Правила організації освітнього процесу під час пандемії коронавіруса COVID -19

Про матеріал

План та правила організації роботи НВК в умовах адаптивного карантину COVID-19 (дотримання дотримання Тимчасових рекомендацій щодо організації та протиепідемічних заходів у закладах освіти в період карантину в зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України № 42 від 30.07.2020 )

Перегляд файлу

ПОГОДЖЕНО                                                                    ЗАТВЕРДЖУЮ

Педагогічною радою                                                            Директор Верхньокриничанського

Верхньокриничанського                                                      навчально-виховного комплексу

навчально-виховного комплексу                                        «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-

«загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-                               дошкільний навчальний заклад» ВРР ЗО

дошкільний навчальний заклад» ВРР ЗО                           ______________ О.М. Тютюненко

Протокол      від «____» __________ 2020 р                   «____» _____________ 2020 р

 

 

 

 

 

 

 

Тимчасовий

порядок організації освітнього процесу у Верхньокриничанському НВК в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19

(шкільне відділення)

 

 

 

 

2020-2021 н.р.

 

          Відповідно до ст.40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», на виконання пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 20 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилення протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARSCoV – 2» та  метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби COVID-19 у навчальному 2020-2021 році, Верхньокриничанський НВК здійснюватиме свою діяльність з урахуванням постанови № 42 від 30.07.2020 р МОЗ України затвердженою Головним державним санітарним лікарем України «Про затвердження тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у ЗЗСО в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19» спрямованих на запобігання ускладнення епідемічної ситуації.

  1. Медична сестра, Ракша.О.І., впродовж навчального року зобов’язана:
  • проводити роз’яснювальну роботу  з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів  профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби COVID-19 серед персоналу або здобувачів освіти;
  • розробити алгоритм дій на випадок надзвичайної ситуації , пов’язаною з з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу COVID-19 серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти;
  • проводити інструктажі для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 1 раз на 2 тижні;
  • проводити навчання з працівниками ЗЗСО щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту їх утилізації;
  • допускати до роботи персонал закладу освіти за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром із занесенням показників температури у журнал під особистий підпис працівника. (1 захисна маска на 3 години роботи);
  • протягом дня проводити опитування персоналу щодо їх самопочуття. За наявності симптомів захворюваності діяти за розробленим алгоритмом.
  1. Працівники із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37,2 С не допускаються на робоче місце.
  2. Вхід до приміщення закладу освіти  дозволяється лише при наявності захисної маски або респіратора.
  3. Допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують дітей  з інвалідністю, забороняється.
  4. Усі учасники освітнього процесу обов’язково дотримуються  дистанції 1,5 – 2 м або згідно розмітці.
  5. Під час проведення уроку у навчальних приміщеннях захисні маски можна не використовувати.
  6. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим.
  7. В навчальних кабінетах створити умови для мінімізації ризику інфікування, збільшити вільний простір (прибрати килими, м’які іграшки)
  8. Класним керівникам організувати питний режим учасників освітнього процесу із використанням індивідуального або одноразового посуду.
  9. Класним керівникам ознайомити та провести тренувальні заняття  щодо руху учнів (вихованців) по навчальному закладу з використанням розмітки на підлозі, що полегшить організацію двостороннього руху.
  10. Класним керівникам та вчителям – предметникам на початку кожного уроку проводити опитування учнів щодо їх самопочуття. В разі виявлення ознак ГРВІ повідомити медичну сестру закладу.
  11.  Навчальні заняття для учнів початкової школи (1-4 класів) розпочинати о 8.15 , для старшої школи о 9.00 (додаток 1)
  12.  Проведення термометрії для учнів  1-4 класів – 7.45 - 8.10
  13.  Проведення термометрії для учнів 5-9 класів 8.35 – 9.00
  14. Проводять температурний скринінг чергові вчителі. У разі виявлення у учня (учениці) ознаки гострого респіраторного захворювання або підвищення  температури тіла понад 37,2 С ізолювати вихованця до шкільного  пункту домедичної допомоги..
  15.  Учні 1-го та 4 -го класу заходять до школи через Центральний вхід № 1

