Представлення педагогічної діяльності

Про матеріал
Представлення педагогічної діяльності вчителя німецької мови
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліовчителя німецької мови. Остапук Оксани Степанівни. НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ліцей» №1 ім. Є. Шабліовського

Номер слайду 2

Мета портфоліо: провести самоаналіз і самооцінку своєї професійної діяльності; сформувати план подальшого професійного зростання.

Номер слайду 3

Загальні відомості про вчителя. Дата народження: 09.06.1994р. Освіта: вища, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020 рік. Посада: вчитель німецької мови. Стаж роботи: 6 років. Категорія: спеціаліст Спеціальність по диплому: фахівець з германських мов і літератур.

Номер слайду 4

Відомості про освіту2010 - 2014 рр. ─ Луцький педагогічний коледж , спеціальність «Початкова освіта», здобула кваліфікацію вчителя німецької мови в початковій школі.

Номер слайду 5

2019-2020 рр. ─ Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, факультет іноземної філології, магістратура, спеціальність «Мова та література (німецька)», здобула кваліфікацію магістра філології, фахівця із германських мов та літератур, перекладача.

Номер слайду 6

Життєве кредо: Кожна прожита секунда – це частинка життя, а кожну частинку життя треба гідно прожити. Педагогічне кредо:“Учень — це не посудина, яку потрібно заповнити, учень — це факел, який треба запалити".

Номер слайду 7

Я пишаюся тим, що я українка!Хай країні моїй сьогодні ще гірко,Але прийде той час, і злетить вона стрімкоІ я гордо скажу: “Я українка!”Життєвий принцип:

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Однією з форм опрацювання науково-методичної проблеми є нетрадиційні уроки.

Номер слайду 12

Бінарний урок. Урок -вікторина. Урок- телепередача. Урок-КВК Урок- подорож Урок- екскурсія

Номер слайду 13

Інноваційні технології на уроках іноземних мовІнтерактивні технологіїТехнології проектного навчанняІгрові технологіїІКТ

Номер слайду 14

Це різновид активних методів навчання, завдяки яким відбувається навчання шляхом взаємодії всіх, хто навчається. Інтерактивна технологія передбачає організацію кооперативного навчання, коли індивідуальні завдання переростають у групові. Інтерактивні технології

Номер слайду 15

активностіВідкритого зворотнього зв‘язку. Експериментування. Довіри в спілкуванніРівностіпозицій

Номер слайду 16

Структура уроку із застосуванням інтерактивних технологій Мотиваціясфокусувати увагу учнів на проблемі та викликати інтерес дообговорюваної теми; Оголошення теми та очікуваних результатівзабезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності під час уроку;Надання необхідної інформаціїдати інформацію для опрацювання за мінімальний час;Інтерактивна вправа – центральна частина уроку практичне засвоєння навчального матеріалу, досягнення поставленої мети уроку; Рефлексія - підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку усвідомлення отриманих результатів, пошук проблеми, планування перспективи та корекції

Номер слайду 17

сукупність прийомів та дій учнівв їх певній послідовностідля досягнення поставленої метивирішення проблеми, важливої для учніві оформлених у вигляді кінцевого продукту. Метод проекту – це :

Номер слайду 18

Мета використання проекту:

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Проектні технології

Номер слайду 21

Відео та пісніНавчальні фільми Педагогічні Програмні Засоби Мультимедійні презентаціїВикористання ІКТ допомагає «оживити» урок, зацікавити учнів, пробудити їх до активної співпраці з вчителем

Номер слайду 22

Номер слайду 23

створити іншомовне середовище на уроцізалучати пасивних слухачів до активної діяльності робити заняття більш наочними та інтенсивнимистворити позитивну атмосферу на уроціпокращити взаємини "учень-учитель“Використання інноваційних технологій на уроках німецької мови значно посилюють та допомагають:

Номер слайду 24

Результативність. Участь в олімпіадах№Дата Назва олімпіади. Рівень Кількість заявлених учасників Результат 1.2017 рік. Олімпіада з німецької мови. Районний 1ІV місце(8 клас)2.2019 рік. Олімпіада з німецької мови. Районний 2І місце(8 клас)III місце(7 клас)

Номер слайду 25

Результативність. Конкурс «Орлятко-2019»Кількість учнів: 65 Золотих сертифікатів – 3 Срібних сертифікатів – 25 Бронзових сертифікатів - 6 Сертифікатів учасника – 31

Номер слайду 26

Скарбничка перших досягнень

Номер слайду 27

Обласна виставка«Творчі сходинки педагогів Волині»

Номер слайду 28

Участь у засіданнях МО і педрадах Виступ на засіданні педагогічної ради з доповіддю на тему: “Реалізація компетентнісного підходу у формуванні ключових компетентностей на уроках іноземної мови ”; Виступ на засіданні методичного об’єднання з доповіддю на тему: “Проектні технології на уроках німецької мови в сучасній школі”.

