Презентації до уроків математики в 5 класі "Додавання і віднімання десяткових дробів"

Про матеріал

Презентації до уроків математики розроблені відповідно до підручника Істер О. С. Математика, 5 клас, але можна успішно використовувати і до інших авторів.

Кожна презентація побудована у вигляді опорної схеми із залученням анімаційних об'єктів. Це «зволожує» математичну «сухість» матеріалу, а також викликає в учнів додатковий інтерес, враховуючи їх вікові особливості. Крім того, кінематика презентацій будить в учнів різні види сприйняття і запам'ятовування інформації.

Розроблені презентації можна, при потребі, доповнити або перебудувати, враховуючи особливості викладання в тому чи іншому класі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

13278563001 Виконай додавання 10256549409 + 0 1 4 2 1 1 5 3 5 3 2 Прочитай дроби 0,5 0,50 0,500 0,5000 Що можна поставити між ними? = = = 1 м 6 дм 5 см 1 м 3 дм 9 см + 3 м 1 дм 4 см В метрах? 3,14 Запишемо в метрах і додамо 1 , 3 9 м 1 , 6 5 м + 3 , 1 4 м

Номер слайду 2

Запам'ятай ! Щоб додати два десяткових дроби, потрібно цілі підписати під цілими так, щоб кома була розміщена під комою, десяті під десятими, соті під сотими тощо. Далі додати десяткові дроби, незважаючи на коми, й у результаті кому розмістити під комою. Пригадай Наприклад a + b = b + a a + (b + c) = (a + b) + c a + 0 = 0 + a = a 0 , 2 3 6 1 , 7 6 4 + 2 , 0 0 0 Обчислити зручним способом: 25, 37 + (0, 08 + 74, 63) = (25, 37 + 74, 63) + 0, 08 = 100, 08 2 , 0 0 0 = 2

Номер слайду 3

Пригадай різниця зменшуване від'ємник 12 грн 25 коп 10 грн 15 коп - 2 грн 10 коп 2,10 = 2,1 Алгоритм: Щоб відняти два десяткових дроби, потрібно: записати їх так, щоб однакові розряди зменшуваного та від'ємника і коми розміщувалися одне під одним; виконати віднімання за розрядами, як віднімають натуральні числа; в одержаній різниці поставити кому під комами зменшуваного та від'ємника; якщо зменшуване та від'ємник мають різну кількість десяткових знаків, то їх кількість можна зрівняти, дописуючи до дробу нулі праворуч.

Номер слайду 4

(a ≥ c) (b ≥ c) обчисліть за правилами 1) 3,5 – 0 = 3,5 2) 0,3 – 0, 3 = 0 3) 3, 62 – (0, 62 + 1, 5) = = (3, 62 – 0, 62) – 1,5 = 3 – 1, 5 = = 1, 5 4) (3, 71 + 1, 5) – 1, 21 = = (3, 71 – 1, 21) + 1,5 = 2,5+1,5 = = 4 5) (7, 5 + 2, 05 ) – 1, 05 = = (2, 05 – 1, 05) + 7,5 = 1,0+1,5 = = 2,5 2 4,4 3,2 1,6 судоку 3,2 2,8 2 4 0,8

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Роженко Інна Дмитрівна
    Дуже цікаве викладення матеріалу. Але не зрозуміло суті судоку.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
17 липня 2018
Переглядів
1181
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку