Загальні відомості про вчителя. Дата народження: 09.06.1994р. Освіта: вища, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020 рік. Посада: вчитель німецької мови. Стаж роботи: 6 років. Категорія: спеціаліст Спеціальність по диплому: фахівець з германських мов і літератур.
Структура уроку із застосуванням інтерактивних технологій Мотиваціясфокусувати увагу учнів на проблемі та викликати інтерес дообговорюваної теми; Оголошення теми та очікуваних результатівзабезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності під час уроку;Надання необхідної інформаціїдати інформацію для опрацювання за мінімальний час;Інтерактивна вправа – центральна частина уроку практичне засвоєння навчального матеріалу, досягнення поставленої мети уроку; Рефлексія - підбиття підсумків, оцінювання результатів уроку усвідомлення отриманих результатів, пошук проблеми, планування перспективи та корекції
створити іншомовне середовище на уроцізалучати пасивних слухачів до активної діяльності робити заняття більш наочними та інтенсивнимистворити позитивну атмосферу на уроціпокращити взаємини "учень-учитель“Використання інноваційних технологій на уроках німецької мови значно посилюють та допомагають:
Участь у засіданнях МО і педрадах Виступ на засіданні педагогічної ради з доповіддю на тему: “Реалізація компетентнісного підходу у формуванні ключових компетентностей на уроках іноземної мови ”; Виступ на засіданні методичного об’єднання з доповіддю на тему: “Проектні технології на уроках німецької мови в сучасній школі”.
Методична література на допомогу вчителю німецької мови1. Базій Л. А. Я обираю німецьку! Усі правила,таблиці для системного запам’ятовування. - Х.: «Основа», 2010. – 400 с.2. Басай Н. Lesekiste. Скринька для читання. Книжка для читання з німецької мови для 5-го і 6-го кл.: ч. 2. – К.: Наш час, 2006. – 112 с.3. Бачкінс С. В., Бринзюк І. Е. Deutsch. Die Besten 1000 Themen. Найкращі 1000 усних тем з перекладом для учнів 5 – 11 класів. Х.: Ранок, 2006. – 496 с.4. Булгакова В. Г. Олімпіади з німецької мови. 8 – 11 класи. Х.: «Основа», 2007. – 192c.5. Вікторовський В. Г. Енциклопедія німецьких тем. - Вид. 2-е, випр. і доп. - Х: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2005. - 432 с.6. Горбач Л. Німецька мова як друга іноземна: 10 клас: шостий рік навчання. - К.: Шк..світ, 2010. – 128 с.7. Горбач Л. Німецька мова як друга іноземна: 9 клас: п’ятий рік навчання. - К.: Шк..світ, 2009. – 128 с.8. Гоголєва Г. В. Німецька мова: Стислий курс граматики. – Х.: Ранок, 2009. – 160с.
9. Корнацький Б. В. Елементарна граматика німецької мови (морфологія). – Тернопіль: «Астон», 2003. – 87 с.10. Гоголева Г. В. Німецька мова. 9,8,7,6,5 клас: Методичний посібник для вчителя до зошита з граматики. – Х.: Ранок, 2010. – 64 с.11. Гінка Б.І. Deutsches Lesebuch. Книга для читання німецькою мовою: Навчальний посібник. - Тернопіль: Богдан, 2004. – 96 с.12. Паремская Д. А. Практическая граматика (неметкий язык). Учебное пособие. Мн.: Выш. шк., 2003 – 350 с.13. Смолій М. С. Німецька мова: Граматичний довідник. Вид. 2-е, випр. і доп. - Тернопіль: Богдан, 2006. – 208 с.14. Романовська Н.І., Ковалишина Ю. П. 220 тем німецької мови. – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2006. – 384 с.15. Панюшкіна О. Пісні. Німецька мова. - К.: Шк..світ, 2007. – 128 с.
Плани на майбутнєПродовжувати впроваджувати у навчально-виховний процес інноваційні технології навчання. Підвищувати свій професійний рівень Підвищувати зацікавленість учнів англійською мовою. Сприяти розвитку зацікавлених предметом учнів. Особливу увагу приділяти обдарованим учням. Ніколи не зупинятися на досягнутому