Номер слайду 29

Участь у роботі фахових вебінарів та тренінгів

Номер слайду 30

Позаурочна діяльність Методичні предметні тижні; Позакласні заходи;Літній мовний табір.

Номер слайду 31

Робота в кабінеті іноземних мов. СТВОРЕННЯ АУДІОТЕКИ СТВОРЕННЯ ВІДЕОТЕКИ СТВОРЕННЯ ТЕСТІВ З УСІХ ВИДІВ МОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОПОВНЕННЯ КАРТОТЕКИ ПІДГОТОВКА ДО ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИВИГОТОВЛЕННЯ НАОЧНОСТІ ТА РОЗДАТКОВОГО МАТЕРІАЛУ ПІДГОТОВКА ДО ОЛІМПІАД

Номер слайду 32

Методична література на допомогу вчителю німецької мови1. Базій Л. А. Я обираю німецьку! Усі правила,таблиці для системного запам’ятовування. - Х.: «Основа», 2010. – 400 с.2. Басай Н. Lesekiste. Скринька для читання. Книжка для читання з німецької мови для 5-го і 6-го кл.: ч. 2. – К.: Наш час, 2006. – 112 с.3. Бачкінс С. В., Бринзюк І. Е. Deutsch. Die Besten 1000 Themen. Найкращі 1000 усних тем з перекладом для учнів 5 – 11 класів. Х.: Ранок, 2006. – 496 с.4. Булгакова В. Г. Олімпіади з німецької мови. 8 – 11 класи. Х.: «Основа», 2007. – 192c.5. Вікторовський В. Г. Енциклопедія німецьких тем. - Вид. 2-е, випр. і доп. - Х: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2005. - 432 с.6. Горбач Л. Німецька мова як друга іноземна: 10 клас: шостий рік навчання. - К.: Шк..світ, 2010. – 128 с.7. Горбач Л. Німецька мова як друга іноземна: 9 клас: п’ятий рік навчання. - К.: Шк..світ, 2009. – 128 с.8. Гоголєва Г. В. Німецька мова: Стислий курс граматики. – Х.: Ранок, 2009. – 160с.

Номер слайду 33

9. Корнацький Б. В. Елементарна граматика німецької мови (морфологія). – Тернопіль: «Астон», 2003. – 87 с.10. Гоголева Г. В. Німецька мова. 9,8,7,6,5 клас: Методичний посібник для вчителя до зошита з граматики. – Х.: Ранок, 2010. – 64 с.11. Гінка Б.І. Deutsches Lesebuch. Книга для читання німецькою мовою: Навчальний посібник. - Тернопіль: Богдан, 2004. – 96 с.12. Паремская Д. А. Практическая граматика (неметкий язык). Учебное пособие. Мн.: Выш. шк., 2003 – 350 с.13. Смолій М. С. Німецька мова: Граматичний довідник. Вид. 2-е, випр. і доп. - Тернопіль: Богдан, 2006. – 208 с.14. Романовська Н.І., Ковалишина Ю. П. 220 тем німецької мови. – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2006. – 384 с.15. Панюшкіна О. Пісні. Німецька мова. - К.: Шк..світ, 2007. – 128 с.

Номер слайду 34

Плани на майбутнєПродовжувати впроваджувати у навчально-виховний процес інноваційні технології навчання. Підвищувати свій професійний рівень Підвищувати зацікавленість учнів англійською мовою. Сприяти розвитку зацікавлених предметом учнів. Особливу увагу приділяти обдарованим учням. Ніколи не зупинятися на досягнутому

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Дякую всім за увагу!Бережіть себе і своїх рідних!Будьте здорові!

pptx
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку