Презентаці для 8 класу "Розв'язування задач за допомогою раціональних рівнянь"

Про матеріал
У презентації представлено розбір розв'язування сюжетних задач за допомогою раціональних рівнянь. Присутні види оформлення як за допомогою таблиці, так і описовим типом.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Учитель математики. Одеської ЗОШ №89 Мушанова Ліана Іванівна. Розв’язування задач за допомогою раціональних рівнянь

Номер слайду 2

Задача 1 Розв’язання64 – 24 = 40 (км) – відстань, на якій відбулися зміни. S, кмv, км/годt, год. Планував40x. Фактично40x+10 год. Нехай початкова швидкість поїзда х км/год. Тоді останні 40 км він планував12хв – 4хв = 8хв = год. Після збільшення швидкості на 10 км/год, вона проїхати застановить (х+10) км. Тобто фактично витратив год, що на 8 хв = менше, ніж планував. Складемо та розв’яжемо рівняння- заощадив часу годнагод

Номер слайду 3

ОДЗ: х ≠ 0 х+10 ≠ 0 х ≠ - 10х = 50 х = - 60 – не задовольняє умову задачі. Відповідь: 50 км/год. Отже, початкова швидкість поїзда 50км/год.

Номер слайду 4

Задача 2 Розв’язання а пліт пропливе 4 км за год. Нехай швидкість течії, а отже, і швидкість плота, дорівнюють х км/год. Тоді швидкість човна за течією дорівнює (8+х) км/год, а проти течії (8-х) км/год. Тому 9 км за течією річки і 1 км проти течії човен пропливе за ( ) год,Складемо та розв’яжемо рівняння

Номер слайду 5

ОДЗ: х ≠ 0 8 + х ≠ 0 х ≠ - 8 8 – х ≠ 0 х ≠ 8х = 4 х = 16 – не задовольняє умову задачі, оскільки з умови випливає, що х ˂ 8. Відповідь: 4 км/год. Отже, швидкість течії 4 км/год.

Номер слайду 6

Задача 3 Розв’язання. Нехай перша бригада може самостійно зорати поле за х год, тоді другабригада – за (х+12) год. З 1 год перша бригада зорює частину поля, друга - частину поля, а разом - поля. Складемо та розв’яжемо рівняння

Номер слайду 7

ОДЗ: х ≠ 0 х +12 ≠ 0 х ≠ - 12 х = 12, х = - 8 – не задовольняє умову задачі. Отже, перша бригада може зорати поле за12 год, а друга – за 24 год. Відповідь: 12год, 24 год.

Номер слайду 8

Задача 4 Розв’язання. Нехай вантажоподйомність автомобіля, який перевіз вантаж, становить х т, тоді він зробив рейсів. Планувалося, що вантажопідйомністьавтомобіля буде (х - 2)т, тоді він зробив би рейсів, що 4 рейси більше. Складемо та розв’яжемо рівняння

Номер слайду 9

х = 5, х = - 3 – не задовольняє умову задачі. Отже, вантажопідйомність автомобіля, який перевіз вантаж, становить 5 т. Відповідь: 5 т. ОДЗ: х ≠ 0 х - 2 ≠ 0 х ≠ 2

Номер слайду 10

Домашнє завдання:1.2.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Філатова Лариса Вікторівна
    Дуже вдячна за змістовну презентацію з детальним розв'язанням кожного типу задач! В умовах дистанційного навчання (Миколаїв) це величезна допомога від колеги!!! ЩИРО ДЯКУЮ!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
24 червня 2021
Переглядів
4154
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку