Образ у костюмі Презентацію підготувала вчитель образотворчого мистецтва Чорноморської загальноосвітньої школи I-III ступенів Одеської області Моісеєнко Тетяна Іванівна
Номер слайду 2
Костюм - франц. - одяг, вбрання, плаття; відмінний одяг, театральний, маскарадний та інше. Костюм - один із проявів форми еволюції, яка відображає соціальну структуру суспільства й диктує стиль.
Номер слайду 3
Театральний костюм це складова сценічного образу актора, це зовнішні ознаки і характеристика зображуваного персонажа, що допомагають перевтіленню актора; засіб художнього впливу на глядача. Як актор в слові і жесті, русі і тембрі голосу творить нову істоту сценічного образу, відштовхуючись від заданого в п'єсі, так і художник, керуючись тими ж даними п'єси, втілює образ засобами свого мистецтва.
Номер слайду 4
Колоколообразний силует індійського костюма є уособленням баштово-шатрового храму Нагара-шакхара і священної гори Мену - центру та осі світу в індуїстської міфології.
Номер слайду 5
У традиційних уявленнях Пекінської опери костюм являв собою образ грізного дракона
Номер слайду 6
Раніше театральні костюми були плодом творчості народних безіменних майстрів, а в 20-му сторіччі, з самого його початку, їх стали малювати художники. Іван Білібін Казимир Малевич Олександр Бенуа Леон Бакст
Номер слайду 7
Першими відомими з історії маскарадами прийнято вважати римські Сатурналії - щорічні свята, які влаштовувалися на честь Сатурна і супроводжувалися народними гуляннями. Ось в Стародавньому Римі і з'явилися спеціальні маски. Просто під час Сатурналій веселитися нарівні зі своїми господарями дозволялось навіть рабам, тому, щоб не затьмарювати радості становими забобонами, учасники свята особи свої закривали масками. У Середньовіччі, незважаючи на суворість і суворість церковних установок, маскаради також були непоодинокі. Основними атрибутами їх були маски і костюми, які покликані були приховати існуючі соціальні відмінності і зрівняти всіх на час свята. Саме в період Середньовіччя і склалася особлива психологія маскарадів - на них королі переодягалися в жебраків, швачки - в принцес, а скромниці - в райських птахів.
Номер слайду 8
Як і сьогодні, найбільш знаменитим вважався карнавал у Венеції. Основу венеціанського карнавального костюма становила, як і зараз, баута - традиційна біла маска, яка прикривала, головним чином, верхню частину обличчя, іноді мала довгий ніс, або різко окреслений профіль. Ще одним відомим атрибутом венеціанського карнавалу був довгий плащ з капюшоном і рукавами, який називали доміно. Зазвичай такі плащі були чорними.
Номер слайду 9
Практична робота Створити ескіз власного карнавального костюму