіть розміри чіткими та легко читаними.

 

     Ознайомлення з умовними позначеннями діаметра та радіуса

 

     Розбір типових помилок при нанесенні розмірів

V. Первинне закріплення знань

       Виконання вправ на нанесення розмірів на прості геометричні фігури (квадрат, прямокутник, коло)

       Взаємоперевірка робіт

VI. Фізкультхвилинка

VII. Закріплення знань та вмінь

       Самостійна робота учнів з кресленням деталі з нанесенням розмірів

       Індивідуальна допомога учням

VIII. Підсумок уроку

       Виставка кращих робіт

       Аналіз типових помилок

       Оцінювання знань та вмінь учнів

       Підведення підсумків уроку

IX. Домашнє завдання

       Виконати креслення деталі з нанесенням розмірів

Додаткові матеріали:

       Навчальні таблиці з правил нанесення розмірів:

       Методичні рекомендації щодо викладання креслення:

Рекомендації:

       Використовувати на уроці наочні матеріали (зразки креслень, таблиці, ілюстрації)

       Заохочувати самостійну роботу учнів

       Здійснювати індивідуальний підхід до навчання

Очікувані результати:

       Учні повинні знати основні правила нанесення розмірів на кресленні

       Учні повинні вміти правильно наносити розмірні та виносні лінії, розмірні числа, знаки діаметра та радіуса

 

Самоаналіз уроку креслення "Правила нанесення розмірів"

Тема уроку: Правила нанесення розмірів

Дата проведення: 13.03.024

Клас: 7

1. Позитивні аспекти уроку:

       Чітка постановка мети та завдань уроку.

       Використання наочних матеріалів (зразків креслень, таблиць, ілюстрацій) для пояснення нового матеріалу.

       Застосування різноманітних методів та прийомів навчання (пояснення, демонстрація, вправи, самостійна робота).

       Створення атмосфери співпраці та взаємодопомоги на уроці.

       Досягнення поставлених на урок цілей: учні ознайомилися з правилами нанесення розмірів, навчилися правильно наносити розмірні та виносні лінії, розмірні числа, знаки діаметра та радіуса.

2. Недоліки уроку:

       Недостатньо часу для закріплення знань та вмінь учнів.

       Не всі учні встигли виконати самостійну роботу.

       Необхідно більше уваги приділяти індивідуальній роботі з учнями, які мають труднощі з вивченням теми.

3. Шляхи покращення уроку:

       Збільшити час на закріплення знань та вмінь учнів.

       Диференціювати завдання для самостійної роботи з урахуванням рівня підготовки учнів.

       Використовувати інтерактивні методи навчання.

4. Висновок:

Урок проведено на достатньому методичному рівні. Досягнуто поставлених на урок цілей. Для покращення уроку необхідно збільшити час на закріплення знань та вмінь учнів, диференціювати завдання для самостійної роботи, використовувати інтерактивні методи навчання.

5. Оцінка уроку:

Задовільно

6. Рекомендації:

       Використати на наступних уроках з теми "Правила нанесення розмірів" інтерактивні вправи та завдання.

       Розробити диференційовані завдання для самостійної роботи.

       Приділити більше уваги індивідуальній роботі з учнями, які мають труднощі з вивченням теми.

 

 

docx
Пов’язані теми
Креслення, Розробки уроків
Додано
26 березня
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку