План та правила організації роботи НВК в умовах адаптивного карантину COVID-19 (дотримання дотримання Тимчасових рекомендацій щодо організації та протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України № 42 від 30.07.2020 )
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
Педагогічною радою Директор Верхньокриничанського
Верхньокриничанського навчально-виховного комплексу
навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-
«загальноосвітня школа І-ІІ ступенів- дошкільний навчальний заклад» ВРР ЗО
дошкільний навчальний заклад» ВРР ЗО ______________ О.М. Тютюненко
Протокол № від «____» __________ 2020 р «____» _____________ 2020 р
Тимчасовий
порядок організації освітнього процесу у Верхньокриничанському НВК в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19
(шкільне відділення)
2020-2021 н.р.
Відповідно до ст.40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», на виконання пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 20 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилення протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS – CoV – 2» та метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби COVID-19 у навчальному 2020-2021 році, Верхньокриничанський НВК здійснюватиме свою діяльність з урахуванням постанови № 42 від 30.07.2020 р МОЗ України затвердженою Головним державним санітарним лікарем України «Про затвердження тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у ЗЗСО в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19» спрямованих на запобігання ускладнення епідемічної ситуації.
Учні 2-3 класу заходять до школи через пожежний вхід № 3
Учні 5 -6 класу заходять до школи через Центральний вхід № 1
Учні 7-8 класу заходять до школи через пожежний вхід № 2
Учні 9 класу заходять до школи через пожежний вхід № 3
Учні ГПД виходять зі школи через Центральний вихід № 1
Початок та кінець уроку для старшої школи – 2 дзвоники.
22.Для вчителів – сумісників у розкладі занять застосувати уроки –пари та
організувати початок занять нульовим уроком. Початок нульового
уроку о 8.15
23. Харчування у ЗЗСО відбуватиметься за окремим графіком.
СНІДАНОК 1-2 класи – після 1 –го уроку.
СНІДАНОК 3-4 класи – після 2 – го уроку.
ОБІД 1-2 класи після 4 –го уроку.
ОБІД 3-4 класи після 5-го уроку.
24.Класним керівникам поінформувати батьків або інших законних представників про правила організації освітнього процесу, відвідування закладу освіти та перебування в ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби COVID-19.
25. Класним керівникам надати роз’яснення батькам здобувачів освіти щодо необхідності впровадження в закладі освіти обмежувальних заходів стосовно відвідування ЗЗСО сторонніми особами.
26. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснювати бажано дистанційно.
27. Класним керівникам регулярно здійснювати моніторинг та аналіз відвідування занять учнями з метою раннього виявлення захворюваності.
28. Учні ГПД та вихованці підготовчої групи рухаються по ЗЗСО лише у супроводі вчителя або вихователя з обов’язковим використанням захисних масок.
29.Під час роботи ГПД дотримуватися протиепідемічних заходів:
- вихователям ГПД проводи постійний моніторинг стану учнів, через опитування;
- контролювати дотримання дистанції між учнями;
- дотримуватися режиму провітрювання класної кімнати ( 10 хв провітрювання через кожні 40 хвилин занять);
- проводити заняття на повітрі (за сприятливих погодних умов);
- контролюють дотримання питного режиму;
- контролюють дотримання руху учнів по закладу згідно розробленого маршруту руху.
30. Учні, які навчаються за індивідуальною формою, в супроводі батьків заходять до навчального закладу через Центральний вхід № 1 в засобах індивідуального захисту (маска), з обов’язковим проходженням термометрії та опитуванням щодо самопочуття медичною сестрою або черговим вчителем. Супроводжуюча особа залишається в фойє закладу в масці. При будь-яких симптомах погіршення самопочуття - повідомляє медичну сестру.
31. Учні, які підвозяться до ЗЗСО, також заходять через Центральний вхід № 1 в засобах індивідуального захисту (маска), з обов’язковим проходженням термометрії та опитуванням щодо самопочуття медичною сестрою або черговим вчителем.
32. Контроль за недопущенням учнів п.29-30 без термометрії покласти на технічного працівника Кіріченко Н.М.
33. Педагоги – організатори (за можливості) проводять усі виховні та організаційні заходи з дотриманням усіх епідемічних вимог або дистанційно (використовуючи онлайн технології).
34. Адміністративно – методична робота (наради, педради, засідання, конференції, збори колективу тощо) проводиться :
- на повітрі, в режимі онлайн, з обмеженням кількості учасників, в закритих приміщеннях з дотриманням епідемічних вимог.
35.Технічні працівники закладу:
- допускаються до робочого місця через термометрію;
- початок робочого дня відповідно до Правил внутрішнього розпорядку дня працівників закладу (додаток 2)
- протягом робочого дня знаходяться на закріплених територіях;
- в приміщенні закладу обов’язково використовують захисні маски;
- в разі виявлення ознак ГРВІ повідомити медичну сестру закладу;
- проводити очищення та дезінфекцію поверхонь, провітрювання приміщень (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил тощо) у кінці кожного робочого дня.
36. Охоронці навчального закладу проходять самоперевірку з вимірюванням температури та із занесенням відповідних записів до журналу. На території закладу знаходяться у захисних масках.
Додаток 1
|
1 клас |
2-4 класи |
|
5-9 класи |
1 |
8.15 – 8.55 Сніданок |
8.15- 8.55 Сніданок 2 клас |
0 |
|
2 |
9.05 – 9.40 |
9.05 – 9.45 Сніданок 3-4 класи |
1 |
9.10 – 9.55 |
3 |
10.00 – 10.35 |
10.00 – 10.40 |
2 |
10.05 – 10.50 |
4 |
10.50 – 11.25 Обід |
10.50 – 11.30 Обід 2 клас |
3 |
11.00 – 11.45 |
5 |
11.45 – 11.20 |
11.45 – 12.25 Обід 3 – 4 класи |
4 |
12.00 – 12.45 |
6 |
|
|
5 |
12.55 – 13.40 |
7 |
|
|
6 |
13.50 – 14.35 |
8 |
|
|
7 |
14.45 – 15.30 |
|
|
|
8 |
15.40 – 16.25 |
Додаток 2
1. Режим роботи медпункту: з 7.30 до 16.00 (перерва 12.30 – 13.00)
2. Режим роботи психолога: з 8.00 до 16.30 (перерва 12.00-12.30)
3. Режим роботи педагога-організатора: по 4 години щоденно (0, 5 ставки)
4. Режим роботи шкільної бібліотеки: з 8.00 до 12.00
5. Графік роботи адміністрації:
Директор Тютюненко Олена Миколаївна Понеділок – п’ятниця з 7.30 до 17.00 Години прийому з 14.00 до 16.30 |
Заступник директора з НВР Скурська Оксана В’ячеславівна Понеділок – п’ятниця з 7.30 до 18.00 Перерва з 13.00 до 14.00 Години прийому з 16.00 до 17.00 |
6. Графік роботи педагогічних працівників:
- згідно навантаження, графіку чергування та розкладу уроку.
7. Графік роботи обслуговуючого персоналу:
Завгосп: з 7.00 – 16.00 (перерва з 12.00 – 13.00)
Двірник: з 7.00 – 15.30 (перерва з 11.00 – 11.30) (згідно Листа МОН від 26.04.2013 № 1/9-305 “Про використання Інструктивно методичних матеріалів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному процесі» (додається)
Прибиральниці шкільних приміщень: з 8.30 – 17.00 (перерва з 11.30-12.00)
Техпрацівник у їдальні : з 6.30 – 15.00 (перерва 11.00 – 11.30) (термометрію проводять самостійно)
Річний кочегар: з 7.30 – 16.00 (перерва 11.30 – 12.00)
Електрик: з 8.00 до 12.00
Працівник з ремонту по шкільному обладнанню: з 8.00 до 17.00 (перерва з 12.00 до 13.00)
8. Об’єм виконання робіт для прибиральниць шкільних приміщень:
Миття панелей і плінтусів по школі – 1 раз на місяць
Миття світильників по школі – 1 раз на рік
Миття вікон з підвіконням, дверей по школі – кожен понеділок, п’ятниця
Прибирання підсобних приміщень – 1 раз в рік
Стіни кахельні, вологе протирання – 4 рази на рік
Стеля , обмітання пилу – кожен понеділок
Раковина , вологе протирання – щодня по декілька раз
Унітази, миття – після кожної перерви
Витирання пилу з меблів – 1 раз на тиждень
Миття батарей – 1 раз у три місяці
Прибирання класних кімнат – щоденно
Прибирання у приміщені їдальні: щодня, генеральне прибирання – щоп’ятниці
Проводити очищення та дезінфекцію поверхонь, провітрювання приміщень (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил тощо) у кінці кожного робочого дня.
9. Для охоронців школи:
З 22.00 до 06.00 (понеділок – п’ятниця)
З 14.00 до 22.00 (субота – неділя)
10. Режим роботи бухгалтерів: з 8.00 до 16.30 (перерва 12.00-12.30)