Учні  2-3 класу заходять до школи через пожежний вхід № 3

Учні 5 -6 класу заходять до школи через Центральний вхід № 1

Учні 7-8 класу заходять до школи через пожежний вхід № 2

Учні 9 класу заходять до школи через пожежний вхід № 3

Учні ГПД виходять зі школи через Центральний вихід № 1

  1. За можливості проводити заняття з окремих предметів на відкритому повітрі. (образотворче мистецтво, основи здоров’я, ЕРК, ІРК, українська література, біологія, природознавство, фізична культура)
  2. Уникати організації видів діяльності, які викликають безпосереднього фізичного контакту між учнями: уникати групових ігор, проводити ранкові зустрічі на свіжому повітрі (за можливості та з урахуванням погодних умов) із дотриманням соціальної дистанції.
  3.  На перервах всі класи( у  за сприятливих погодних умов) знаходять на відкритому повітрі на своїй закріпленій території разом з черговим вчителем (старша школа), а учні початкової школи знаходяться разом із класним керівником. (згідно плану)
  4. Підготовча група на перервах знаходиться на коридорі біля своєї  кімнати.
  5. Після кожного навчального заняття  проводити провітрювання кабінетів не менше 10 хвилин (черговими учнями класу).
  6.   Початок та кінець уроку для початкової школи – 1 дзвоник.

Початок та кінець уроку для старшої школи – 2 дзвоники.

  22.Для вчителів – сумісників у розкладі занять застосувати уроки –пари та

         організувати початок занять нульовим уроком. Початок нульового

         уроку о 8.15

  23. Харчування у ЗЗСО відбуватиметься за окремим графіком.

           СНІДАНОК 1-2 класи – після 1 –го уроку.

           СНІДАНОК 3-4 класи – після 2 – го уроку.

           ОБІД 1-2 класи після 4 –го уроку.

           ОБІД 3-4 класи після 5-го уроку.

   24.Класним керівникам поінформувати батьків   або інших законних представників  про правила організації освітнього процесу, відвідування закладу освіти та перебування в ньому в умовах профілактики розповсюдження коронавірусної хвороби COVID-19.

25. Класним керівникам  надати роз’яснення батькам здобувачів освіти  щодо необхідності впровадження в закладі освіти обмежувальних заходів стосовно відвідування ЗЗСО  сторонніми особами.

26. Спілкування педагогічних працівників із батьками здійснювати бажано дистанційно.

27. Класним керівникам  регулярно здійснювати моніторинг  та аналіз відвідування занять учнями з метою раннього виявлення захворюваності.

28. Учні ГПД та вихованці підготовчої групи рухаються по ЗЗСО лише у супроводі вчителя або вихователя з обов’язковим використанням захисних масок.

  29.Під час роботи ГПД дотримуватися протиепідемічних заходів:

- вихователям ГПД проводи постійний моніторинг стану учнів, через опитування;

- контролювати дотримання дистанції між учнями;

- дотримуватися режиму провітрювання класної кімнати (  10 хв провітрювання через кожні 40 хвилин занять);

- проводити заняття на повітрі (за сприятливих погодних умов);

- контролюють дотримання питного режиму;

- контролюють дотримання руху учнів по закладу згідно розробленого маршруту руху.

 

 30.  Учні, які навчаються за індивідуальною формою, в супроводі батьків заходять до навчального закладу через Центральний вхід № 1 в засобах індивідуального захисту (маска), з обов’язковим проходженням термометрії та опитуванням щодо самопочуття медичною сестрою або черговим вчителем. Супроводжуюча особа залишається в фойє закладу в масці. При будь-яких симптомах погіршення самопочуття  - повідомляє медичну сестру.

31. Учні, які підвозяться до ЗЗСО, також заходять через Центральний вхід № 1 в засобах індивідуального захисту (маска), з обов’язковим проходженням термометрії та опитуванням щодо самопочуття медичною сестрою або черговим вчителем.

32. Контроль за недопущенням учнів п.29-30 без термометрії покласти на технічного працівника Кіріченко Н.М.

33. Педагоги – організатори (за можливості) проводять усі виховні та організаційні заходи з дотриманням усіх епідемічних вимог або  дистанційно (використовуючи онлайн технології).

34. Адміністративно – методична  робота (наради, педради, засідання, конференції, збори колективу тощо) проводиться :

- на повітрі, в режимі онлайн, з обмеженням кількості учасників, в закритих приміщеннях з дотриманням епідемічних вимог.

35.Технічні працівники закладу:

- допускаються до робочого місця через термометрію;

- початок робочого дня відповідно до Правил внутрішнього розпорядку дня працівників закладу (додаток 2)

-  протягом робочого дня знаходяться на закріплених територіях;

- в приміщенні закладу  обов’язково використовують  захисні маски;

-  в разі виявлення ознак ГРВІ повідомити медичну сестру закладу;

- проводити очищення та дезінфекцію поверхонь, провітрювання приміщень (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил тощо) у кінці кожного робочого дня.

36. Охоронці навчального закладу проходять самоперевірку з вимірюванням температури та із занесенням відповідних записів до журналу. На території закладу знаходяться у захисних масках.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                           Додаток 1

 

 

 

1 клас

2-4 класи

 

5-9 класи

1

8.15 – 8.55

Сніданок

8.15- 8.55

Сніданок 2 клас

 

0

 

2

9.05 – 9.40

9.05 – 9.45

Сніданок 3-4 класи

 

1

9.10 – 9.55

3

10.00 – 10.35

10.00 – 10.40

2

10.05 – 10.50

4

10.50 – 11.25

Обід

10.50 – 11.30

Обід 2 клас

 

3

11.00 – 11.45

5

11.45 – 11.20

11.45 – 12.25

Обід 3 – 4 класи

 

4

12.00 – 12.45

6

 

 

5

12.55 – 13.40

7

 

 

6

13.50 – 14.35

8

 

 

7

14.45 – 15.30

 

 

 

8

15.40 – 16.25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                             Додаток 2

1.  Режим роботи медпункту: з 7.30 до 16.00 (перерва 12.30 – 13.00)

2. Режим роботи психолога: з 8.00 до 16.30 (перерва 12.00-12.30)

3. Режим роботи педагога-організатора: по 4 години щоденно (0, 5 ставки)

4. Режим роботи шкільної бібліотеки: з 8.00 до 12.00

5. Графік роботи адміністрації:

Директор

Тютюненко Олена Миколаївна

Понеділок – п’ятниця  з 7.30 до 17.00

Години прийому  з 14.00 до 16.30

Заступник директора з НВР

Скурська Оксана Вячеславівна

Понеділок – п’ятниця  з 7.30 до 18.00

Перерва  з 13.00 до 14.00

Години прийому з 16.00 до 17.00

 

6. Графік роботи педагогічних працівників:

- згідно навантаження, графіку чергування та розкладу уроку.

7. Графік роботи обслуговуючого персоналу:

Завгосп: з 7.00 – 16.00 (перерва з 12.00 – 13.00)

Двірник: з 7.00 – 15.30 (перерва з 11.00 – 11.30) (згідно Листа МОН від 26.04.2013 № 1/9-305 “Про використання Інструктивно методичних матеріалів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному процесі» (додається)

Прибиральниці шкільних приміщень: з 8.30 – 17.00 (перерва з 11.30-12.00)

Техпрацівник у їдальні : з 6.30 – 15.00 (перерва 11.00 – 11.30) (термометрію проводять самостійно)

Річний кочегар: з  7.30 – 16.00 (перерва 11.30 – 12.00)

Електрик: з 8.00 до 12.00

Працівник з ремонту по шкільному обладнанню: з 8.00 до 17.00 (перерва з 12.00 до 13.00)

8. Об’єм виконання робіт для прибиральниць шкільних приміщень:

Миття панелей і плінтусів по школі – 1 раз на місяць

Миття світильників по школі –  1 раз на рік

Миття вікон з підвіконням,  дверей по школі – кожен понеділок,  п’ятниця

Прибирання підсобних приміщень –  1 раз в рік

Стіни кахельні, вологе протирання – 4 рази на рік

Стеля , обмітання пилу – кожен понеділок

Раковина , вологе протирання – щодня по декілька раз

Унітази, миття – після кожної перерви

Витирання пилу з меблів – 1 раз на тиждень

Миття батарей – 1 раз у три місяці

Прибирання класних кімнат – щоденно

Прибирання у приміщені їдальні: щодня, генеральне прибирання – щоп’ятниці

Проводити очищення та дезінфекцію поверхонь, провітрювання приміщень (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил тощо) у кінці кожного робочого дня.

9. Для охоронців школи:

 З 22.00 до 06.00 (понеділок – п’ятниця)

 З 14.00 до 22.00 (субота – неділя)

10. Режим роботи бухгалтерів: з 8.00 до 16.30 (перерва 12.00-12.30)

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
23 серпня 2020
Переглядів
2109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку