21 травня о 18:00Вебінар: Психологічний супровід педагогів, дітей та батьків в умовах віддаленого спілкування та навчання

Презентація "Панамериканське шосе"

Про матеріал

Дослідження "Панамериканське шосе - дорога через три Америки." Додатковий матеріал до вивчення теми "Третинний сектор економіки країн Америки".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Панамериканське шосе – дорога через три Америки

Номер слайду 2

Панамериканське шосе — мережа доріг, з’єднуючих США і Канаду з країнами Латинської Америки, загальна протяжність яких складає близько 48 тис. км.

Номер слайду 3

Якщо не враховувати «Дар’єнський пропуск», то автомагістраль об’єднує в єдину систему мережі автомагістралей обох Америк.

Номер слайду 4

Шосе увійшло в «Книгу рекордів Гіннесса», як найдовша автомобільна траса в світі, хоча проїхати по ній «одним махом» не можна. Справа в тому, що в мережі автодоріг є непроїзджа ділянка завдовжки 87 км, так званий «Дар‘єнський пропуск», який знаходиться на кордоні Панами і Колумбії. На звичайному автотранспорті проїзд по цій болотистій ділянці, покритій непрохідними джунглями, просто неможливий.

Номер слайду 5

На всьому своєму шляху магістраль проходить через різні природні регіони: холодні гірські перевали, льодовики, річкові долини і тропічні ліси. Деякі ділянки траси прохідні тільки в сухий сезон.

Номер слайду 6

Це унікальне шосе перетинає 17 континентальних країн, 4 кліматичні і вегетаційні зони і 6 часових поясів. На окремих напрямках будівництво дороги продовжується по цей день.

Номер слайду 7

ІДЕЯ БУДІВНИЦТВА І ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЯКонцепція створення дороги була запропонована на I Панамериканській конференції в 1889 р., правда, від самого початку планувався варіант залізниці. Однак, далі ніяких практичних дій не послідувало. Ідея Панамериканського шосе з’явилася у 1923 р. на V Міжнародній конференції в США. А на I Конференції по Панамериканському шосе, яка пройшла 5 жовтня 1925 р. в Буенос-Айресі, було прийнято рішення про початок будівництва магістралі.

Номер слайду 8

Північна частина шосе. Офіційно автомагістраль бере початок поблизу кордону США і Мексики, в мексиканському містечку Нуево-Ларедо. Але фактично основна частина Панамериканського шосе починається значно північніше: на Аляскі в Північній Америці, в поселенні нафтовиків Прадхо-Бей, біля однойменного газонафтового родовища.

Номер слайду 9

Обидві частини шосе були побудовані під час II Світової війни, щоб убезпечити портові склади від нападів німецьких підводних човнів і безперешкодно здійснювати термінові перевезення вантажів.

Номер слайду 10

ПІВДЕННА ЧАСТИНАПісля паромної переправи в Південній Америці магістраль проходить по території Колумбії, через гірські ланцюги Анд і долину річки Каука, перетинає території Венесуели і Еквадора. Із Боготи ( столиця Колумбії) відходить розмежування на Каракас ( столиця Венесуели).

Номер слайду 11

По гірському плато Еквадора шосе проходить через міста Кіто і Куенка , а потім по тихоокеанському узбережжю доходить до міста Ліма.

Номер слайду 12

Іноді в дорожню систему включають декілька відгалужень, таких як до чилійських міст Пуерто-Монт і Кельон, а також до аргентинського міста Ушуайя.

Номер слайду 13

Далі магістраль розгалужується: одна гілка проходить через Арекипу і Ла-Пас в Буенос-Айрес, друга - через місто Сантьяго і перевал Бермехо (перевал в Головній Кордильєрі Південних Анд) йде до міст Мендоса, Мерседес і, далі, до Буенос-Айресу.

Номер слайду 14

ДАР’ЄНСЬКИЙ ПРОПУСКНа границі Панами і Колумбії є ділянка сельви, яку на звичайному автомобілі не проїхати — це «Дар’єнський пропуск» протяжністю 87 км і довжиною понад 160 км. Ці 160 км розкинулися в важкодоступних місцях, які до того ж є національними парками двох вказаних країн.

Номер слайду 15

Дар‘єнський пропуск – це територія не освоєних боліт, лісів і гір, які є справді небезпечними. Через ландшафтні особливості проложення траси в цій місцевості – діло практично неможливе: джунглі на деяких ділянках представляють собою непрохідні заболочені зарослі.

Номер слайду 16

Окрім того, є ще декілька причин незакінченості шосе на цій ділянці: це протести місцевого населення в прагненні зберегти самобутність своєї культури, а також застереження екологів і влади.

Номер слайду 17

Екологи збентежені збереженістю природних заповідників, розташованих поблизу; наприклад, занесений в список ЮНЕСКО Національний парк Дар’єн по ствердженню спеціалістів не повинен ставати частиною магістралі, щоб не загубити природної унікальності.

Номер слайду 18

Конгрес США активно заперечує проти будівництва дороги на цьому відрізку, побоюючись неконтрольованого потоку наркотиків з Колумбії. Одна із запропонованих альтернатив шосе на даній ділянці - коротка поромна лінія з міста Турбо, розташованого в затоці Ураба (Карибське море) в новий панамський порт.

Номер слайду 19

ЦІКАВІ ФАКТИПанамериканське шосе — це своєрідний «еталон американської хитрості». Насправді, це не єдина цілісна дорога, а розмежована мережа великих і малих доріг, названих одним іменем.

Номер слайду 20

Шосе представляє загальний план керуючих держав обох Америк по будівництву загальної траси — кожна країна сама вирішує, де і як прокладати ділянки шосе на своїй території.

Номер слайду 21

Якщо б не невеликий нюанс у вигляді «Дар’єнського пропуску», можна було б сказати, що Панамериканська траса з’єднала національні мережі магістралей континентальних країн Америки в єдине ціле.

Номер слайду 22

Унікальна автомобільна траса вважається найдовшою дорогою на планеті, протяжність якої становить понад 45 тис. км, що перевищує довжину екватора Землі (40076 км) .

Номер слайду 23

Назва «Панамоамериканське шосе» не є офіційною. Немає і офіційного маршруту шосе в Канаді і США, хоча кілька транспортних магістралей в цих країнах носять цю назву. Через це, а також через збіг траси Панамоамериканського шосе з раніше існуючими маршрутами, точно визначити його довжину неможливо.

Номер слайду 24

У південній частині шосе проходить поруч зі знаменитою пустелею Наска і пустельним плато Пальпа в Перу.

Номер слайду 25

Враховуючи величезне стратегічне значення Панамамериканського шосе, особливо в районах, що примикають до Карибського моря і Тихого океану, на території країн Центральної Америки і північно-східної частини Колумбії, США форсують закінчення будівництва Панамамериканського шосе, надавши Панамі і Колумбії заїм в 100 млн. доларів. Висновок

Номер слайду 26

Панамамериканське шосе має велике значення для туризму і освоєння обширних територій в тропічних областях, багатих природними ресурсами.

Номер слайду 27

Панамамериканське шосе сполучене з Трансамазонським шосе Ріо-де-Жанейро — Богота (через найменш освоєні райони басейну р. Амазонки).

Номер слайду 28

Проектується будівництво одного з найбільших відгалужень Панамамериканського шосе— «Карретера мархиналь боліварьяна де сельва» («Дорога на кордоні сельви»), яке пройде по території Болівії, Перу, Еквадора і Колумбії.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Стоміна Світлана Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Попова Екатерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
26 січня 2020
Переглядів
24261
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку