Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті.

Про матеріал
Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії, маркованням небезпечних речовин
Перегляд файлу

Урок 2

 

Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті. Ознайомлення з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії, маркованням небезпечних речовин

Цілі: ознайомити учнів із правилами поведінки в кабінеті хімії та правилами безпеки під час роботи; продемонструвати основне хімічне обладнання та принципи роботи з ним; розвивати навички роботи в хімічній лабораторії; виховувати акуратність і уважність під час роботи з хімічним обладнанням і реактивами.

Очікувані результати: учні називають основне обладнання кабінету хімії, лабораторний посуд; знають і розуміють правила безпеки під час роботи в хімічному кабінеті. Тип уроку: засвоєння нових знань.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання: лабораторний штатив, спиртівка, штатив для пробірок, шпатель, воронки для фільтрування, пробірки, колби (конічна, плоскодонна, круглодонна, мірна), хімічні стакани, мірний циліндр, порцеляновий посуд. Базові поняття й терміни уроку: назви хімічного обладнання та посуду.

Хід уроку

I. Організаційний етап

II. Актуалізація опорних знань:

Запитання класу: Виберіть 7 металів, які були відомі задовго до нашої ери. З якими планетами їх асоціювали люди?.Що люди навчилися добувати раніше — мідь чи залізо? Що означає слово «хімія», чим це пояснюється?Робітникам яких виробництв, на вашу думку, потрібні знання з хімії?Як людина використовує хімічні знання в повсякденному житті?

III. Мотивація навчальної діяльності

Бесіда з учнями

Хімія — експериментальна наука. Що треба знати, щоб почати експеримент? Як ви уявляєте хімічну лабораторію? Чим відрізняється хімічний кабінет від інших?

IV. Вивчення нового матеріалу:  (пояснення з елементами бесіди)

Правила поведінки в хімічному кабінеті (основні, які записуємо в зошит)

 На перерві кабінет треба провітрити та підготувати до наступного уроку. Тому входять у нього тільки з дозволу вчителя. У кабінеті хімії не можна приймати їжу. Заборонено брати в руки реактиви й обладнання без дозволу вчителя. Після роботи треба прибрати робоче місце.

Правила безпеки під час лабораторних і практичних робіт

Виконувати тільки ті досліди, які вказані в інструкції або вчителем. Дотримуватися правил роботи зі скляним посудом. Склянку з реактивом тримати етикеткою в руці, після використання одразу закрити. Використовувати малі кількості реактивів. Нюхати речовини обережно  Нічого не куштувати на смак. Дотримуватися правил нагрівання. Заборонено передавати реактиви та прилади. Виконувати правила, пов’язані з особливими властивостями речовин.

Картинки по запросу маркування небезпечних речовин

 

V. Узагальнення та систематизація знань:

Яких вимог повинні дотримуватись учні під час роботи в хімічному кабінеті? Назвіть правила поведінки в хімічному кабінеті. Який лабораторний посуд використовують для виконання лабораторно- практичних робіт? Установіть відповідність між лабораторним обладнанням та його призначенням.

VI. Підсумки, домашнє завдання:

Прочитати параграф підручника, знати всі правила поведінки та безпеки, зробити в зошитах малюнок будови полум’я, вивчити попереджувальні знаки, прочитати завдання практичної роботи № 1.

docx
Додано
11 березня 2021
Переглядів
885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку